en nu?!
maandag 20 augustus 2012 om 14:00
na een lange relatie is het nu ruim een maand over met m'n vriend en mij.. Hij zei me dat het echt over is en ik nergens meer te veel op moest rekenen etc. etc. Nu stuurde hij het weekend dat hij het allemaal niet zo bedoelde, paar dagen later of ik een hapje kom eten van de week.. en later nog een bericht dat dit niet is om een "nieuwe start" maar omdat ik mijn verhaal kwijt moet kunnen en hij daar aan toe is.
Wat moet ik hier nou van vinden? Dat hij wilt pratne ben ik echt onwijs blij mee, want daar zit ik al tijden op te wachten.. en ik wil er heel graag en kan er ook echt voor vechten en hem overtuigen dat ik nu mezelf blijf en er echt voor wil gaan en dit blijvend is en ik heel veel van hem hou en om hem geef.
Wat moet ik hier nou van vinden? Dat hij wilt pratne ben ik echt onwijs blij mee, want daar zit ik al tijden op te wachten.. en ik wil er heel graag en kan er ook echt voor vechten en hem overtuigen dat ik nu mezelf blijf en er echt voor wil gaan en dit blijvend is en ik heel veel van hem hou en om hem geef.
dinsdag 4 september 2012 om 16:01
ja en daarom wil ik nu ook weten wat we gaan doen, hoe we over een aatnal punten op een lijn kunnen komen, hoe we er beide over denken, wat ik van zijn verschillende signalen moet denken/verwachten.. Of we er voor gaan om het opnieuw te proberen of dat we er mee stoppen (dan moet er ook wat voor het huis geregeld worden) en dat doe ik niet voor hem en mij, maar dat wil ik omdat we dan ook voor onszelf verder kunnen met de toekomst.
dinsdag 4 september 2012 om 16:34
Sorry, misschien had ik dat niet duidelijk naar voren laten komen. dank je wel voor je sterkte wensing! Ja we hebben elkaar nu ook los gelaten, en nu moet de beslissing worden gemaakt, zodat we (ongeacht de uitkomst) voor onszelf verder kunnen en misschien ook samen. (omdat ook hij zei dat we moesten kijken hoe we er in staan en we over dingen eens moeten worden)..... en daar ben ik het ook mee eens. Als hij dat nu niet wilde, dan had ik wel gezegd en nu wil ik het weten, en omdat ik dubbele signalen krijg en we dus met het huisje zitten moet er wel wat ondernomen worden. En ik doe het niet om op hem te wachten of afhankelijk te zijn, maar voor mezelf