Ervaringen tregging HEMA ?
maandag 3 september 2012 om 23:15
Hallo
Ik ben benieuwd of hier ervaring is met de treggings van de Hema.
Ze zijn er in allerlei kleuren en kosten maar ¤25,-
Hoe vallen ze en blijven ze een beetje mooi?
Linkje Hema tregging
Ik heb broekmaat 42 en stevige bovenbenen.
Iemand die ook die maat daagt en weet welke maat dat bij Hema is?
de maatvoering is daar S/M/L/XL
( ...ik gok op L)
Ik ben benieuwd of hier ervaring is met de treggings van de Hema.
Ze zijn er in allerlei kleuren en kosten maar ¤25,-
Hoe vallen ze en blijven ze een beetje mooi?
Linkje Hema tregging
Ik heb broekmaat 42 en stevige bovenbenen.
Iemand die ook die maat daagt en weet welke maat dat bij Hema is?
de maatvoering is daar S/M/L/XL
( ...ik gok op L)
maandag 3 september 2012 om 23:19
maandag 3 september 2012 om 23:21
maandag 3 september 2012 om 23:23
quote:Pinkelot schreef op 03 september 2012 @ 23:22:
Eehhh ik zou peroonlijk met stevige bovenbenen en maat 42 geen tregging aantrekken.....
Dat hoef jij ook niet te doen
Gelukkig ben ik oud genoeg om dat zelf te beslissen dus als je het niet erg vindt ga ik die discussie niet aan.
Ik wil graag weten hoe ze vallen en of ze mooi in model blijven.
Eehhh ik zou peroonlijk met stevige bovenbenen en maat 42 geen tregging aantrekken.....
Dat hoef jij ook niet te doen
Gelukkig ben ik oud genoeg om dat zelf te beslissen dus als je het niet erg vindt ga ik die discussie niet aan.
Ik wil graag weten hoe ze vallen en of ze mooi in model blijven.
maandag 3 september 2012 om 23:26
dinsdag 4 september 2012 om 07:57
quote:Booyahh schreef op 04 september 2012 @ 07:49:
je moet je mooie kanten accentueren.
Stalpoten in een legging valt bij mij daar niet onder. Mijn mening ja soit.
Hema spul wordt vrij snel vormeloos en verwassen. Prima voor baby kleertjes maar mijn kleding koop ik er nietWhahaha stalpoten wat een geweldig woord, ik kende wel heipalen maar stalpoten is een nieuwe.
je moet je mooie kanten accentueren.
Stalpoten in een legging valt bij mij daar niet onder. Mijn mening ja soit.
Hema spul wordt vrij snel vormeloos en verwassen. Prima voor baby kleertjes maar mijn kleding koop ik er nietWhahaha stalpoten wat een geweldig woord, ik kende wel heipalen maar stalpoten is een nieuwe.
dinsdag 4 september 2012 om 09:09
Ik heb m ook gekocht, ik heb maat 40 en heb ook heupen, en heb de L gekocht, hij is alleen ietsje te lang, maar hij zit zalig. Ook goed aan de achterkant bijje rug heb je niet zon grote opening. Zit idd lekker zacht, heb die aparte kleur blauw, petrolachtig. Moet nog wel verzinnen wat ik erop ga dragen.
dinsdag 4 september 2012 om 09:10
dinsdag 4 september 2012 om 09:14
Ik weet natuurlijk niet hoe lang to is maar bij een beetje normale lengte kan je gewoon maat 42 hebben zonder overgewicht te hebben. Ben je slechts 1.50 dan wordt het een wat ander verhaal. Het is echt niet zo dat alleen mensen met maat 38 slank en mooi zijn en dat de rest bij voorbaat al lelijk en dik is.
Dus opmerkingen over stalpoten en hobbels en bobbels vind ik nergens op slaan.
Overigens geen ervaring met hema treggings.
Dus opmerkingen over stalpoten en hobbels en bobbels vind ik nergens op slaan.
Overigens geen ervaring met hema treggings.
dinsdag 4 september 2012 om 09:38
Ik vind ze mooi maar geen idee hoe ze zitten en blijven.
Ga er wel een halen denk ik, bedankt voor de tip
Aan allen die een tregging bij maat 42 geen porem vinden: Wat zou je aan moeten trekken met maat 42 of groter? Bloemetjesjurken tot op de kuit? Donkere spijkerbroeken met elastiek en beertjes op de kontzak?
Hoe huge denken jullie dat iemand met maat 42 is eigenlijk en al heb je maat 52 dan staat een tregging, skinny, legging met jurkje of tuniek of hemdje met jasje altijd nog beter dan bovengenoemde.
*nu naar hema gaat*
Ga er wel een halen denk ik, bedankt voor de tip
Aan allen die een tregging bij maat 42 geen porem vinden: Wat zou je aan moeten trekken met maat 42 of groter? Bloemetjesjurken tot op de kuit? Donkere spijkerbroeken met elastiek en beertjes op de kontzak?
Hoe huge denken jullie dat iemand met maat 42 is eigenlijk en al heb je maat 52 dan staat een tregging, skinny, legging met jurkje of tuniek of hemdje met jasje altijd nog beter dan bovengenoemde.
*nu naar hema gaat*
dinsdag 4 september 2012 om 09:41
Wat een heerlijk warm forum is dit toch
Ja mensen met een maat die groter is dan 38 moeten ze binnen opsluiten, geen gezicht als die loslopen.
Ik heb gelukkig een normale lengte en ben hooguit gevuld..zeker niet dik en ook geen stalpoten.
Heerlijk dat er hier met zoveel respect voor elkaar gepraat wordt.
Ja mensen met een maat die groter is dan 38 moeten ze binnen opsluiten, geen gezicht als die loslopen.
Ik heb gelukkig een normale lengte en ben hooguit gevuld..zeker niet dik en ook geen stalpoten.
Heerlijk dat er hier met zoveel respect voor elkaar gepraat wordt.