vertrouwen

04-09-2012 19:58 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
dag allemaal,

om te beginnen ben ik nieuw op dit forum en ben ik een jongeman van 21 jaar. Ik heb of had eigenlijk een relatie met een vrouw van 27 jaar. Helaas is deze relatie een paar weken terug stuk gelopen doordat we beiden besloten hadden om ermee te kappen na 3 jaar. Echter heb ik goed kunnen nadenken over alles en besef ik dat ik haar graag weer terug wil in mijn leven.

hier komt dan nu ook het probleem en waarom het vastgelopen is:

in het begin was alles goed tussen ons. de seks was geweldig en we waren vaak bijelkaar. ik woonde echter nog bij mijn ouders en zij had haar eigen huisje. ik was trouwens 18 jaar toen ik wat met haar kreeg. Later kreeg ik contact met een ander meisje van mijn werk en die beschouwde ik gewoon als een goede vriend waarmee ik veel kon praten. Via twitter stuurde we elkaar dan ook berichten, en op een gegeven moment ging dit over het onderwerp seks, en vertelden we elkaar eigenlijk op welke locaties we het lekker vonden etc. Dit was voor mij echter nog puur vriendschappelijk en volgens mij voor dat meisje ook. Mijn twitter was openbaar en dit wist ik ook, want ik had niks te verbergen. Ik was toen nog zo naief en dom dat ik niet inzag dat dit eigenlijk niet kon binnen een relatie. Mijn vriendin kreeg toen te horen via iemand over deze berichten en heeft mij er toen mee geconfronteerd. Ik heb toen eerlijk antwoord gegeven dat het niks voor mij betekende en dat ik wel erg dom moest zijn als ik op twitter met iemand zou flirten, terwijl iedereen dit kan lezen. Ik heb haar toen getroost en gezegd dat ik tegen dat meisje zou zeggen dat ik niet meer zo close met haar zou omgaan omdat me vriendin dit niet leuk vind. Zo gezegd zo gedaan en vanaf toen liep alles weer vlot en lekker. Alleen merkte ik wel dat het vertrouwen in mij gedaald was bij haar. Dit vond ik niet raar en werd er dan ook niet boos om, want kon haar maar al te goed begrijpen. Ik ben vanaf toen ook geen close contact gehad met anderen en al helemaal niet meer over seks en dergelijk dingen gepraat met andere meisjes. Met andere woorden had ik mijn lesje geleerd. Nu kwam het een paar keer voor dat ik 'gelogen' had over in mijn ogen kleine dingen. Zo had mijn zus bijvoorbeeld mij ingeschreven bij een website om te reageren op huurwoningen. Dit was puur voor het geval dat (ik was inmiddels ingetrokken bij mijn vriendin, want mijn ouders waren verhuist naar het buitenland). Me zus had mij dit ook verteld en ik reageerde daar gewoon nuchter over, maar was het toen ook gelijk vergeten omdat het mij eigenlijk niks kon schelen. Mijn vriendin had dit toen later gelezen in mijn mailbox en was hier erg boos over. Ze vond toen ook dat me zus en ik haar verraden hadden omdat ik het niet verteld had aan haar. Mijn reactie hierop was dat ik het ten eerste vergeten was en ten tweede het niks voor mij betekende omdat ik gewoon tevreden was bij haar. Ook was dit een back up voor als het slecht zou gaan of de relatie zou overgaan dan kon ik gelijk reageren op woningen. En hoe langer ingeschreven, des te sneller je aan een huis komt. Dit hebben we ook kunnen uitpraten en vanaf toen hadden we af en toe onze ruzies maar was de relatie nog gewoon goed en sterk. Dit was echter medio 2010. De laatste paar maanden in 2012 ging het de verkeerde kant op. Ik moet eerlijk zeggen dat ik zelf ook stomme dingen heb gedaan. Zo had ik toen mijn vriendin naar een feest was, de vriendin van mijn vriend thuis afgezet omdat het openbaar vervoer niet meer reed (het was al laat en ik had een auto). Het enige probleem was dat ik de hond nog moest uitlaten thuis, en mijn huis stond toch de kant op waar ik haar moest thuiszetten dus stelde ik voor om eerst de hond uit te laten en daarna gelijk door haar thuis afzetten. Ik heb haar niet in de auto laten wachten omdat ik dit een beetje asociaal vond. Ze was meegelopen met mij en toen ik de hond had uitgelaten heb ik deze weer binnen gebracht en heb haar toen thuis gebracht. Weer dacht ik er niet aan met mijn domme hoofd om dit haar te vertellen, omdat ik vond dat dit helemaal niet verdacht was (als ik er nu betere over nadenk had ik het heel anders aangepakt, aangezien het ook erg toevallig was dat me vriendin niet thuis was). een buurvrouw van mij had mij toen gezien en had dit aan mijn vriendin verteld. een paar dagen daarna heeft zij mij hiermee geconfronteerd maar zei ze het op zo'n toon dat ik me gelijk aangevallen voelde. Ik heb toen gezegd dat ik samen met die vriend nog was, en dat hij in de auto wachtte. De reden dat ik loogf was omdat ik bang was dat ze erg boos zou worden en dat we een hele erge ruzie zouden krijgen. Uiteindelijk heb ik toen eerlijk verteld dat het de vriendin was van die vriend, en dat als ze me niet geloofde ze hem kon bellen. Dit had ze niet gedaan, maar ze was wel pissig dat ik had gelogen (logisch!). ik heb haar toen beloofd dat het niet meer zou gebeuren en dat ik voortaan gelijk eerlijk zou zijn. Toen een paar maanden verder onze relatie een beetje in een sleur begon te zitten hebben we een paar keer besproken of we zouden stoppen met deze relatie. Elke keer twijfelde we beiden nog omdat we beiden merkten dat er nog veel liefde voor elkaar speelde. In Juni is mijn vriendin samen met een andere vriendin naar spanje op vakantie gegaan (Lloret). Dit heeft mij erg bang en onzeker gemaakt maar ik kon dit goed verbergen en deed alsof ze gewoon naar een vakantie land ging. Ook al had ik zoiets van maar het is een feest stad en waarom moet je perse daarheen, ik vertrouwde haar dus ging niet dwarsbomen. Toen ze weg was ben ik een keer uitgeweest en heb ik haar niet vaak gebeld omdat ik nog aardig gestressed was van school en ook om het feit dat ze daar in een feeststad zat waar iedereen losgaat met elkaar. Het uitgaan was voor mij een goede afleiding en ook quality time met mijn vrienden. En nu komt waarschijnlijk datgene waardoor de emmer vol was bij haar. Toen ze nog daar zat heb ik een hele goede klasgenootje (vrouwelijk) bij ons thuis laten langskomen. Dit was niet mijn bedoeling want ik had het niet voorgesteld. Ik kon altijd goed met haar praten en zag haar als one of the guys dus toen ze het vroeg heb ik geantwoord dat ze gewoon kon komen maar dat ik aardig moe was en dus niet echt spraakzaam was. Toen ze bij ons binnen was hebben we over van alles gepraat (zij had zelf ook een relatie) maar vooral over mijn relatie en of ik het moet doorzetten of moest beindigen. Voor de rest was er niks gebeurd. Toen mijn vriendin paar dagen later terugkwam (op mijn verjaardag) en vroeg wie er allemaal binnen was geweest heb ik haar eerlijk vertelde dat die klasgenoot binnen was geweest. Ze werd toen ook woest kwaad en we begonnen met vuur naar elkaar te spuwen. Ik begreep het niet helemaal omdat ze wist dat ik goed omging met dat klasgenootje maar dat er helemaal niks speelde tussen ons. De volgende dag was ik boos naar school gegaan en had zij via FB haar status op vrijgezel gezet en de relatie met mij beindigd. Ze stuurde me toen een berichtje dat wee moesten praten als ik thuis was. We hebben toen gepraat en besloten om de relatie te beindigen omdat het zo niet werkte. Ik was het toen er nog mee eens, en nam een beetje afstand van haar om goed na te denken over alles. Na enige tijd was ik tot het besluit gekomen dat ik haar weer graag terugwil in mijn leven en dat de liefde nog sterk aanwezig was. Helaas was het al te laat en vond mijn vriendin dat zij mij niet meer kon vertrouwen omdat ik zoveel gelogen had en zoveel achtergehouden had. Nu had ze laatst via FB contact gezocht met die klasgenoot van mij en die heeft haar alles eerlijk verteld dat er niks speelde tussen mij en haar, dat ik nooit een move heb gezegd om haar te versieren en dat alles puur vriendschappelijk was. Nu heb ik van alles geprobeerd om haar te bewijzen dat ik niet meer van die domme dingen zal doen, en dat ik voor deze relatie wil vechten. Want 3 jaar is niet zomaar wat en we waren toch altijd gelukkig met elkaar ook al hadden we onze ruzies etc. Zij wilt liever rust om alles te verwerken maar ik merk dat ze nog steeds woede heeft richting mij. Ik wil eigenlijk nog een allerlaatste kans van haar om te bewijzen dat ik te vertrouwen ben en dat ik geleerd heb van mijn acties. Ik snap dat het vertrouwen in mij weg is, maar nogmaals ik ben niet vreemdgegaan, heb niet geflirt met anderen, en heb altijd tegen vrouwen die een move richting mij maakte duidelijk gemaakt dat ik al een vriendin heb (bij het uitgaan vooral). Ik heb wel degelijk gelogen over dingen, maar heb daarna wel altijd de waarheid verteld. Ik kan haar begrijpen maar zij moet ook wel begrijpen dat ik altijd eerlijk ben geweest en dat ik helemaal niks te verbergen heb voor haar. Ik ben bereid mijn blackberry, mijn email wachtwoord, mijn facebook wachtwoord te geven zodat ze kan inzien, dat ik niks gedaan heb met andere meisjes/vrouwen.

ik wil graag advies van jullie en hoe jullie vrouwen hierover denken. Jullie kunnen misschien denken dat ik nog een jonge knul ben en dat ik nog een heel leven voor me heb, maar ik heb nooit gehouden van de scharrels etc. 'Been there, done that and i don't like it'. Geef mij maar me vrouwtje waar ik lekker mee op de bank kan hangen en mee kan knuffelen. Seks is iets wat ik wil doen met mijn partner waar ik ontzettend veel van houd en niet met anderen die ik nauwelijks ken etc.

ik hoop snel reacties te ontvangen.
Ik denk dat je haar moet overtuigen dat zij de enige voor je is! Desnoods al je wachtwoorden geven om haar vertrouwen terug te winnen!

Maar niet alles hoeft op haar voorwaarden je mag zelf ook vragen of zij wat dingetjes wil veranderen. Sterkte !
Wat een lap tekst.

Als het zo gegaan is zoals je zegt komt je vriendin ziekelijk jaloers over. Dwz, als jij open zou zijn geweest.

Doordat je liegt heb je bewezen niet te vertrouwen te zijn. Terecht in dit geval dat ze dat niet meer accepteert.

Pech gehad, en tegen de volgende niet meer liegen.
quote:aumentar schreef op 04 september 2012 @ 20:19:

Wat een lap tekst.

Als het zo gegaan is zoals je zegt komt je vriendin ziekelijk jaloers over. Dwz, als jij open zou zijn geweest.

Doordat je liegt heb je bewezen niet te vertrouwen te zijn. Terecht in dit geval dat ze dat niet meer accepteert.

Pech gehad, en tegen de volgende niet meer liegen.Maar waar je ook rekening moet houden is dat ik niet ben vreemdgegaan, niet heb geflirt met andere vrouwen en dat ik voor de rest altijd eerlijk ben geweest. Ik snap wel dat haar vertrouwen daardoor beschadigd is, maar wie liegt niet eens een keer om een ruzie te voorkomen of dergelijke. Je kunt mij niet vertellen dat je nooit hebt gelogen tegen bijvoorbeeld je moeder omdat je niet wou dat ze boos werd ofzo. Ik ben voor de rest altijd eerlijk tegen haar geweest.
Ik vind jullie beiden niet helemaal zuiver.

Jij liegt over contact. Terwijl je daarvoor zei je lesje te hebben geleerd. Niet dus.

Gewoon niet liegen als het niets te betekenen heeft. En zij moet niet overal wat achter zoeken. Daarin moet zij jou wat losser laten. Maar laat eerst eens zien dat je eerlijk bent. In dat opzicht ben je nog wel jong en denk je dat je beter eerst kan liegen dan gelijk vertellen. En denk na bij je acties en hoe die kunnen overkomen. Zoals het honden uitlaat verhaal.
quote:dieptriest schreef op 04 september 2012 @ 20:12:

Ik denk dat je haar moet overtuigen dat zij de enige voor je is! Desnoods al je wachtwoorden geven om haar vertrouwen terug te winnen!

Maar niet alles hoeft op haar voorwaarden je mag zelf ook vragen of zij wat dingetjes wil veranderen. Sterkte !

dat probeer ik haar ook duidelijk te maken. Ik probeer haar te overtuigen dat ik haar niet zomaar weer terug wil. Ik ben altijd gelukkig met haar geweest, en ondanks dat ik ook wel eens te horen heb gekregen dat ze iets had uitgespookt met een jongen toen ik er niet bij was heb ik haar vertrouwd op haar woord. Ik heb dit achteraf wel uitgezocht maar toen was de relatie al over. Bleek ook dat er niks aan de hand was, maar zij heeft toen ook achtergehouden dat ze met die jongen, die ze overigens eerst leuk bleek te vinden (wat zij mij ook niet had verteld) naar de maccie was gereden om eten te halen voor de kinderen van een buurvrouw.

Hier heb ik haar ook nooit op afgerekent omdat ik haar vertrouw, op haar woord, en ook al heeft ze die dingen niet verteld, ik vergeef het haar en vergeet het omdat ik weet en voel hoeveel ze van me houd.
apart dat je zus jou heeft ingeschreven op een website voor huurwoningen.

kon je dat zelf niet of ben je eraan gewend dat vrouwen je bemoederen?
wij slapen nooit.
Hoi prive,

vervelende situatie.

Als ik je vriendin was had ik het niet leuk gevonden, dat van Twitter. Maar ook wel weer kunnen bedenken dat het niet al te erg was,want het stond allemaal online, voor iedereen.

Over het inschrijven bij de woningen, ik kan me voorstellen dat je vriendin dan denkt: wil hij een slag om de arm houden? En dat ze dacht dat jij niet zeker van haar was. Dit begrijp ik ook.

De hond uitlaten met die vriendin was voor jou erg onschuldig maar omdat je vriendin zo fel reageerde schrok jij en dacht je meteen dat je jezelf moest verdedigen. Dat is voor jou ook naar. En je dacht het beste te doen en dan krijg je nog stront aan de knikker, dat is echt vervelend!!

Dit is een wisselwerking tussen jullie. Je vriendin is vijandig, en jij bent niet slim om het niet meteen eerlijk te zeggen, maar ik snap de reden ook wel.

Waarom werd ze woest kwaad dat dat klasgenootje langskwam? Hebben jullie daar afspraken over ofzo? Dat jullie dat niet doen?

Naar mijn idee ben jij niet verkeerd maar voel je je soms als een kat in het nauw en dan maak je rare sprongetjes af en toe, die uiteindelijk toch weer shit eindigen.

Ze kan wel denken, hij liegt, maar ze moet ook haar eigen aandeel zien, namelijk dat ze ook wel erg fel kan doen.

Jij moet ook de ruimte krijgen om te durven vertellen, over alles.

Mijn advies:

Schrijf haar een mail en vertel haar dat je begrijpt dat ze boos is, maar dat het een wisselwerking is en dat je hoopt dat ze op den duur openstaat voor een gesprek.

Ik zou ook zeggen dat ze dit topic op viva maar eens moet lezen.

Jij bent dan helemaal eerlijk en zij krijgt de kans alles eens goed te lezen en te laten bezinken.
Hoezo heb je te horen gekregen dat je vriendin wel eens wat uitspookte met een ander? Hoe bedoel je dat de relatie toen al uit was? Tussen jullie? Das toch ook raar, van je vriendin anders, als het nog niet uit was?
Ik zou ook liegen tegen zo'n geval. Sorry hoor.
quote:Miekkie schreef op 04 september 2012 @ 20:26:

Ik vind jullie beiden niet helemaal zuiver.

Jij liegt over contact. Terwijl je daarvoor zei je lesje te hebben geleerd. Niet dus.

Gewoon niet liegen als het niets te betekenen heeft. En zij moet niet overal wat achter zoeken. Daarin moet zij jou wat losser laten. Maar laat eerst eens zien dat je eerlijk bent. In dat opzicht ben je nog wel jong en denk je dat je beter eerst kan liegen dan gelijk vertellen. En denk na bij je acties en hoe die kunnen overkomen. Zoals het honden uitlaat verhaal.dat klopt. Daar ben ik ook aan het werken. Ik ben nu eerlijk over alles en over mijn gevoelens. Wat men ook vergeet is dat ik op 19 jarige leeftijd ben gaan samenwonen met haar zonder enige sturing van mijn ouders die in het buitenland waren gaan wonen. Ik ben altijd het type geweest die van alles oppropt van binnen en naief bent over dingen. Ik heb altijd beetje het gevoel gehad dat ik in de steek was gelaten ondanks dat ik het eens was dat zij naar het buitenland wouden verhuizen. Ik heb duidelijk mijn lesje geleerd en probeer haar te overtuigen dat ze me kan vertrouwen.
quote:evada schreef op 04 september 2012 @ 20:32:

Hoezo heb je te horen gekregen dat je vriendin wel eens wat uitspookte met een ander? Hoe bedoel je dat de relatie toen al uit was? Tussen jullie? Das toch ook raar, van je vriendin anders, als het nog niet uit was?Het was zo dat in het begin van de relatie een buurvrouw van ons jarig was. Ik zou ook komen maar moest wachten op mijn neefje want daar had ik mee afgesproken. Die liet een tijd niks van zich horen en het werd alsmaar later dus had ik aan mijn vriendin doorgegeven dat ik niet meer kon komen. Ik heb toen ruzie gekregen met die buurvrouw, en die heeft toen aan mij gevraagd of mijn vriendin wel had verteld over die jongen die daar ook was (ook een buur overigens). Ik had toen geantwoord ja dat heeft ze verteld (terwijl dat niet zo was, maar ik liet me niet gek maken door die buurvrouw) Toen die buurvrouw weg was, vroeg ik haar heel kalm wat zij daarmee bedoelde. Me vriendin vertelde toen dat ze met hem en die kinderen van die buurvrouw naar de maccie was gegaan om eten te halen. Wat ze overigens niet had verteld en waar ik pas geleden achter was gekomen was het feit dat zij hem leuk vond (volgens hem) wat nog voor mijn tijd was. Ik had altijd mijn twijfels over dit maar heb haar op haar woord vertrouwd hierover.
quote:valentinamaria schreef op 04 september 2012 @ 20:30:

apart dat je zus jou heeft ingeschreven op een website voor huurwoningen.

kon je dat zelf niet of ben je eraan gewend dat vrouwen je bemoederen?Uhm, misschien omdat ik zelf hier niet aan dacht? Mijn zus was bezig met haarzelf in te schrijven en had dit ook gelijk voor mij gedaan voor het geval dat het fout liep. Ik dacht hier niet aan omdat ik wel dacht dat het niet nodig zou zijn (naief). Maar misschien ben jij niet zo gewend dat familie voor elkaar zorgt? Broeder-zuster liefde? Ooit van gehoord?
Er moet rekening gehouden worden met wat?

Ik wist niet dat liegen maar geaccepteerd moest worden zolang er maar niet vreemdgegaan werd.

Daarbij lieg je over de stomste dingen, alsof je dan wel eerlijk zou zijn over vreemdgaan. Sure
broeder-zuster liefde is wat anders dan op je volwassen broertje passen en voor hem nadenken.

ik kan het weten, kom uit een groot gezin, we staan altijd voor elkaar klaar, maar gaan niet nadenken voor de anderen.
wij slapen nooit.
en jij dacht er niet over na omdat bij je vriendin ingetrokken was, lekker makkelijk.
wij slapen nooit.
quote:evada schreef op 04 september 2012 @ 20:30:

Hoi prive,

vervelende situatie.

Als ik je vriendin was had ik het niet leuk gevonden, dat van Twitter. Maar ook wel weer kunnen bedenken dat het niet al te erg was,want het stond allemaal online, voor iedereen.

Over het inschrijven bij de woningen, ik kan me voorstellen dat je vriendin dan denkt: wil hij een slag om de arm houden? En dat ze dacht dat jij niet zeker van haar was. Dit begrijp ik ook.

De hond uitlaten met die vriendin was voor jou erg onschuldig maar omdat je vriendin zo fel reageerde schrok jij en dacht je meteen dat je jezelf moest verdedigen. Dat is voor jou ook naar. En je dacht het beste te doen en dan krijg je nog stront aan de knikker, dat is echt vervelend!!

Dit is een wisselwerking tussen jullie. Je vriendin is vijandig, en jij bent niet slim om het niet meteen eerlijk te zeggen, maar ik snap de reden ook wel.

Waarom werd ze woest kwaad dat dat klasgenootje langskwam? Hebben jullie daar afspraken over ofzo? Dat jullie dat niet doen?

Naar mijn idee ben jij niet verkeerd maar voel je je soms als een kat in het nauw en dan maak je rare sprongetjes af en toe, die uiteindelijk toch weer shit eindigen.

Ze kan wel denken, hij liegt, maar ze moet ook haar eigen aandeel zien, namelijk dat ze ook wel erg fel kan doen.

Jij moet ook de ruimte krijgen om te durven vertellen, over alles.

Mijn advies:

Schrijf haar een mail en vertel haar dat je begrijpt dat ze boos is, maar dat het een wisselwerking is en dat je hoopt dat ze op den duur openstaat voor een gesprek.

Ik zou ook zeggen dat ze dit topic op viva maar eens moet lezen.

Jij bent dan helemaal eerlijk en zij krijgt de kans alles eens goed te lezen en te laten bezinken.

hey bedankt voor je reactie,

ik weet dat ik dingen fout heb gedaan, en ben er echt zeker van dat ik zulke dingen niet meer zal doen in de toekomst. Het enige wat ik van haar vraag is nog een 2e kans. Als ik vreemd was gegaan was het een ander verhaal, maar dat is niet het geval. Ik wil graag vechten hiervoor en haar eensmeer laten voelen dat zij de ware is voor mij. Ik ben nu op vakantie tot en met zaterdag en dan zal ik haar dit laten lezen. Ik ga dan zogezegd een laatste poging wagen om erover te praten, het dan achter ons te laten en te beginnen met een frisse start. Desnoods doen we het rustig aan en gaan we opnieuw daten. Ik heb al geprobeerd om het via bloemen met romantische muziek kaarslicht en een lekker gerecht, maar ikzelf vond dat te gemakkelijk en zij denk ik ook. Overigens ga ik geen email sturen omdat ik dat onpersoonlijk vind. ik ga met haar praten en dan wil ik dat ze al haar gevoelens en frustraties uittypt en aan mij laat lezen en andersom. Dat lucht heel erg op en krijg je een overzicht over alle goede en slechte dingen die er zijn gebeurt. Wat zij echter ook vergeten is, is dat ik haar door dik en dun heb gesteund met alles. Zij had vaak problemen op werk en was zelfs een paar keer huilend naar mijn werk gekomen. Ik was toen gestopt met mijn werk om met haar te praten en haar te steunen. Ook kreeg ze na een tijd paniekaanvallen en heb ik haar hier ook ingesteund. Ik ben altijd samen met haar naar een supermarkt gegaan omdat ze anders flauw kon vallen. Ook weet ik nog mijn tweede oud en nieuw met haar. We waren bij mijn zwager want die was ook jarig, en toen werd ze onwel. Ze vroeg toen of we naar huis konden omdat ze zich niet lekker vonden. Ook al wou ik liever niet en wou ik doorfeesten, ik ben met haar naar huis gegaan en heb haar verzorgd. Ik had toen soep voor haar klaargemaakt en heb haar in slaap gestreeld. Toen het 12 uur was heb ik champagne ingeschonken en heb ik haar wakker gemaakt en haar een kus gegeven. Zij is toen weer verder gaan slapen, en ik zat toen eenzaam en huilend op de bank omdat mijn ouders er niet bij waren en ik me erg alleen voelde
Me vriendin vertelde toen dat ze met hem en die kinderen van die buurvrouw naar de maccie was gegaan om eten te halen.

Noem je dit iets uitspoken?

Ik kan dit niet rijmen bij een vrouw van deze leeftijd.

Maar misschien is ze jonger in gedrag?

Is ze nog echt gek op je denk je?
''Ook al wou ik liever niet en wou ik doorfeesten, ik ben met haar naar huis gegaan en heb haar verzorgd. Ik had toen soep voor haar klaargemaakt en heb haar in slaap gestreeld. Toen het 12 uur was heb ik champagne ingeschonken en heb ik haar wakker gemaakt en haar een kus gegeven. Zij is toen weer verder gaan slapen, en ik zat toen eenzaam en huilend op de bank omdat mijn ouders er niet bij waren en ik me erg alleen voelde''

Wat wil je hiermee zeggen, met dit stuk tekst?

Dat jij heel veel voor haar doet en dat dat die leugentjes moet goedmaken? Of dat jij geen slecht persoon bent? Voel je je niet gewaardeerd door haar?
quote:valentinamaria schreef op 04 september 2012 @ 20:42:

broeder-zuster liefde is wat anders dan op je volwassen broertje passen en voor hem nadenken.

ik kan het weten, kom uit een groot gezin, we staan altijd voor elkaar klaar, maar gaan niet nadenken voor de anderen.volwassen? mijn leeftijd was 18 of 19 jaar toen. Ik was naief, en dacht er toen niet aan om me in te schrijven daarvoor. Misschien wel een beetje dom van mij, maar het heeft niks te maken met dat ik alles laat regelen door mijn ouders of mijn zus. Ik ben sinds mijn 18e al mijn eigen zaken aan het regelen en betalen. Als je nog steeds vind dat ik dan aan het lijntje word gehouden, weet ik niet wat jij op deze topic doet en begrijp je mijn probleem al helemaal niet. Wat me eigenlijk niet zo moeilijk lijkt om te snappen aangezien het verhaal gaat om mijn relatie, en niet om hoe ik word 'begeleid' door mijn ouders en mijn zus.
speel jij weleens in drama series?

of is dat meer tactiek om ,,vrouwtje,, te scoren waar je lekker op de bank mee kan knuffelen?
wij slapen nooit.

of is dat meer tactiek om ,,vrouwtje,, te scoren waar je lekker op de bank mee kan knuffelen?
wij slapen nooit.
quote:evada schreef op 04 september 2012 @ 20:51:

''Ook al wou ik liever niet en wou ik doorfeesten, ik ben met haar naar huis gegaan en heb haar verzorgd. Ik had toen soep voor haar klaargemaakt en heb haar in slaap gestreeld. Toen het 12 uur was heb ik champagne ingeschonken en heb ik haar wakker gemaakt en haar een kus gegeven. Zij is toen weer verder gaan slapen, en ik zat toen eenzaam en huilend op de bank omdat mijn ouders er niet bij waren en ik me erg alleen voelde''

Wat wil je hiermee zeggen, met dit stuk tekst?

Dat jij heel veel voor haar doet en dat dat die leugentjes moet goedmaken? Of dat jij geen slecht persoon bent? Voel je je niet gewaardeerd door haar?nee dat bedoel ik niet. Wat ik hiermee wil zeggen is dat dit ook onder vertrouwen valt. Vertrouwen in de zin van het klaar staan voor elkaar en elkaar steunen in leuke maar ook moeilijke tijden.
quote:evada schreef op 04 september 2012 @ 20:48:

Me vriendin vertelde toen dat ze met hem en die kinderen van die buurvrouw naar de maccie was gegaan om eten te halen.

Noem je dit iets uitspoken?

Ik kan dit niet rijmen bij een vrouw van deze leeftijd.

Maar misschien is ze jonger in gedrag?

Is ze nog echt gek op je denk je?diep in mijn hart weet ik dat ze nog gek op me is, maar dat het vertrouwen haar in de weg staan. Het is denk ik meer dan alleen de problemen die ze met mij heeft. Ik denk persoonlijk dat ze niet lekker in de vel zit. En nee ik noem dat niet iets uitspoken, maar dat is wat zij verteld heeft en niet de buurvrouw. Het kan zijn dat ze hele andere dingen hebben gedaan, maar ik heb haar vertrouwd op haar woord
quote:valentinamaria schreef op 04 september 2012 @ 20:53:

of is dat meer tactiek om ,,vrouwtje,, te scoren waar je lekker op de bank mee kan knuffelen?*zucht* ik snap echt niet wat jouw probleem is. Ik ben mijn hart hier aan het luchten en jij komt mij vragen of dit een of ander tactiek is? Het enige wat ik wil is mijn vriendin terug en mijn relatie redden. Snap je dat nou nog steeds niet? Praat ik soms Chinees ofzo?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven