eierkoek na week schimmel tas?

03-09-2012 19:00 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vorige week maandag eiererkoeken gekocht en hiervan had ik nog een klein stukje met heel wat kruimels in een zakje in mijn tas gelaten.

Nu pakte ik vandaag toevallig die tas, had ik helemaal niet gezien dat dat zakje er nog in zat en gooide ik recht mijn dikke wetbundel daarop. Kedeng, dat zakje knapt uit elkaar en mijn tas zit onder de kruimels. Maar toen bedacht ik me dus ook dat ik die eierkoeken de afgelopen dagen niet had gegeten dus dat die van vorige week maandag ofzo zouden moeten zijn! Heb mijn tas gewoon uitgeklopt voor die kruimels maar zou zo'n eierkoek na een week al gaan schimmelen? Anders stofzuig of maak ik mijn tas denk ik toch wat beter schoon om hem lekker fris en hygienisch te houden haha dan kleine schimmeldraadjes erin
Volgens mij had je sowieso je tas al schoon kunnen maken in de tijd dat je dit topic opende?

Denk dat het wel mee zal vallen met de schade van een paar kruimels overigens..
haha vraag me gewoon af hoe snel een eierkoek beschimmeld ivm dat er ook amoniak etc inzit dat is het meer! want ik zag namelijk niks raars.... en dat heb ik toch wel als ik een broodje oid een week later terugvind in mijn tas!
Straks heeft je tas een blauwe harige voering.
Ik heb je even geloept en jij hebt toch een angststoornis? Het lijkt mij, als leek, dat jij daarom zo reageert. Ik zou gewoon even de tas leegkloppen en verder gaan.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Ik zou niet eens nadenken over eventuele schimmels, van kruimeltjes van een week oud, die vijf seconden in mijn tas hebben gelegen.
Het zakje ging kapot en je hebt een aantal minuten of misschien wel uren de kruimels van eierkoeken die in mogelijk een week oud zijn in je tas gehad voordat je ze hebt uitgeklopt? Dan zou ik de biotoxische unit van de special forces bellen!

Of, als je nog geen hulp hebt, de HA om een afspraak te maken omdat je je druk maakt om iets waar een gewoon mens niet eens bij na denkt
Is dit weer het begin van een smetvreestopics-invasie...?
Trouwens als je zo bang bent voor kruimeltjes zou ik één keer in de week of evt iedere dag die tas even legen. Dan blijven er geen oude boterhammen of eierkoeken in achter.
geen zorgen, tas uitkloppen en laatste kruimels kunnen er ,mocht je daar echt zin in hebben, met een stofzuiger uit gezogen worden.
quote:tjaah schreef op 03 september 2012 @ 19:00:

! Anders stofzuig of maak ik mijn tas denk ik toch wat beter schoon om hem lekker fris en hygienisch te houden haha dan kleine schimmeldraadjes erin Tip: je houdt je tas nog frisserder en hygieniescher als je er voortaan geen etenswaar meer in laat rondslingeren!
Eierkoek gaat niet schimmelen na een week, dus geen schimmels in je tas.
Tjeeemig Tjaah, word jij niet DOODMOE van jezelf ?

Ik las ergens dat je studente bent, hoop maar dat je geen medicijnen studeert, want dat gaat vast niet lukken!

Ben je al onder behandeling van een psych?

Ik zeg : DOEN !

Wat creed al zegt. Eierkoek schimmelt niet na een week. Durf jij weleens in een restaurant te eten?
Je hoeft niet bang te zijn voor de dood. Als jij er bent is de dood er niet, ben jij er niet dan is de dood er.
Jeetje Tjaa. Ben je nu onder behandeling?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Hoeveelste nick is dit ondertusssen?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
EEEEEKKKKK, met deze tas overleef je het niet hoor! Weggooien dat ding.

Aansteller.
Ja en?
quote:snoopylynn schreef op 03 september 2012 @ 20:09:

Aansteller.Dus met een psychische stoornis ben je een aansteller?
Zo...jij maakt wel wat mee zeg!!!!!

Smetvrees is 1 ding maar om het dan zo langdradig te vermelden is misschien nog wel veeeeeeeeeel erger. Wil je daar misschien over praten?
Tjaah
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:Annie.Ooi schreef op 03 september 2012 @ 20:17:

Zo...jij maakt wel wat mee zeg!!!!!

Smetvrees is 1 ding maar om het dan zo langdradig te vermelden is misschien nog wel veeeeeeeeeel erger. Wil je daar misschien over praten?

Goede woordkeuze
quote:Moonlight82 schreef op 03 september 2012 @ 20:35:

[...]

Goede woordkeuze
quote:Moonlight82 schreef op 03 september 2012 @ 20:35:

[...]

Goede woordkeuze Gatver...nu krijg ik dat beeld niet meer uit mijn hoofd...iemand een idee hoe ik dat kan schoonmaken???
quote:creed schreef op 03 september 2012 @ 19:48:

Eierkoek gaat niet schimmelen na een week, dus geen schimmels in je tas.Dit . Dus niks aan de hand.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven