mannelijk naakt

04-09-2012 20:58 92 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waar blijft dat in de media ? Die paters blijven vrouwen misbruiken, overal en danig overdreven. Maar zij lopen wel steevast met hun xl zwemtenten. Op tv zijn het nooit de blote ballen vd man, altijd die borsten en meer vd vrouw. Dit stoort me enorm ! We werken fulltime, zijn geëmancipeerd, hebben al weinig sexzin tov en waar moeten wij warm van worden ?

Dit gaat om wederzijds respect en eerbied. Logisch dat het meer dan hoog tijd wordt om die prachtige naaktfoto's van mannen te gebruiken zodat ook de vrouwen en homo's eens worden verwend. Zo is het gemakkelijk als man wetende dat je nooit kleinerend en vernederend in beeld komt ! Eindelijk is dit heel kinderachtig en zwak van dat dominant ras met de grootste mond ! En ...doe vooral nooit een ander aan wat je zelf niet graag hebt. Wees gerust, de kwijl zal niet van onze lippen lopen. Dit is een eerlijk principe en euch...welkom in 2012 !
quote:valentinamaria schreef op 05 september 2012 @ 00:40:

kom op enn, george is nog steeds een lekker ding.Mwoah....

*met de kans er nu helemaal een diepzinning gesprek van te maken*

Ik vind hem nogal gemaakt en nep.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik weet niet of vrouwen sneller tevreden zijn. Ik denk dat die gewoon alles beter kunnen relativeren.
quote:valentinamaria schreef op 05 september 2012 @ 00:43:

op tv zien we dat toch niet, ook niet of t ie hangbillen heeft.Gorg heeft oudemannetjesbillen want hij is er één.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zouden zijn tanden wel echt zijn? z'n gebitje kan toch geen waar zijn?

Maar ff zonder dollen, om het maar ff bij ome G te houden.................die vent heeft toch godver geen uitstraling!

das toch geen echte vent?

of mis ik nou wat?
ik vrees het ook, dat ie lelijke billen heeft.

k heb nog nooit een film van hem gezien waarin je zijn billen zag, dus ze zijn niet zo geweldig waarschijnlijk.

jammer.
wij slapen nooit.
quote:valentinamaria schreef op 05 september 2012 @ 00:50:

ik vrees het ook, dat ie lelijke billen heeft.

k heb nog nooit een film van hem gezien waarin je zijn billen zag, dus ze zijn niet zo geweldig waarschijnlijk.

jammer.Interessante evolutie van de reacties :-) Best grappig, mannen zitten dikwijls macho te doen over hun piemel, en hier zien we eens te meer dat je als man een vrouw gemakkelijker opgeilt met een strak kontje dan met een of ander model van slurfje :-)
quote:jaakds schreef op 05 september 2012 @ 00:55:

[...]

Interessante evolutie van de reacties :-) Diepzinninge reacties ook.
billen zijn heel belangrijk.
wij slapen nooit.
quote:valentinamaria schreef op 05 september 2012 @ 00:59:

billen zijn heel belangrijk.

Ik ga! Slaap lekker voor straks.
quote:valentinamaria schreef op 05 september 2012 @ 00:59:

billen zijn heel belangrijk.Zijn er dan, bij de vrouwen die mannelijk naakt apprecieren, ook billenvrouwen en piemelvrouwen, zoals we borstenmannen en billenmannen kennen?
benen/billen vrouwen en bortskas vrouwen misschien?

want vagina mannen zijn ook niet echt een groep.
wij slapen nooit.
euhum, omdat vrouwen graag mooi willen zijn en dezelfde makeup sexy kleding dragen. En de mannen maakt het geen bal uit, die zien gewoon een lekkere dame op een poster.

Denk je echt dat mannen lingerie gaan kopen door die posters?

Mannelijk naakt is er ook wel een beetje, soms, in zwart wit.

Heerlijk dat het schoonheidsideaal van de man mij en een hele hoop mannen geen bal uit maakt.

En maar zeuren dat mannen visueel zijn ingesteld.
Over naakt vd man: Er zijn maar heel weinig vrouwen die geilen puur op het uiterlijk vd piel . Er zijn er veel meer die een lekker kontje, en een goede torso, zeker lekker vinden om te zien. Iedere kerel moet dat weten, als je er een beetje op let, waar de dames op letten.

Dus heren: ga een beetje sporten, stop met bier zuipen, keer terug strak on het vel en het is 'een zekerheidje' dat de dame opnieuw geïnspireerd wordt door je herboren uiterlijk voor hete nachten ..
quote:wamozart schreef op 05 september 2012 @ 14:20:

Over naakt vd man: Er zijn maar heel weinig vrouwen die geilen puur op het uiterlijk vd piel . Er zijn er veel meer die een lekker kontje, en een goede torso, zeker lekker vinden om te zien. Iedere kerel moet dat weten, als je er een beetje op let, waar de dames op letten.

Dus heren: ga een beetje sporten, stop met bier zuipen, keer terug strak on het vel en het is 'een zekerheidje' dat de dame opnieuw geïnspireerd wordt door je herboren uiterlijk voor hete nachten .. Of nog een betere tip : heren, sta daar niet voor het bed met die stomme piemel te zwieren, maar buk je liever met je verleidelijke kontje in haar richting, terwijl je...je sokken uit doet (zie ander topic) :-)
quote:jaakds schreef op 05 september 2012 @ 01:08:

[...]

Zijn er dan, bij de vrouwen die mannelijk naakt apprecieren, ook billenvrouwen en piemelvrouwen, zoals we borstenmannen en billenmannen kennen?JAAAAAA billen! Vooral billen van fietsers.
quote:jaakds schreef op 05 september 2012 @ 18:16:

[...]

Of nog een betere tip : heren, sta daar niet voor het bed met die stomme piemel te zwieren, maar buk je liever met je verleidelijke kontje in haar richting, terwijl je...je sokken uit doet (zie ander topic) :-)ja nee...........das lekker zeg!! in z'n zwart gat koekeloere
lol@Jaakds,

Op zich wel met je eens, maar dan wel met een zekere voorzichtigheid, anders gezegd, niet té expliciet. Dus een wat verdekte presence van je naakte strakke deriére, en geen beeld van de ongewassen roos van vlees in vol ornaat, omgeven door een smoezelige zwarte haarkrans..

Kijk, wat zwartezwanen zegt is het precies: van die strakke achterwerken, dat vinden de dames aantrekkelijk .

Heren, er is werk aan de winkel
Vraagje aan de dames: wat is er aantrekkelijk aan een strakke mannelijke kont?
quote:wamozart schreef op 05 september 2012 @ 19:00:

Vraagje aan de dames: wat is er aantrekkelijk aan een strakke mannelijke kont?

Plaats jij even een foto van je achterste? Vertellen wij wel wat we er aantrekkelijk aan vinden.

Of juist niet.
quote:Rooss4 schreef op 05 september 2012 @ 19:04:

[...]

Plaats jij even een foto van je achterste? Vertellen wij wel wat we er aantrekkelijk aan vinden.

Of juist niet.

Rooossss beste vraag in tijden :-)

Ik kijk en vertel mee !
lol@rooss

Doe ik Roos, wacht ff, zal even mijn foto uploaden .. maar ik krijg een ban voor die expliciete foto's niet? (potverdorie, hoe werkt dat foto's uploaden hierzo?)
Plemp je emailadresje maar even neer... doen wij even mailen en kan jij ons je picje sturen.

Fem en ik zijn de ballotage hoor ik net!
Billen van Wolfgang Amadeus Mozart
hoe kom jij aan mijn foto?????????!!!!!!!!!!!!
Uh Rooosss.. wat denk jij?

kugel ? Mozart kugel?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven