mannelijk naakt

04-09-2012 20:58 92 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waar blijft dat in de media ? Die paters blijven vrouwen misbruiken, overal en danig overdreven. Maar zij lopen wel steevast met hun xl zwemtenten. Op tv zijn het nooit de blote ballen vd man, altijd die borsten en meer vd vrouw. Dit stoort me enorm ! We werken fulltime, zijn geëmancipeerd, hebben al weinig sexzin tov en waar moeten wij warm van worden ?

Dit gaat om wederzijds respect en eerbied. Logisch dat het meer dan hoog tijd wordt om die prachtige naaktfoto's van mannen te gebruiken zodat ook de vrouwen en homo's eens worden verwend. Zo is het gemakkelijk als man wetende dat je nooit kleinerend en vernederend in beeld komt ! Eindelijk is dit heel kinderachtig en zwak van dat dominant ras met de grootste mond ! En ...doe vooral nooit een ander aan wat je zelf niet graag hebt. Wees gerust, de kwijl zal niet van onze lippen lopen. Dit is een eerlijk principe en euch...welkom in 2012 !
quote:valentinamaria schreef op 04 september 2012 @ 23:48:

naaktstranden en sauna,s zijn geen gluurgebied. dat doe je daar niet en t is redelijk zeldzaam dat je daar lekkere kontjes ziet.

Tiens, als jij niet gluurt, hoe kan je dan weten dat je daar zelden lekkere kontjes ziet? :-)

Dat bedoel ik nu juist : we kijken daar niet naar de mensen hun edele delen, nee, nee, zeker niet, want dat is not done daar. Maar je hebt verdorie wel alles gezien, haha. Wees toch realistisch : naakt spreekt mensen aan, doet verkopen, prikkelt,... Waarom het meestal vrouwen zijn die je op afbeeldingen of in films ziet, werd hierboven al gezegd : vraag en aanbod. De man is de jager en de vrouw is de prooi. De man wil er zelfs voor betalen en de vrouw krijgt het zo.

Uitzonderingen bevestigen de regel, maar zo draait de wereld al eeuwen en eeuwen, en dat zal niet direct veranderen. Of we het graag willen of niet : dat is nu eenmaal zo. Raar he, want bij de boeren moet de eigenaar van de koe betalen om de dekstier te mogen gebruiken... :-)
quote:tisweerzover schreef op 05 september 2012 @ 00:06:

[...]

er zijn nog steeds mensen die het leven wat leuker maken met hun opmerkingen.Was het weer zo ver tisweerzover? Je eerste post is een opmerking over de mijne? Goh.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
ja en die was toevallig positief bedoeld
maar ken ik jou dan?
quote:tisweerzover schreef op 05 september 2012 @ 00:13:

maar ken ik jou dan?Geen idee, ik stelde je vragen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
gluren en kijken zijn 2 verschillende dingen.

jij ziet de man als jager en de vrouw als prooi, maar wij vrouwen kunnen met 1 scannende blik al zien welke man we achter ons aan willen laten jagen.
wij slapen nooit.
quote:valentinamaria schreef op 05 september 2012 @ 00:16:

jij ziet de man als jager en de vrouw als prooi, maar wij vrouwen kunnen met 1 scannende blik al zien welke man we achter ons aan willen laten jagen.dat is toch weer complete machtsmisbruik!!
dus dat jager en prooi verhaal valt te betwisten.
wij slapen nooit.
als niemand er last van heeft is het geen machtsmisbruik.
wij slapen nooit.
offfffffff.......................zijn er weer vrouwen die heel graag prooi willen zijn, maar is er nergens ter wereld een jager voor te vinden.
dat zou kunnen geen idee.
wij slapen nooit.
quote:valentinamaria schreef op 05 september 2012 @ 00:16:

jij ziet de man als jager en de vrouw als prooi, maar wij vrouwen kunnen met 1 scannende blik al zien welke man we achter ons aan willen laten jagen.

Je hebt gelijk. Kijken is kijken, zoals ik zeg : mensen kijken. Gluren is waarschijnlijk meer kijken zoals jij het bedoelt : doen alsof je niet echt kijkt maar ondertussen wel stiekem toch kijken :-)

Dat de man jaagt, heb ik niet zelf bedacht hoor. Maar je hebt wel een punt, als je suggereert dat vrouwen erg subtiel kunnen beslissen welke man ze zullen tollereren. Dat brengt dan de balans wat in evenwicht. Mannen hebben de luxe dat ze veel afbeeldingen van vrouwelijk naakt tegenkomen, wat hen leuke prikkels oplevert. En vrouwen kunnen als ze dat willen gewoon gemakkelijker een man in levende lijve krijgen. :-)
We zullen het nóóóóit zeker weten hoe het nou precies is gegaan zo'n moment. Beter is wanneer de vrouw denkt 'hij wilde me' en de man denkt : 'brr echt niet', dat ze lekker doorlopen. Andersom denk ik trouwens ook. Jammer is dan misschien wel weer , wanneer ze wel elkaar wel leuk vinden, er ook door gelopen wordt. Sja.

Shit happens, vaag lullen ook. *insert grinn*
moet nu ineens denken en dat liedje van Ramses Shaffy.

de ene wil de ander, en de ander wil de ene niet.

ja sorry, het is al wat later
we hebben er best een diepzinnig onderwerp van gemaakt zo, met al dat vage gelul.
wij slapen nooit.
ik vinnut wel gezellig.
quote:-nora- schreef op 04 september 2012 @ 23:03:

In de bioscoop draait nu Magic Mike over mannelijke strippers, er is de reclame van Jillz. Hell in de jaren '90 hadden we al de reclame van de bouwvaker gehuld in enkel een tuinbroek die wellustig een Cola Light achteroversloeg.

Zij er echt vrouwen die die Jillz (in de boomgaard) reclame, erotiserend vinden? Al ben ik een man, daar zie ik echt niets hetero vrouwelijk erotiserend in.

Die CocaCola reclame's snap ik en veel andere "blote"/stoere mannen reclames kan ik me wat bij voorstellen. Maar Jillz..... Ik vind het zo homo-erotiserend.
wij vrouwen zijn snel tevreden en gaan al fantaseren bij george clooney en zijn koffie apparaat....
wij slapen nooit.
quote:valentinamaria schreef op 05 september 2012 @ 00:38:

wij vrouwen zijn snel tevreden en gaan al fantaseren bij george clooney en zijn koffie apparaat....Ik pas.
over reclame en erotiserend gesproken .

de filiaalmeneer van Albert Hein!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
om het ff diepzinnig te houden dan he
kom op enn, george is nog steeds een lekker ding.
wij slapen nooit.
George is gewoon verdomde klein.

Jullie vrouwen willen toch nooit kleine mennekes??
quote:valentinamaria schreef op 05 september 2012 @ 00:38:

wij vrouwen zijn snel tevreden en gaan al fantaseren bij george clooney en zijn koffie apparaat....Gelukkig maar dat vrouwen snel tevreden kunnen zijn. Anders zou het er voor de mannen maar slecht uitzien :-)
op tv zien we dat toch niet, ook niet of t ie hangbillen heeft.
wij slapen nooit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven