Entertainment alle pijlers

Dallas

09-08-2012 13:56 122 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor al die smulde van intrige, macht, Texas, drankmisbruik, de Ewings, de geweldige openingstune Klikkerdeklik

Ze komen terug

Toen:

Nu:

Vanaf 4 september op Net5

Het familieverraad gaat verder waar het gebleven is.

6,9 miljoen Amerikanen keken naar de eerste uitzending.

Ga je kijken?

Totaal aantal stemmen: 26

Misschien (4%)
Ja (73%)
Nee (23%)
quote:steph schreef op 04 september 2012 @ 22:35:

[...]

Lijkt ze nog op Pamela?Nou, wat ik ervan gezien heb, ja uiteraard is ze veranderd en vast met botox alleen heel beroerd vond ik het nu ook weer niet. Maar nogmaals, mss heb ik verkeerd gegoogled
Vind de nieuwe serie trouwens geweldig, wat een intriges. En JR/ Larry Hagman is geweldig. Ik moest erg lachten toen hij tegen zijn zoon John Ross zei dat het geen zin had om je problemen te verdrinken omdat ze de volgende ochtend weer net zo hard aanwezig zijn.

Hagman heeft zichzelf bijna doodgedronken na Dallas, kreeg geen rollen meer en dronk daarom een fles whisky per dag. Toen hij op sterven na dood was kreeg hij een levertransplantatie en drinkt geen druppel meer. En moet je hem nu zien!
Ik weet niet hoe je plaatjes moet plakken maar op deze link zie je een recente foto van Victoria Principal. Niks mis mee, lijkt mij.

www.dailymail.co.uk/tvsho ... ooks-youthful-Malibu.html
Vind ik ook Dammes, niks mis mee. Ze had mákkelijk mee kunnen spelen, mocht al die botox poespas een probleem geweest zijn voor de producers.
Deze, Dammes?
quote:lottekeNL schreef op 04 september 2012 @ 23:25:

Deze, Dammes?Ik zie geen plaatje, volgens mij werkt de plaatjes-plak-functie (nog) niet.
Nee, 't is een linkje
Vroeger vond ik Victoria principal een mooie vrouw maar ze is dankzij de facelift en botox niet zo mooi meer (vind ik dan). En heeft ze veel gesnoven? Want haar neus is op deze foto wat ingedeukt

Victoria Principal
quote:Meiroosje schreef op 04 september 2012 @ 22:18:

JR is onnavolgbaar goed. (nou ja, Larry Hagman speelt hem goed) Heb de 'oude' Dallas tot en met de films gevolgd.

John Ross kan denk ik, de serie verder goed "dragen" in slechtheid. Ik weet niet wie de acteur is, maar ik vind 'm goed! hij heeft 'badboy' echt op zijn voorhoofd staan.

Christopher is té" glad goed/ braaf". krijg een beetje de kriebels van 'm.

Wat me in negatieve zin opvalt: bijna alle oudere acteurs hebben een botox of anderszins plastische chirurgie genomen. Erg jammer, ik denk dat ze mooier oud waren geworden zonder. Vooral bij Sue Ellen(linda Gray) zit het trekken met haar mond me erg in de weg.

Ik heb een beetje moeite met met te vereenzelvigen met de jongere generatie (ben zelf 45). ik snap dat ze de jeugd willen aantrekken maar ik denk dat ze er beter aan hadden gedaan om pakweg een generatie later te pakken,zo ca 35 jaar, met misschien zelf ook al kinderen. Leeftijdstechnisch zou dat ook beter kloppen.

Zowel Rebecca als Elena pakken me nog niet echt.

De verhaallijn vind ik tot nu toe wel goed, maar of ik 'm blijf volgen, weet ik niet.

dus ik twijfel nog. Ga gauw verder kijken!

De jongen die Chris speelt is van 1978, de jongen die John Ross speelt van 1981. Dus de leeftijdtechnisch klopt het aardig hoor.

Sue Ellen had in de "oude Dallas" ook al dat trekken met de mond

En ik vind Patrick Duffy toch nog steeds erg jummy
Zijn er meer mensen die het saai vinden?
Correctie:

Ik was slaperig, had de helft gemist.

Dallas is níet saai.
Die ene oude taart was Lucy ??????

Ray Krebbs vind ik nog steeds lekker.

Ik heb net het eerste deel gezien, ik had het opgenomen en ben nu lekker alleen thuis. Morgen waarschijnlijk het tweede deel. Of misschien vanavond al.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
De "nieuwe Pamela" heeft een nietszeggende kop, konden ze daarvoor niet iemand anders nemen ?
Is het ook leuk om te kijken als je nooit de oude afleveringen hebt gezien? Ik heb het nl. opgenomen en wel zin in een leuke nieuwe serie, maar als ik jullie zo over de oude serie zie schrijven ben ik bang dat ik de nieuwe niet kan volgen...
Ze starten wel op een "nieuw punt". Je kunt volgens mij wel een verse start maken, alleen heb je dan niet de "ohja-dat-is-die-beleving" erbij. Maar daar hoef je natuurlijk niets aan te missen.

De kinders zijn groot, JR zit depressief thuis, Bobby heeft te horen gekregen dat hij kanker heeft. En JohnRoss junior heeft nu blijkbaar een drievoudig spionne ingeschakeld, waarmee hij zijn vader én zijn oom wil uitschakelen. Knap als hij het voor elkaar krijgt om zijn papa te verneuken, dat geloof ik namelijk niet.

Vond het zo leuk. Miste wel die Cliff Barnes. En waar is Jenne wade gebleven, gespeeld door priscilla Presley.
Ik heb de 10 afleveringen al online gezien en vond het weer ouderwets goed.

Komen hele goede plots aan, tja je verwacht het niet.

Gewoon blijven kijken.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
Kan iemand mijn geheugen opfrissen ? Bobby was toch getrouwd met Pamela, maar is nu bij ene Annie ?
quote:snoesje666 schreef op 06 september 2012 @ 23:46:

Kan iemand mijn geheugen opfrissen ? Bobby was toch getrouwd met Pamela, maar is nu bij ene Annie ?

Pamela is van de 1 op andere dag verdwenen. Ze was ziek en is hem toen gesmeerd.

Ze is echter nooit dood gegaan dus wie weet komt ze nog een keer terug.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
quote:viennas schreef op 06 september 2012 @ 13:40:

Is het ook leuk om te kijken als je nooit de oude afleveringen hebt gezien? Ik heb het nl. opgenomen en wel zin in een leuke nieuwe serie, maar als ik jullie zo over de oude serie zie schrijven ben ik bang dat ik de nieuwe niet kan volgen...

Je kunt het vast wel volgen maar ik zou het minder leuk vinden als ik de oude serie niet gezien had.

Maar dat ben ik he, kijk gewoon de eerste twee afleveringen, dan weet je of het wat is voor je. Toch?
Of je kijkt eerst even alle 357 afleveringen die eraan vooraf zijn gegaan

Ik heb de nieuwe serie nog niet gekeken, ben het wel van plan, maar na de mededeling van Eleonora dat het saai was heb ik iets minder haast
quote:lottekeNL schreef op 07 september 2012 @ 14:40:

Ik heb de nieuwe serie nog niet gekeken, ben het wel van plan, maar na de mededeling van Eleonora dat het saai was heb ik iets minder haast

Goed idee! Als een aflevering een uurtje doet heb ik maar 8 werkweken nodig...haha.

Maar ik was sowieso van plan een poging te gaan wagen, alleen vroeg ik me af of het voor een buitenstaander wel te volgen was. Jullie insiders kennen natuurlijk iedereen al..
Oh en Lotteke, Eleonora is terug gekomen op dat ze het saai vond hoor!
Leuk, een Dallasmarathon!

En ik had al bewondering voor iemand die alledrie de Lord of the Rings films op één dag had gekeken

Ja, ik las dat Eleonora het wat nuanceerde, dat saaie, maar toch.. als het écht wat had geweest was ze niet in slaap gevallen, denk ik.
quote:lottekeNL schreef op 07 september 2012 @ 14:40:

Ik heb de nieuwe serie nog niet gekeken, ben het wel van plan, maar na de mededeling van Eleonora dat het saai was heb ik iets minder haast Ja, nee, ik lag gewoon te slapen steeds hoor, ben er op teruggekomen, ik zat te zwammen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven