Entertainment alle pijlers

SYTYCD 2012

02-09-2012 19:51 3489 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eindelijk, na maandenlang smachten, is hij er weer!

Dan met zijn dansers!

Wie geniet mee?







Ja, ik weet het, plaatjes plakken mag niet, maar de dag dat het weer kan, worden we meteen blij verrast zo
Alle reacties Link kopieren
Die laatste homo was echt komisch, haha. Shake that booty girl!
Het is officiëel: Een nieuwe Ish-fan is geboren. Aangezien
Alle reacties Link kopieren
IK ga dat dus ook niet kijken....
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:maryni83 schreef op 02 september 2012 @ 21:21:

Ow, zag net een voorstukje van dat programma dat hierna komt... Hoe walgelijk! Ik denk dat ik uit plaatsvervangende schaamte gewoon niet kan kijken..Wat komt er dan?
Alle reacties Link kopieren
Wicked was leuk!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:frizzy schreef op 02 september 2012 @ 21:16:

En Timor was niet echt gemaakt. Denk dat dat komt door zijn Amerikaanse carriere. Maar in SYTYCD was ie echt nog héél eehhhmmm... opwindend.Helemaal mee eens! Vooral die ene dans met Anouschka was erg sexy (was de vriendin van zn neef toch?) En vond hem ook altijd erg goed met ehh.. naam even kwijt. Dat rode meisje. Ik vond hem ook altijd zo leuk overkomen. Heel spontaan. En dat lichaam natuurlijk
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 02 september 2012 @ 21:23:

Wicked was leuk!

Jaaaaaaaaaa!!! Ben 2 keer geweest, voor de 3e keer zijn we bezig met plannen...



*Geeft toe dat ze dol is op musicals*
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 02 september 2012 @ 21:22:

[...]





Wat komt er dan?Mijn vieze vette verloofde (of zoiets).
Alle reacties Link kopieren
quote:frizzy schreef op 02 september 2012 @ 21:16:

En Timor was niet echt gemaakt. Denk dat dat komt door zijn Amerikaanse carriere. Maar in SYTYCD was ie echt nog héél eehhhmmm... opwindend.Was was... NU is hij stom!
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 02 september 2012 @ 21:22:

[...]





Wat komt er dan?



Mijn vieze vette vervelende verloofde. Waarin een vrouw moet doen alsof ze gaan trouwen, tot de trouwdag aan toe, met een of andere smerige, irritante vent Die dus een acteur is. Wat zij niet weet.

Want zij denkt dat ze een half ton oid krijgt als ze haar ouders voor de gek kan houden. Ofzo.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bertrade schreef op 02 september 2012 @ 21:25:

[...]



Mijn vieze vette verloofde (of zoiets).





O ja, heb ik vorige week gezien. Is wel trashable denk ik.

De Amerikaanse versie heb ik jaren geleden ook al gezien
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 02 september 2012 @ 21:26:

[...]





O ja, heb ik vorige week gezien. Is wel trashable denk ik.

De Amerikaanse versie heb ik jaren geleden ook al gezien Is het elke keer weer met een andere vrouw? Of gaat het steeds door?
Alle reacties Link kopieren
Oooh, dus iedereen gaat door naar de bootcamp, maar krijgen nu wel een extra opdracht.
Alle reacties Link kopieren
quote:maryni83 schreef op 02 september 2012 @ 21:27:

[...]





Is het elke keer weer met een andere vrouw? Of gaat het steeds door?Een vrouw met een acteur.
Alle reacties Link kopieren
Das eigenlijk wel flauw, al die professionele dansers..
Alle reacties Link kopieren
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Is het alleen vandaag auditie eigenlijk?
Alle reacties Link kopieren
Caaf!
Alle reacties Link kopieren
quote:maryni83 schreef op 02 september 2012 @ 21:21:

Ow, zag net een voorstukje van dat programma dat hierna komt... Hoe walgelijk! Ik denk dat ik uit plaatsvervangende schaamte gewoon niet kan kijken..Ik ook niet.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 02 september 2012 @ 21:30:

Is het alleen vandaag auditie eigenlijk?Ik hoop het niet...
Alle reacties Link kopieren
Ik heb even niet opgelet, wat en hoe gaat het nou?
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 02 september 2012 @ 21:29:

[...]





Een vrouw met een acteur.Ja, ik weet dat het een acteur is, maar ik dacht dat die acteur misschien dezelfde zou blijven en dat de vrouw steeds een andere zou zijn. Niet?
Alle reacties Link kopieren
Caaf!
Alle reacties Link kopieren
Caaf waar zat jij nou????
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 02 september 2012 @ 21:31:

Ik heb even niet opgelet, wat en hoe gaat het nou?Deze dansers krijgen nu een dansopdracht. Daarmee kan de beste een rechtstreeks ticket naar NY winnen, dus bootcamp overslaan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven