Gezondheid alle pijlers

waar bewaren jullie de nuvaring?

03-09-2012 15:40 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ga deze maand beginnen met de nuvaring maar nu heb ik een vraagje. Ik heb dus zo'n pakje besteld voor 3 maanden, maar waar bewaren jullie de nuvaring? In de koelkast of gewoon wel op je eigen kamer oid?

Ik woon namelijk in een studentekamer en heb geen eigen koelkast. Dan zou ik natuurlijk wel in een soort van bakje bewaren maar dan nog, heb ze toch liever dan in mijn eigen kamer dat ik er 'zicht' op heb haha maargoed, het moet dan natuurlijk niet de houdbaarheid bederven!
In de koelkast.. Maar ik dacht dat je ze ook daarbuiten mocht bewaren hoor.

Even gezocht ;

Bewaren

De ring is bij kamertemperatuur 4 maanden houdbaar.

De verpakking die in gebruik is kan 4 gedurende 4 maanden buiten de koelkast worden bewaard bij maximaal 30oC.

Verpakkingen die niet in gebruik zijn en langer dan 3 maanden worden bewaard in de koelkast bewaren bij 2-8oC (dus niet in vriesvak!).
quote:klaprooss schreef op 03 september 2012 @ 15:45:

In de koelkast.. Maar ik dacht dat je ze ook daarbuiten mocht bewaren hoor.

Even gezocht ;

Bewaren

De ring is bij kamertemperatuur 4 maanden houdbaar.

De verpakking die in gebruik is kan 4 gedurende 4 maanden buiten de koelkast worden bewaard bij maximaal 30oC.

Verpakkingen die niet in gebruik zijn en langer dan 3 maanden worden bewaard in de koelkast bewaren bij 2-8oC (dus niet in vriesvak!).Super bedankt! Oke, nou boven de 30 gr zal het met dit weertje in nederland niet meer worden dus ik denk dat ik ze dan maar gewoon in mijn kamer bewaar
Gewoon in mijn badkamerkastje. Niks aan de hand.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ik bewaarde de mijne in de koelkast.
Koelkast
Ik haal ze per 6 en bewaar ze in de koelkast.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Tickel : wat raar per 6. Dat mag bij ons niet ivm die houdbaarheid buiten de koelkast. Je kan dan als apotheek de werking niet garanderen als iemand hem toch buiten de koelkast bewaard.
Gewoon in mijn nacht kastje. Kreeg er ook 6 per keer mee. Echt een aanrader de nuvaring!
quote:Ivetje schreef op 04 september 2012 @ 09:55:

Tickel : wat raar per 6. Dat mag bij ons niet ivm die houdbaarheid buiten de koelkast. Je kan dan als apotheek de werking niet garanderen als iemand hem toch buiten de koelkast bewaard.Precies! Hier ook maximaal voor 3 maanden per keer verstrekken.
quote:Ivetje schreef op 04 september 2012 @ 09:55:

Tickel : wat raar per 6. Dat mag bij ons niet ivm die houdbaarheid buiten de koelkast. Je kan dan als apotheek de werking niet garanderen als iemand hem toch buiten de koelkast bewaard.Ze zeggen er altijd bij dat ze in de koelkast moeten. Heb nooit anders gekregen dan per 6.
“Don’t look back – you’re not going that way.”

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven