Vies vakantieverhaal

05-09-2012 16:07 77 berichten
Alle reacties Link kopieren
Toen ik nog jong was, lang geleden, ging ik met een stel vriendinnen kamperen ergens aan de Franse kust. Tikje primitief, maar wel mooi weer en veel lol. Met dit meidenclubje heb ik nog steeds contact.

Vriendin A. kreeg door al het stokbrood een flinke verstopping en steeds meer buikpijn. Op een ochtend was ze het zo zat dat ze laxeerpillen had gehaald, die ze met een flinke kop koffie innam.

Later die dag gingen we naar het strand, ongeveer een kilometer lopen vanaf de camping. Vriendin A. werd op het strand steeds stiller en zei op een bepaald moment dat ze beter terug kon gaan naar de camping wegens enorme buikkramp. Ze zag op dat moment lijkbleek.

Meisjes van 17 doen maar weinig dingen alleen dus liep ik met haar mee terug naar de camping. A. zag er steeds beroerder uit en liep steeds moeizamer door het zand te sjokken.

Ergens halverwege zei ze: 'het gaat echt niet meer'. Dat kon van alles betekenen, in haar geval betekende het dat ze een enorme diarree-aanval kreeg die haar lichte korte broek donker kleurde, langs haar benen naar beneden liep en de stank verspreidde van een abattoir. En dat op een voetpad waar veel mensen liepen die nogal vreemd opkeken.

We liepen de struiken in (iets dat ze beter 2 minuten eerder had kunnen doen). Daar heeft ze de ergste troep eraf geveegd, haar broek/bikinibroekje uitgedaan en achtergelaten en mijn korte broek aangedaan. Vervolgens met nog meer buikkrampen doorgehobbeld naar de camping, waar ongeveer 30 meter voor het WC-gebouw ze opnieuw in tranen uitbarstte waarna ook mijn korte broek donker kleurde.

Ik ben handdoeken en kleren in de tent gaan halen, zij is meteen gaan douchen en was daarna gelukkig weer toonbaar en opgeknapt.

Nu de volgende vraag. Deze vriendin gaat trouwen en we gaan een stukje doen op de bruiloft. Kunnen we dit verhaal wel of niet in het stukje verwerken?
Het is soïso geen grappig verhaal.
Zeg maar Spijker.
Wat zou ik jou/jullie in elkaar hakken als je het mij zou flikken, feest of niet!

Ik begrijp uit je OP dat jij alleen was met het slachtoffer toen dat gebeurde op vakantie? En toch weet de vriendinnengroep ervan? Dat betekent dat je dit sowieso al doorgeluld hebt. Wat een sekreet ben jij!
Huts!
Ik ben dan anders als de meeste vrouwen want ik zou er niet zo mee zitten als t mijn bruiloft was ik zou t wel grappig vinden .
Doen joh En mochten jullie na de sketch nog vriendinnen zijn. Kan zij weer 1 van jullie terugpakken. Oog om oog tand om tand. Djeez me zulke vriendinnen heb je geen vijanden nodig
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
TO, zit die vieze korte broek van jouw je nog steeds dwars of zo.

Stukjes horen grappig te zijn en niet gênant voor het bruidspaar.
quote:patricia_90 schreef op 05 september 2012 @ 16:13:

Toelichting: lijkt me geen verhaal voor een bruiloft.

Alleen een ander meisje uit dit clubje wil het er wel graag inhebben omdat op een feestje van haar er ook wat dingen over haar verteld zijn door het meisje dat nu gaat trouwen (iets met een ex-vriendje en een wijnfles) die ze liever prive had gehouden.He leuk, goed moment om iemand even terug te pakken.....zucht
Zonder andere reacties gelezen te hebben: NEE.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Stukjes doen op 'n bruiloft is sowieso al te gruwelijk voor woorden, maar haar dan ook nog met zo'n goor genant verhaal te kakken willen zetten? Hoe komt 't bij je op? Wraak omdat ze jouw broek had ondergescheten? Dit vind ik niet bepaald getuigen van vriendschap als je zoiets uberhaupt overweegt!
quote:susanh schreef op 05 september 2012 @ 16:31:

[...]

Als de oorzaak drank of drugs waren geweest had ik het nog enigzins grappig kunnen vinden. In dit verhaal is het gewoon ziekte/beroerdheid. Daar is niks grappigs aan.

Ik vind dat het helemaal van het gevoel voor humor van de bruid afhangt. Als zij er om kan lachen dan kan het wel.

Het is hier juist niet een verhaal van ziekte, maar een verhaal van naieve fouten maken als je jong bent (teveel witbrood en dat dan willen fiksen met laxeermiddelen... beetje een beginnersfout, niet?)

Maar als zij het niet grappig vindt, dan is het helemaal niet leuk het weer naar boven te halen überhaupt. Dus zowel op als buiten een bruiloft.
....en dat is dus de reden dat ik geen stukjes wilde op mijn trouwdag!
[quote]elninjoo schreef op 05 september 2012 @ 17:26:

maar haar dan ook nog met zo'n goor genant verhaal te kakken willen zetten [quote]

Mooie zinsspeling
Leuk joh, doen!

Verkleed je voor dit stukje als bruid in een bruidsjurk (MP) opgeluisterd met enkele strategisch geplaatste reusachtige bruine vlekken.

Ik weet zeker dat iedereen in een deuk zal liggen, de bruid voorop.
quote:mayou schreef op 05 september 2012 @ 17:35:

....en dat is dus de reden dat ik geen stukjes wilde op mijn trouwdag!Ik wilde ze ook niet maar meer omdat ik Vind dat die goedebedoelde stukjes de feestpret drukken of ik nou de gast, de 'entertainer' of de bruid ben. In dit geval klinkt het niet eens goedbedoeld. Fijne gasten voor een bruiloft.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Als goede vriendin kan je het wel op viva zetten.
"Dus zie je iemand lopen Met rode ogen heel bedeesd Dan weet je, haar potje is pas vol geweest."
quote:gordijn87 schreef op 05 september 2012 @ 16:11:

Dat je er uberhaupt aan denkt om dit te willen doen.

Echt niet!!!!+1. Dat je daar over na moet denken c.q. een topic over moet openen op het forum zelfs. Lekkere vriendin ben je dan.
quote:patricia_90 schreef op 05 september 2012 @ 16:13:

Toelichting: lijkt me geen verhaal voor een bruiloft.

Alleen een ander meisje uit dit clubje wil het er wel graag inhebben omdat op een feestje van haar er ook wat dingen over haar verteld zijn door het meisje dat nu gaat trouwen (iets met een ex-vriendje en een wijnfles) die ze liever prive had gehouden.Aha, gevalletje oog om oog tand om tand dus. Wat een kinderachtige meiden zijn jullie zeg.
waarom staat dit bij reizen?
quote:-teuntje- schreef op 05 september 2012 @ 18:52:

waarom staat dit bij reizen?Wellicht omdat ze op vakantie waren?
Nee dat kun je dus écht niet maken!!
Zo iets doe je toch niet?
volgens mij geil jij een beetje op vieze verhaaltjes.....
In de periode dat ik trouwde en daarna de rest van mijn vriendinnen deden we altijd echt leuke dingen op elkaars bruiloft. Iets om echt blij van te worden en zeker niks om elkaar even vervelend te kijk te zetten. We kijken hier allemaal met veel plezier op terug en volgens mij hoort dat zo met echte vriendinnen.

Als een andere vriendin dit wel wil dan zou ik daar uidrukkelijk niet bij willen horen.
quote:charlottew88 schreef op 05 september 2012 @ 17:06:

Doen joh En mochten jullie na de sketch nog vriendinnen zijn. Kan zij weer 1 van jullie terugpakken. Oog om oog tand om tand. Djeez me zulke vriendinnen heb je geen vijanden nodig

Ja lachen, kan zij een leuk stukje doen over die keer lang geleden toen je vriendje lag te slapen op de hotelkamer en jij je door een wildvreemde goedkoop liet palen. Echt hi-la-risch!

De S is van slippen want ze glijd nogal snel uit

Valt ze pardoes over een ander zijn fluit!
Nee, wat vreselijk om dat uberhaupt te bedenken om te doen..
quote:patricia_90 schreef op 05 september 2012 @ 16:16:

[...]

Denk aan de sigaar van Bill Clinton en Monica Lewinsky. En dan een wijnfles. Zo ging dat toespraakje toen ook. Met haar ouders erbij.

Of, zoals mijn toenmalige vriendje zei: 'met zulke vriendinnen heb je geen vijanden meer nodig'.He ex had gelijk. En toch denk jij erover na?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven