Mode & Beauty alle pijlers

Ervaringen tregging HEMA ?

03-09-2012 23:15 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo

Ik ben benieuwd of hier ervaring is met de treggings van de Hema.

Ze zijn er in allerlei kleuren en kosten maar ¤25,-

Hoe vallen ze en blijven ze een beetje mooi?

Linkje Hema tregging

Ik heb broekmaat 42 en stevige bovenbenen.

Iemand die ook die maat daagt en weet welke maat dat bij Hema is?

de maatvoering is daar S/M/L/XL

( ...ik gok op L)
Sorry maar ik vind treggings (zeker in die kleur) over het algemeen enkel geschikt tot maat 38.
Een vriendin van mij heeft volgens mij de okergele. Zij is heel lang en ook fors maar zeker niet dik (maat 46 schat ik bij lengte van 1.90 meter), ik neem aan dat ze dus de grootste maat heeft. Stond haar erg goed.

Erg oneens ook dat treggings maar tot maat 38 kunnen.
Das jouw smaak Elin,soit

Ik draag ze btw als veredelde legging,dus met iets langs/tuniekigs erop.

Hiltje,bedankt. Jouw vriendin zal dan de XL hebben idd.

Dan weet ik dat die voor mij te groot wordt.

Ik ga zelf ook voor de okergele denk ik.

Ze hebben er ook leuke zwart/oker rokjes bij en shirts.
Eehhh ik zou peroonlijk met stevige bovenbenen en maat 42 geen tregging aantrekken.....
quote:Pinkelot schreef op 03 september 2012 @ 23:22:

Eehhh ik zou peroonlijk met stevige bovenbenen en maat 42 geen tregging aantrekken.....

Dat hoef jij ook niet te doen

Gelukkig ben ik oud genoeg om dat zelf te beslissen dus als je het niet erg vindt ga ik die discussie niet aan.

Ik wil graag weten hoe ze vallen en of ze mooi in model blijven.
Nou........

Nee grapje, je hebt gelijk, doe je ding!
Tregging, legging allemaal van het zelfde laken een pak toch.

Ik heb ook maat 44/46 en ik draag alleen maar leggings en treggings. Ik draag dan ook alleen maar jurkjes en tuniekjes, lijkt me ook zoiets zonder iets eronder.

Die gele vind ik erg leuk, ga ook eens kijken!
Ik heb er 1 en ben er erg blij mee. Heb denk ik hetzelfde postuur en de L zit prima. Fijn, zacht stofje, zit heerlijk en blijft mooi. Ga er nog maar 1 bijkopen als ik dit zo lees
Ze lopen ontzettend uit en daarbij gaat de pasvorm verloren. Op een gegeven moment zitten ze nergens meer naar.
Met een tuniek kan het al beter, ik bedoelde meer dat ik het niet vind kunnen als broek. Zeker omdat zo'n kleur al snel tekent en hobbels en bobbels laat zien. En ik heb altijd maat 42-44 gehad hoor!
Ik heb geen hobbels en bobbels

Met een kort shirt vind ik het ook geen pan maar zo zal ik zelfs een gewone spijkerbroek niet dragen.
Je moet het ook helemaal zelf weten. Als je het goed combineert en weet wat je staat is het vast heel leuk. Ik zie alleen heul vaak het tegenovergestelde rondhobbelen in de stad, vandaar
.
quote:Booyahh schreef op 04 september 2012 @ 07:49:

je moet je mooie kanten accentueren.

Stalpoten in een legging valt bij mij daar niet onder. Mijn mening ja soit.

Hema spul wordt vrij snel vormeloos en verwassen. Prima voor baby kleertjes maar mijn kleding koop ik er nietWhahaha stalpoten wat een geweldig woord, ik kende wel heipalen maar stalpoten is een nieuwe.
Ik heb m ook gekocht, ik heb maat 40 en heb ook heupen, en heb de L gekocht, hij is alleen ietsje te lang, maar hij zit zalig. Ook goed aan de achterkant bijje rug heb je niet zon grote opening. Zit idd lekker zacht, heb die aparte kleur blauw, petrolachtig. Moet nog wel verzinnen wat ik erop ga dragen.
Leuk! Voor welke kleur ga je?

Ik gok dat een L goed gaat zijn.

Het hangt er trouwens af hoe je kleding aantrekt, niet wat. Deze tregging zou zomaar bij iemand met 42 mooier kunnen staan dan een 38 door de combinatie met de rest van de outfit.
*
Ik weet natuurlijk niet hoe lang to is maar bij een beetje normale lengte kan je gewoon maat 42 hebben zonder overgewicht te hebben. Ben je slechts 1.50 dan wordt het een wat ander verhaal. Het is echt niet zo dat alleen mensen met maat 38 slank en mooi zijn en dat de rest bij voorbaat al lelijk en dik is.

Dus opmerkingen over stalpoten en hobbels en bobbels vind ik nergens op slaan.

Overigens geen ervaring met hema treggings.
Maat 42 en dikke bovenbenen: geen porem met een tregging. Maar goed, je moet het natuurlijk zelf weten.
Ik vind ze mooi maar geen idee hoe ze zitten en blijven.

Ga er wel een halen denk ik, bedankt voor de tip

Aan allen die een tregging bij maat 42 geen porem vinden: Wat zou je aan moeten trekken met maat 42 of groter? Bloemetjesjurken tot op de kuit? Donkere spijkerbroeken met elastiek en beertjes op de kontzak?

Hoe huge denken jullie dat iemand met maat 42 is eigenlijk en al heb je maat 52 dan staat een tregging, skinny, legging met jurkje of tuniek of hemdje met jasje altijd nog beter dan bovengenoemde.

*nu naar hema gaat*
Wat een heerlijk warm forum is dit toch

Ja mensen met een maat die groter is dan 38 moeten ze binnen opsluiten, geen gezicht als die loslopen.

Ik heb gelukkig een normale lengte en ben hooguit gevuld..zeker niet dik en ook geen stalpoten.

Heerlijk dat er hier met zoveel respect voor elkaar gepraat wordt.
Ik had zelf altijd maat 42 bij 1.65 m en ik was toch echt te zwaar hoor! En daarbij wel behoorlijk in verhouding. Het is dus niet zo dat ik nu met mijn nieuwe maat 38 mensen veroordeel.
Maat 36 of maat 46, bij een tregging moet je altijd iets over je kont heen tenzij hij zwart is. Anders is het echt geen gezicht. Maat 36 of niet. Anders staan ze goedkoop en ordinair
En ik vind het vreemd dat mijn opmerking over hobbels en bobbels zo wordt opgepakt. Een licht, strak kledingstuk accentueert nou eenmaal vaak de lelijkere punten. Heb ik zelf ondervonden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven