eierkoek na week schimmel tas?

03-09-2012 19:00 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vorige week maandag eiererkoeken gekocht en hiervan had ik nog een klein stukje met heel wat kruimels in een zakje in mijn tas gelaten.

Nu pakte ik vandaag toevallig die tas, had ik helemaal niet gezien dat dat zakje er nog in zat en gooide ik recht mijn dikke wetbundel daarop. Kedeng, dat zakje knapt uit elkaar en mijn tas zit onder de kruimels. Maar toen bedacht ik me dus ook dat ik die eierkoeken de afgelopen dagen niet had gegeten dus dat die van vorige week maandag ofzo zouden moeten zijn! Heb mijn tas gewoon uitgeklopt voor die kruimels maar zou zo'n eierkoek na een week al gaan schimmelen? Anders stofzuig of maak ik mijn tas denk ik toch wat beter schoon om hem lekker fris en hygienisch te houden haha dan kleine schimmeldraadjes erin
quote:frizzy schreef op 03 september 2012 @ 20:13:

[...]

Dus met een psychische stoornis ben je een aansteller?

Nee! Maar wel als je loopt te muggeziften over een paar eierkoekkruimels in je tas. Dat vind ik behoorlijk geflipt.

Wat nou als ze ECHTE problemen krijgt?

Sterkte meid, je hebt het nodig.
Ja en?
quote:Annie.Ooi schreef op 03 september 2012 @ 20:51:

[...]

Gatver...nu krijg ik dat beeld niet meer uit mijn hoofd...iemand een idee hoe ik dat kan schoonmaken??? Geen idee, ik zou zeggen, open er een topic over
quote:snoopylynn schreef op 03 september 2012 @ 20:56:

[...]

Nee! Maar wel als je loopt te muggeziften over een paar eierkoekkruimels in je tas. Dat vind ik behoorlijk geflipt.

Wat nou als ze ECHTE problemen krijgt?

Sterkte meid, je hebt het nodig.Eeehhh... dat zijn dus echte problemen. Smetvrees, hypochondrie, angststoornissen. Geen idee wat TO precies heeft, maar ik zou zeggen, lee(s/f) je eens in.
Kan een eierkoek uberhaupt wel beschimmelen?

Met al die suiker en conserveermiddelen..
Jeetje, wat een nare reacties zeg... Als TO ergens mee zit en heeft even bevestiging nodig dan moet dat toch gewoon kunnen in plaats van adviezen over psychologen en dat ze hulp moet zoeken?

Iedereen is welleens onzeker ergens over, zoals ik laatst ook bij een beschimmelde kattendrol in de bak, maar dat betekent toch niet dat je dan gelijk geflipt bent? Beetje jammer. Een kennis van mij heeft smetvrees en dat is een serieuze aandoening die stukken verder gaat dan vragen als deze.

On topic; nee, kan geen kwaad, ik weet niet of en waarom een eierkoek gaat schimmelen maar aangezien het toch eten is lijkt het me niet ondenkbaar. Tas even op t wolprogramma in de wasmachine en hij is weer lekker fris. =)
Tjaah heeft al talloze smetvreestopics geopend onder andere nicks, ze is hier geen onbekende.

Dit is dus geen gevalletje "wel eens onzeker ergens over", maar "voortdurend onzeker ergens over" En het dan in zo'n sausje proberen te verwerken dat de eigenlijke vraag *hier word ik vast terminaal ziek van he?* niet te zeer naar voren komt.

En uiteraard is haar al talloze malen een hart onder de riem gestoken, is gezegd dat ze hulp moet zoeken, maar dat gebeurt niet.
Als Tjaah klaar is met het stofzuigen van haar tas.... kan ze misschien ingaan op de talloze adviezen die haar gegeven worden... Wel zo netjes!
@lughnasadh, ja oke... als je het zo zegt... ik heb verder geen andere berichten vaan haar gelezen en jij kennelijk wel dus dan ben ik het met je eens...
Iemand trek in een gevulde koek, voor ik hem in mijn tas laat liggen?
Ik bedank, redband... ik doe aan de lijn =)
quote:lifeforever schreef op 03 september 2012 @ 19:14:

Ik zou niet eens nadenken over eventuele schimmels, van kruimeltjes van een week oud, die vijf seconden in mijn tas hebben gelegen.Five second rule!
Oei, uitkijken met stofzuigen, heel riskant, stel je toch voor dat er schimmelsporen in je stofzuiger terechtkomen, dan is het hele huis er straks van omgeven door de lucht uit de stofzuiger, en hier kan je een zeer akelige schimmelinfectie in je longen van krijgen, en dan heb ik het nog niet eens over schimmeltenen.NOT

Oh hell, ik was een heel slordige puber, regelmatig iets verrots en beschimmelds uit mijn tas of onder mijn bed weggehaald. Ik ben er nog nooit ziek van geworden hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven