Centraal Moderatortopic deel 4
woensdag 15 augustus 2012 om 10:19
Beste forummers,
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
maandag 3 september 2012 om 23:09
dinsdag 4 september 2012 om 07:44
Goedemorgen moderators,
Ik zit een beetje met iemand die steeds onder een andere nick post en blijkbaar antwoord van mij wil hebben. Zij heeft nu onder alweer een andere nick een topic geopend met mijn naam. Ik zou jullie graag willen verzoeken daar iets aan te doen. Ik voel me een beetje gestalked.
Groetjes.
Ik zit een beetje met iemand die steeds onder een andere nick post en blijkbaar antwoord van mij wil hebben. Zij heeft nu onder alweer een andere nick een topic geopend met mijn naam. Ik zou jullie graag willen verzoeken daar iets aan te doen. Ik voel me een beetje gestalked.
Groetjes.
dinsdag 4 september 2012 om 12:18
Ik wil jullie nogmaals vragen het postgedrag van tipsi in de gaten te houden. Gaat het niet om verheerlijking van dierenmishandeling, dan is het wel bashen van minderheden en nu weer uitermate onfrisse uitspraken over een bevolkingsgroep. Lekker provoceren schijnt het doel te zijn.
Ik herhaal mezelf nog maar eens.
dinsdag 4 september 2012 om 12:28
dinsdag 4 september 2012 om 12:42
Lieve Mods, mogen we 1 klein luttel plaatje hebben in de OP van het Boer zoekt Vrouw topic?
Boer zoekt vrouw...en een man in 2012
http://www.recensiekoning.nl/wp-content ... c-afl1.jpg
Hopelijk alvast bedankt.
Hopelijk alvast bedankt.
dinsdag 4 september 2012 om 12:58
quote:SeptemberGirl schreef op 04 september 2012 @ 12:42:
Lieve Mods, mogen we 1 klein luttel plaatje hebben in de OP van het Boer zoekt Vrouw topic?
Hopelijk alvast bedankt.
De plaatjes in je OP zijn geactiveerd Pas wel op, want als je de post edit worden ze waarschijnlijk weer uitgeschakeld.
We hopen deze week de plaatjes weer te kunnen activeren, al zullen we dat niet groots aankondigen.
Hopelijk alvast bedankt.
De plaatjes in je OP zijn geactiveerd Pas wel op, want als je de post edit worden ze waarschijnlijk weer uitgeschakeld.
We hopen deze week de plaatjes weer te kunnen activeren, al zullen we dat niet groots aankondigen.
dinsdag 4 september 2012 om 13:00
quote:himalaya schreef op 04 september 2012 @ 12:28:
Mods, blijkbaar sluit op de 'aangeboden' pagina het topic nadat je zelf weer iets gepost hebt?
Dat was niet de bedoeling (heb ook niets aangevinkt ofzo) dus wil je hem weer ontslotten?
Sauna entree 2 personen sauna Hölterhof
Vreemd...het topic is weer open!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Mods, blijkbaar sluit op de 'aangeboden' pagina het topic nadat je zelf weer iets gepost hebt?
Dat was niet de bedoeling (heb ook niets aangevinkt ofzo) dus wil je hem weer ontslotten?
Sauna entree 2 personen sauna Hölterhof
Vreemd...het topic is weer open!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
dinsdag 4 september 2012 om 13:09
quote:lughnasadh schreef op 04 september 2012 @ 12:18:
Ik wil jullie nogmaals vragen het postgedrag van tipsi in de gaten te houden. Gaat het niet om verheerlijking van dierenmishandeling, dan is het wel bashen van minderheden en nu weer uitermate onfrisse uitspraken over een bevolkingsgroep. Lekker provoceren schijnt het doel te zijn.
Ik herhaal mezelf nog maar eens.En nog maar eens.
Ik herhaal mezelf nog maar eens.En nog maar eens.
dinsdag 4 september 2012 om 13:17
quote:lughnasadh schreef op 04 september 2012 @ 12:18:
Kun je aangeven waar ik dierenmishandeling verheerlijk?
Waar ik minderheden bash of onfrisse uitspraken doe?
Ik heb bronnen gegeven.
Mods kunnen jullie wat doen aan deze laster?
Kun je aangeven waar ik dierenmishandeling verheerlijk?
Waar ik minderheden bash of onfrisse uitspraken doe?
Ik heb bronnen gegeven.
Mods kunnen jullie wat doen aan deze laster?