en nu?!
maandag 20 augustus 2012 om 14:00
na een lange relatie is het nu ruim een maand over met m'n vriend en mij.. Hij zei me dat het echt over is en ik nergens meer te veel op moest rekenen etc. etc. Nu stuurde hij het weekend dat hij het allemaal niet zo bedoelde, paar dagen later of ik een hapje kom eten van de week.. en later nog een bericht dat dit niet is om een "nieuwe start" maar omdat ik mijn verhaal kwijt moet kunnen en hij daar aan toe is.
Wat moet ik hier nou van vinden? Dat hij wilt pratne ben ik echt onwijs blij mee, want daar zit ik al tijden op te wachten.. en ik wil er heel graag en kan er ook echt voor vechten en hem overtuigen dat ik nu mezelf blijf en er echt voor wil gaan en dit blijvend is en ik heel veel van hem hou en om hem geef.
Wat moet ik hier nou van vinden? Dat hij wilt pratne ben ik echt onwijs blij mee, want daar zit ik al tijden op te wachten.. en ik wil er heel graag en kan er ook echt voor vechten en hem overtuigen dat ik nu mezelf blijf en er echt voor wil gaan en dit blijvend is en ik heel veel van hem hou en om hem geef.
maandag 20 augustus 2012 om 14:03
Hij zegt dat je nergens meer op moet rekenen en jij gaat hem overtuigen dat je voor hem gaat vechten?
Beetje vechten tegen de bierkaai lijkt me.
Ik zou niet gaan.
Uit is uit,en ik houd niet van dat "maar we blijven wel vrienden gedoe"
Dat werkt niet,en zeker niet als de ene nog wel gek is op de ander,is mijn mening.
Beetje vechten tegen de bierkaai lijkt me.
Ik zou niet gaan.
Uit is uit,en ik houd niet van dat "maar we blijven wel vrienden gedoe"
Dat werkt niet,en zeker niet als de ene nog wel gek is op de ander,is mijn mening.
maandag 20 augustus 2012 om 14:08
Het is zo, het ene moment zegt hij dit en dan weer dat. Ik dacht waarom vraag je me dan te eten als ik verder dit niet als nieuwe start moet zien..
Ik wilde al heel lang mijn verhaal aan hem kwijt, maar daar was hij toen nog niet aan toe (veel verdriet, woede etc.) en nu wel.. maar dan denk ik als je niks meer wilt dan spreek je toch na het eten af en ga je niet samen eten?
Ik wilde al heel lang mijn verhaal aan hem kwijt, maar daar was hij toen nog niet aan toe (veel verdriet, woede etc.) en nu wel.. maar dan denk ik als je niks meer wilt dan spreek je toch na het eten af en ga je niet samen eten?
maandag 20 augustus 2012 om 14:15
Tja ik zou vragen wat hij zou willen bereiken met een gesprek en dat je er niet zo een behoefte aan hebt om ook nog eens samen een hapje te eten. Dat lijkt mij zo overbodig als definief afsluitgesprek. Ergens denk ik dat je dat niet wil omdat je teveel hoop hebt dat dit misschien wel een nieuwe start kan worden.
maandag 20 augustus 2012 om 14:20
nou ja na bijna 6 jaar is het niet onlogisch lijkt me toch dat je er voor wilt gaan? Bedoel ik heb een moeilijke periode gehad waardoor het fout is gelopen, en ben nu weer mezelf en ben echt heel gek op hem en we hadden het ook altijd leuk en goed, je hebt niet zomaar een relatie van ongeveer 6 jaar...
Alleen dit komt steeds zo dubbel over, dus denk vraag jullie reactie wat ik moet denken
Alleen dit komt steeds zo dubbel over, dus denk vraag jullie reactie wat ik moet denken
maandag 20 augustus 2012 om 14:25
Ik snap niet dat zoveel meiden met zich laten spelen.. Lekker arrogant van hem. Van mij kon hij in de stront zakken al had ik nog gevoel voor hem. Dan had ik gesmst: nee, ik heb geen behoefte om met jou te praten en ik wil ook niet meer dat je contact met me op neemt. Maar waarschijnlijk ga je naar hem toe, smeek je hem je terug te nemen en kan hij zich erg goed voelen omdat hij je keihard af wijst. Kies voor jezelf. meid.
Accepteer de dingen die je niet kunt veranderen, verander de dingen die je niet kunt accepteren.
maandag 20 augustus 2012 om 14:51
quote:stefanieeee schreef op 20 augustus 2012 @ 14:27:
Hij zei van de week dat hij er zelf ook kapot van was en het verschrikkelijk vond... en later dus dat hij niks wilde, toen nu weer dit (en op zn fb staan ook nog foto's van hem en mij)
Maar hij kan het best jammer vinden (of er zelfs kapot van zijn) dat het uit is, en toch nog steeds achter zijn beslissing staan om het uit te maken.
Hij heeft dus geen enkele keer gezegd dat hij je terug wilt, alleen dat hij het er moeilijk mee heeft. Dat is echt iets heel anders.
Hij wil kennelijk een soort afsluiting met dat etentje. Als jij daarentegen hoopt dat dit etentje een nieuwe start kan zij'n; niet gaan. Je wordt dan echt alleen maar teleurgesteld.
Hij zei van de week dat hij er zelf ook kapot van was en het verschrikkelijk vond... en later dus dat hij niks wilde, toen nu weer dit (en op zn fb staan ook nog foto's van hem en mij)
Maar hij kan het best jammer vinden (of er zelfs kapot van zijn) dat het uit is, en toch nog steeds achter zijn beslissing staan om het uit te maken.
Hij heeft dus geen enkele keer gezegd dat hij je terug wilt, alleen dat hij het er moeilijk mee heeft. Dat is echt iets heel anders.
Hij wil kennelijk een soort afsluiting met dat etentje. Als jij daarentegen hoopt dat dit etentje een nieuwe start kan zij'n; niet gaan. Je wordt dan echt alleen maar teleurgesteld.
maandag 20 augustus 2012 om 14:57
hij probeert het waarschijnlijk op een fatsoenlijke manier af te sluiten en vriendelijk uit elkaar te gaan, dan hoeft hij zich niet schuldig te voelen, en hij denkt dat hij je hiermee helpt....
als jij wat aan dit gesprek hebt, zou ik zeker gaan, maar ga open het gesprek in, en verwacht niet dat het hiermee goed komt,
dan kan het ook niet tegenvallen.
als jij wat aan dit gesprek hebt, zou ik zeker gaan, maar ga open het gesprek in, en verwacht niet dat het hiermee goed komt,
dan kan het ook niet tegenvallen.
dinsdag 21 augustus 2012 om 14:05
Nou ja hij weet dat ik er heel erg mee zit en vanaf moment een met mezelf aan de slag ben gegaan en ook alles voor hem en mij over heb. Stuurde hem een sms dat ik hem miste en ik veel van hem hou en er voor wil en kan vechten.. en het hem wil bewijzen. Kreeg terug dat ik dat niet doe door steeds te sms'en, heeft even om rust gevraagd en dat we morgen praten
dinsdag 21 augustus 2012 om 19:20
Na een lange relatie zeg je, kun je nu, 1 hele maand later, jezelf blijven?
Sorry als ik wat sarcastisch overkom, maar het kan je voorbereiden op de teleurstelling die jou waarschijnlijk te wachten staat.
Hij heeft een lange tijd een relatie met je gehad. On een lange relatie komt altijd naar voren hoe je echt bent. Soms komen de minst leuke aspecten het duidelijkste aan bod.
Waarom zou je na een maand ineens anders zijn geworden? En waarom zou hij die persoon wel leuk vinden, en zelfs kunnen loskoppelen van het gedrag dat zoals ik het gok, de reden was om niet verder met je te willen?
Hij staat open voor een gesprek zodat jij ook weer verder kunt. Hoe komt hij aan de indruk dat je dat nog nodig hebt? Heb jij hem dat laten weten? Kan hoor, maar dat maakt het niet overtuigend dat je echt veranderd bent. En heb je hem eigenlijk wel nodig?
En als opsteker; dat hij jou niet meer wil, wil niet zeggen dat een ander je ook niet wil. Of dat je moet veranderen. Beter blijf je wie je bent, anders val je toch door de mand. Ook bij een volgende.
Sorry als ik wat sarcastisch overkom, maar het kan je voorbereiden op de teleurstelling die jou waarschijnlijk te wachten staat.
Hij heeft een lange tijd een relatie met je gehad. On een lange relatie komt altijd naar voren hoe je echt bent. Soms komen de minst leuke aspecten het duidelijkste aan bod.
Waarom zou je na een maand ineens anders zijn geworden? En waarom zou hij die persoon wel leuk vinden, en zelfs kunnen loskoppelen van het gedrag dat zoals ik het gok, de reden was om niet verder met je te willen?
Hij staat open voor een gesprek zodat jij ook weer verder kunt. Hoe komt hij aan de indruk dat je dat nog nodig hebt? Heb jij hem dat laten weten? Kan hoor, maar dat maakt het niet overtuigend dat je echt veranderd bent. En heb je hem eigenlijk wel nodig?
En als opsteker; dat hij jou niet meer wil, wil niet zeggen dat een ander je ook niet wil. Of dat je moet veranderen. Beter blijf je wie je bent, anders val je toch door de mand. Ook bij een volgende.
dinsdag 21 augustus 2012 om 19:28
Ik leed nu dat je hem bent blijven smsen. En dat je dat zelfs zo vaak doet, dat hij dan maar de tijd neemt voor een gesprek, zodat hij daarna eindelijk rust krijgt. Het lijkt erop dat dit noodgedwongen is, dat hij er zelf nog niet aan toe is
Meisje, neem eerst tijd om de breuk voor jezelf te verwerken en kijk daarna pas of een gesprek nodig is. Nu zul je alleen meer nieuwe vragen en hoop krijgen, en brengt het je niets.
Wat maakte eigenlijk dat jij niet jezelf was? Waar kwam dat door? Iets wat hij deed, iets in jezelf? De wisselwerking misschien?
Of was je eigenlijk wel jezelf, maar bevalt dat stuk van jezelf jou ook niet?ik denk dat je er meer aan hebt om daar mee bezig te gaan. willen dat je je weer lekker voelt om het schuldgevoel dat de relatie er door over is, is niet hetzelfde als ook echt anders zijn.
Meisje, neem eerst tijd om de breuk voor jezelf te verwerken en kijk daarna pas of een gesprek nodig is. Nu zul je alleen meer nieuwe vragen en hoop krijgen, en brengt het je niets.
Wat maakte eigenlijk dat jij niet jezelf was? Waar kwam dat door? Iets wat hij deed, iets in jezelf? De wisselwerking misschien?
Of was je eigenlijk wel jezelf, maar bevalt dat stuk van jezelf jou ook niet?ik denk dat je er meer aan hebt om daar mee bezig te gaan. willen dat je je weer lekker voelt om het schuldgevoel dat de relatie er door over is, is niet hetzelfde als ook echt anders zijn.
zondag 2 september 2012 om 12:13
Het was raar om samen te zijn. Bij binnenkomst hield hij me gelijk vast, hebben wat gepraat over e.e.a. en zijn toen boodschappen gaan doen en hebben op het balkon gegeten. Na het eten ben ik gaan afruimen, en toen ik terug kwam liet hij me bij me zitten.. Zo hebben we 5/10 minuten in het zonnetje gezeten....
Daarna hebben we over de gebeurtenis etc van afgelopen tijd gepraat. Hij vond het fijn dat ik bij hem was, maar was wel op zijn hoede omdat hij bang was terug te vallen alsof er niks is gebeurd.. Verder leek hij heel koeltjes, maar dat kwam daardoor en zijn gevoelens waren er nog wel.. Hij wilde me geen valse hoop geven zei hij, vond dat we afzonderlijk van elkaar onze eigen dingen moesten oplossen en de andere dingen dat we totaal niet op een lijn zaten en kijken hoe we dat moesten oplossen. Hij vroeg me twee weken nul contacten met elkaar, en als een van ons dat wel deed dat we dan iig geen afspraken konden maken samen... deze twee weken om rust te pakken en alles voor ons zelf op een rij te krijgen en kijken hoe we er dan in stonden...Hij vroeg me dit moment niet te verknallen. Hij zei als je echt iets aan de mensen om ons heen wilt vertellen, los van of je me terug wilt want daar hebben ze geen boodschap aan, kom je er voor uit wat er is gebeurd. Toen ik weg ging en ook nog momenten dat we samen waren die avond, heeft hij me heel vaak vast gehouden, liet toe dat ik hem vasthield, en bij afscheid gaf hij me een kus op m'n voorhoofd en zei "doeg mop rij voorzichtig" en nog een paar keer omhelst.
Deze twee weken zijn een hel voor me! Ik wil er voor vechten en denk dat als ik zijn vertrouwen terug win we er echt wel komen. Vorige week zag ik dat hij de dag dat we hadden gekregen (we hadden elke datum van de maand afgeblokt ) weg had gehaald.. maar foto's etc staan nog wel op zijn profielpagina. Gehoord dat hij tegen een kennis zei dat hij dit gebeuren echt als een tegenslag zag en ziet, momenteel met weinig andere dingne bezig kan zijn dan dit. Hij zich weer wat voelt aansterken en veel aan vrienden en familie heeft. Ik snap er echt niks meer van, word zo knettergek
Daarna hebben we over de gebeurtenis etc van afgelopen tijd gepraat. Hij vond het fijn dat ik bij hem was, maar was wel op zijn hoede omdat hij bang was terug te vallen alsof er niks is gebeurd.. Verder leek hij heel koeltjes, maar dat kwam daardoor en zijn gevoelens waren er nog wel.. Hij wilde me geen valse hoop geven zei hij, vond dat we afzonderlijk van elkaar onze eigen dingen moesten oplossen en de andere dingen dat we totaal niet op een lijn zaten en kijken hoe we dat moesten oplossen. Hij vroeg me twee weken nul contacten met elkaar, en als een van ons dat wel deed dat we dan iig geen afspraken konden maken samen... deze twee weken om rust te pakken en alles voor ons zelf op een rij te krijgen en kijken hoe we er dan in stonden...Hij vroeg me dit moment niet te verknallen. Hij zei als je echt iets aan de mensen om ons heen wilt vertellen, los van of je me terug wilt want daar hebben ze geen boodschap aan, kom je er voor uit wat er is gebeurd. Toen ik weg ging en ook nog momenten dat we samen waren die avond, heeft hij me heel vaak vast gehouden, liet toe dat ik hem vasthield, en bij afscheid gaf hij me een kus op m'n voorhoofd en zei "doeg mop rij voorzichtig" en nog een paar keer omhelst.
Deze twee weken zijn een hel voor me! Ik wil er voor vechten en denk dat als ik zijn vertrouwen terug win we er echt wel komen. Vorige week zag ik dat hij de dag dat we hadden gekregen (we hadden elke datum van de maand afgeblokt ) weg had gehaald.. maar foto's etc staan nog wel op zijn profielpagina. Gehoord dat hij tegen een kennis zei dat hij dit gebeuren echt als een tegenslag zag en ziet, momenteel met weinig andere dingne bezig kan zijn dan dit. Hij zich weer wat voelt aansterken en veel aan vrienden en familie heeft. Ik snap er echt niks meer van, word zo knettergek
zondag 2 september 2012 om 12:15
zondag 2 september 2012 om 12:19
"Hij zei als je echt iets aan de mensen om ons heen wilt vertellen, los van of je me terug wilt want daar hebben ze geen boodschap aan, kom je er voor uit wat er is gebeurd."
Wat bedoeld hij hiermee? Ik zag dat t eerder al gevraagd was maar.. Je had niet geantwoord..
Kun je hier wat meer licht op laten schijnen?
Wat bedoeld hij hiermee? Ik zag dat t eerder al gevraagd was maar.. Je had niet geantwoord..
Kun je hier wat meer licht op laten schijnen?
zondag 2 september 2012 om 17:50
Omdat ik een fout ben ondergaan... Hij heeft ook gezegd dat hij weet dat ik de laatste tijd mezelf niet was, en dat ben ik ook niet geweest. Ik ben echt op een of andere manier als een bang vogeltje in elkaar gekropen. Nu vond ik het altijd (door verleden) moeilijk om dingen te uiten bij naasten die dichtbij me stonden, hij heeft er ook moeite mee.. Maar pas hebben we gepraat en ik zei ook van zoals we nu praten, hebben we nog nooit gedaan. Daar was hij het mee eens Wat hij er verder precies mee bedoelt weet ik niet.. ik vertel vaak aan iedereen hoe gek ik op hem ben, van hem hou etc en er voor wil gaan. Bij familie en vriendinnen aan mijn kant dat ik mijn verhaal heb gedaan wat er is gebeurd, maar niet bij zijn kant dat heeft hij gedaan denk ik (zover hij het kon).. En ik heb aangegeven dat ik ook graag met zijn ouders etc wil praten