Diederik Samsom is hot!
dinsdag 4 september 2012 om 14:32
Gisteren reed ik langs zo'n bord met al die partij affiches en ik betrapte mezelf erop dat ik die poster van de PVDA wel wilde hebben, maar dan niet zozeer vanwege al dan niet sympathie met het partijbeleid, maar gewoon omdat ik Diederik Samsom een lekker ding vind. Altijd al gevonden, ook toen hij nog bij Greenpeace zat.(Jammer alleen dat hij nu geen haar meer heeft, hij lijkt een beetje op een egghead.. )
Ik zou bijna vanwege hem op de PVDA gaan stemmen
Ik zou bijna vanwege hem op de PVDA gaan stemmen
dinsdag 4 september 2012 om 14:39
dinsdag 4 september 2012 om 14:41
dinsdag 4 september 2012 om 14:45
Stemwijzer gedaan, in alle eerlijkheid ingevuld, al discussierend met Dalman (die altijd rechtser blijkt en blijft, dan ik) en ik kom wéér voluit op de PvdA uit. Zelfs de argumentatie bij sommige stellingen waren vrijwel letterlijk de bewoordingen die ik in gespek met Dalman gebruikte. Kortom, ik weet welke lijst ik kies de 12e!
Nou alleen nog bedenken welke persoon (meestal 1e vrouw op de lijst, maar nu denk ik erover mijn voorkeursstem aan Mei Li Vos opnieuw te geven).
Nou alleen nog bedenken welke persoon (meestal 1e vrouw op de lijst, maar nu denk ik erover mijn voorkeursstem aan Mei Li Vos opnieuw te geven).
dinsdag 4 september 2012 om 14:52
Ik zat trouwens net zijn verkiezingscommercial te bekijken. Hij heeft 2 kids, maar hij kaart alleen zijn dochter aan. Want ze is gehandicapt en ze heeft zo'n doorzettingsvermogen. Bovendien wordt er nu heel hard gewerkt aan haar rekenen. Erg mooi allemaal, maar wat heeft zo'n meisje met de verkiezingen te maken. En waarom wordt dan zijn zoontje niet genoemd?
Ik kan het mis hebben, maar ik vind het stemmen trekken over de rug van dat gehandicapte meisje...
Ik kan het mis hebben, maar ik vind het stemmen trekken over de rug van dat gehandicapte meisje...
dinsdag 4 september 2012 om 14:52
quote:sweetfirefly schreef op 04 september 2012 @ 14:49:
Nee, ik vind hem niet echt een lekker ding. Vooral als hij breeduit (glim)lacht, dan vind ik zijn mond zelfs iets vrouwelijks hebben.Ik vind zijn mond en lach het mooiste! Komt geen eind aan die rij tanden (vooral als hij breeduit lacht), prachtig! Ik richt me toch al op de onderste helft van zijn gezicht, want zoals gezegd is de bovenkant niet erg interessant
Nee, ik vind hem niet echt een lekker ding. Vooral als hij breeduit (glim)lacht, dan vind ik zijn mond zelfs iets vrouwelijks hebben.Ik vind zijn mond en lach het mooiste! Komt geen eind aan die rij tanden (vooral als hij breeduit lacht), prachtig! Ik richt me toch al op de onderste helft van zijn gezicht, want zoals gezegd is de bovenkant niet erg interessant