TTTOT Kluphuis 12
zaterdag 1 september 2012 om 21:12
Welkom in ons gezellige kluphuis, waar gelachen , gegeind , geklaagd en gehuild mag worden. Waar je al je leuke momenten, pijntjes, weetjes, verdrietjes, grapjes, en alles wat je verder nog wil vertellen, kwijt kan. Waar een emo-post op z’n tijd een must is en niet wordt afgestraft. Waar we allemaal een tikkie koekoek zijn . Kortom, waar je jezelf kan en mag zijn. En waar Peacy, inmiddels alweer een tijd geleden, iets over heeft geschreven wat de lading dekt:
Het Kluplied:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
Het Kluplied:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
dinsdag 4 september 2012 om 15:37
Gewoon op 'Laatste' drukkend dan krijg je wel een idee.
Weekend gewoon doen. Geef jezelf een schop en ga hardlopen / zwemmen / ....
Ik vind dat idee achter het 'project lekker wijf' topic echt goed. T is echt mijn doel voor komend voorjaar. nu. Eerst de gedachten om en nu heb ik dus de energie wel om er wat aan te doen.
Weekend gewoon doen. Geef jezelf een schop en ga hardlopen / zwemmen / ....
Ik vind dat idee achter het 'project lekker wijf' topic echt goed. T is echt mijn doel voor komend voorjaar. nu. Eerst de gedachten om en nu heb ik dus de energie wel om er wat aan te doen.
Been there, done that, got the T-shirt.
dinsdag 4 september 2012 om 15:40
Ja ik heb net gedaan ( even gedanst in de huiskamer) mijn grootste tegenhouder is dat ik overdag m'n baby heb en alles met de bus moet doen. Heb een fiets maar er zit geen baby zitje op.
M'n broeken van de zwangerschap zijn allemaal te groot maar vind het zonde om nieuwe te kopen... Dan voel ik me ook weer zo slonzig...
M'n broeken van de zwangerschap zijn allemaal te groot maar vind het zonde om nieuwe te kopen... Dan voel ik me ook weer zo slonzig...
dinsdag 4 september 2012 om 15:44
dinsdag 4 september 2012 om 15:46
dinsdag 4 september 2012 om 15:54
Ik probeer mijn buik (en de rest) in shape te krijgen met pilates. Aan die spierpijn af en toe te voelen gebeurt er zeker wat. Zlefs mijn darmen vinden t fijn.
Is er geen klasje bij jou in de buurt? Of als t budget er niet is kan je op internet wel veel vinden bijvoorbeeld: http://www.pilatesoefeningen.nl/
Is er geen klasje bij jou in de buurt? Of als t budget er niet is kan je op internet wel veel vinden bijvoorbeeld: http://www.pilatesoefeningen.nl/
Been there, done that, got the T-shirt.
dinsdag 4 september 2012 om 17:27
Apa pilates bevalt jou dus goed? Ik heb getwijfeld of ik zou starten maar vond de pilatesschool hier in de buurt erg duur...
Hier wil ik vooral weer meer gaan bewegen om mijn conditie op te krikken. Ik ben tevreden met mijn figuur maar ik heb volgens mij een redelijk snelle vertering. Als ik na de lunch niks meer eet ga ik rond een uur of 4 van mijn stokje... Wel merk ik dat ik minder spier- en meer vetweefsel heb sinds ik gestopt ben met sporten.
Hier wil ik vooral weer meer gaan bewegen om mijn conditie op te krikken. Ik ben tevreden met mijn figuur maar ik heb volgens mij een redelijk snelle vertering. Als ik na de lunch niks meer eet ga ik rond een uur of 4 van mijn stokje... Wel merk ik dat ik minder spier- en meer vetweefsel heb sinds ik gestopt ben met sporten.
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
dinsdag 4 september 2012 om 19:17
quote:missy_acy schreef op 04 september 2012 @ 18:27:
Koetjes en kalfjes?
Of varanen en slangen.
We kwamen bij de reptielen, duikt de ene varaan op de ander. DP: "Wat doen ze nou mama?"
Doet me denken aan toen wij net onze (meisjes) konijnen hadden. Ons ene konijn heeft soms last van een identiteitscrisis, en stortte zich boven op haar zus. Zoonlief keek net naar buiten en zei: "Kijk mam, ze lopen de polonaise!".
Koetjes en kalfjes?
Of varanen en slangen.
We kwamen bij de reptielen, duikt de ene varaan op de ander. DP: "Wat doen ze nou mama?"
Doet me denken aan toen wij net onze (meisjes) konijnen hadden. Ons ene konijn heeft soms last van een identiteitscrisis, en stortte zich boven op haar zus. Zoonlief keek net naar buiten en zei: "Kijk mam, ze lopen de polonaise!".