Mode & Beauty alle pijlers

welk cadeau?

02-09-2012 15:41 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Over een paar weken is mijn vriendin weer jarig, iemand waarmee ik alles deel.

Alleen heb ik dit jaar totaal geen idee wat ik haar moet geven.

Ik heb haar al een keer een sieradendoos gegeven, sieraden, parfum, kleding maar dit jaar heb ik geen idee.

Ze houd heel erg veel van glitter spulletjes en van mode en make up.

Heeft iemand een leuke idee?
Een workshop van het een of het ander zoals: sierraden maken, een parfum creeren?
Mooie spaarpot
Een doos met van alles wat? make-up, maskertjes, sieraden.. zo krijgt ze heel veel kado's!
Ze houd alleen van echt zilver en goud en geen bijou brigitte spul bijvoorbeeld, dus dat word een beetje te duur.

wij hebben ook afgesproken dat we nooit meer als 20 euro voor het cadeau uitgeven.
Als ze van glitter en make up houd, dan koop je toch make up? Ik ben altijd blij met een mascara van lancome of een lippenstift/gloss van Mac. Nagellak van opi, je hebt pakketjes met 4 kleine potjes erin. Of van Koh, die zijn ook erg mooi.
Een leuke sjaal, mooi tasje, een riem.

Een bon om zich eens professioneel te laten opmaken.
Ik spreek toch geen Chinees?!
Een lunch/high tea bon. Altijd leuk/gezellig.
*Cadeaubon. Altijd goed. Kan ze zelf iets uitzoeken.

*Een bos mooie rozen in haar lievelingskleur.

*Fotoboek met leuke foto's van jullie samen.

*Iets voor in huis? Een mooi beeld[je] waarvan jij vindt dat het jullie vriendschap uitbeeld.

*Cd met haar lievelingsnummers in een opgepimpt glitterhoesje door jezelf gemaakt.

Zomaar wat voorbeelden die niet te duur hoeven te zijn, maar waar je toch ook laat merken dat ze een lieve vriendin is.
op vakantieveilingen hebben ze leuke beautyworkshops, bv een visagie workshop. ga ik ook met een vriendin doen.
Maak een leuk mandje met bv een maskertje, gloss enzo.

Doet het altijd goed!
Wat denk je van diverse kleuren schaamlippenlippenstift in een leuk rieten mandje?
Ik heb een keer van een vriendin een persoonlijk fotoboek gekregen met foto's van ons samen!Ik zat er laatst nog eens in te kijken en dit is echt iets blijvends!Overal had ze ook verhaaltjes erbij geschreven!
Het idee van Oslochick vind ik erg leuk. Ik blader nu zelf door de Elle en ik zie dat ze een half jaar abonnement aanbieden (6 nummers) voor 19,95 en dan krijg je er zes potjes Essie nagellak bij (in de winkel iets van 10.00 per stuk). Vond het wel een leuke aanbieding.
http://abonnementen.elle. ... akset-van-essie-t-w-v-70/

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven