Mode & Beauty alle pijlers

badproducten

05-09-2012 22:20 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
We hebben onze badkamer verbouwd en nu hebben we een heerlijk bad!! ben er nu al een paar keer ingeweest met badschuim maar er zijn nog zoveel meer andere lekkere producten.

Wat zijn nou echt lekkere musthaves voor in bad??
Je hebt badolie, badparels, bruisdingen.. Maar ik vind gewone lekker ruikende badschuin het allerfijnst, en dan vooral met lekker veel schuim
Weleda.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Good old Euroshopper badschuim schuimt het meest en blijft het langst 'zitten'
quote:susanh schreef op 05 september 2012 @ 22:26:

Good old Euroshopper badschuim schuimt het meest en blijft het langst 'zitten' Ja?? Dan ga ik die eens kopen, ik hou erg van schuim. Ruikt die ook een beetje lekker toevallig?
Fenjal badolie. Ruikt lekker en je huid voelt daarna zo lekker zacht.
Bij de Lush hebben ze heerlijk ruikende badschuimblokken. Verkruimel je een klein stukje onder de lopende kraan en tadaa heel veel heerlijk ruikend schuim. Ik ben fan! (alleen geen bad meer... :(...) Ook heerlijke badbruisballen hebben ze daar! Tis wel best prijzig dus gebruikte het niet regelmatig. Had een schaal in de badkamer met wat van die producten en dan rook het al heerlijk als je in de badkamer kwam :D!
Bath blasters van Bomb, dat zijn bruisballen, niet goedkoop maar wel heel fijn. gewoon voor af en toe.

http://bombcosmetics.sajovi.nl/Bath_Blasters/25/
Alles van rituals
Ja en?
ik vond dove beauty relax altijd heerlijk geuren maar ik zie hem nergens meer in winkels

Ik geloof online nog wel.
it's a big club and you ain't in it
Leuke dingen voor in bad?

Ik zeg badkrijtjes, badconfetti, bellenblaas, bruisbal mét verrassing

Badolie van Weleda en bruisballen en van die schuimdingen die kissa ook al noemt, van Lush. Karma vind ik een lekkere geur!
Ooooh ik wil ook in bad... Eerst verbouwing .....
quote:maryni83 schreef op 05 september 2012 @ 23:14:

Vooral die bellenblaas! Geweldig

Niet zozeer lekker ruikend/schuimend, maar voor de afwisseling; himalaya zout. Heerlijke oppepper voor je huid!
quote:maryni83 schreef op 05 september 2012 @ 23:14:

je bent de badeendjes nog vergeten
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Ik hou van de badolie van Kneipp en het schuim van l'occitaine.

(lush ga ik zeker proberen!)
Dove beauty Bath verkopen ze nog gewoon bij de Etos! :-)
Ik heb Attirance in mijn badkamer, heerlijk. De badmelk is echt een aanrader. Ik bestel het altijd bij www.attiranceshop.nl
Ik heb Champneys in de badkamer, ruikt heerlijk! En het ziet er qua verpakking ook mooi uit
H2O+ en Rituals, heerlijk!

En soms ook gewoon Zwitsal badolie.
quote:knagertje schreef op 05 september 2012 @ 22:29:

[...]

Ja?? Dan ga ik die eens kopen, ik hou erg van schuim. Ruikt die ook een beetje lekker toevallig?Hij ruikt oke, niet vies maar ook niet bijzonder lekker.
Ik heb altijd badschuim van Palmolive, met amandel. Schuimt lekker veel. Of zou dat komen omdat ik er altijd heel veel in doe?
Collistar Talosso scrub .... echt heel erg fijn spul. Ik heb van nature best een droog en daardoor ruw aanvoelend vel en met dit product word je huid echt lekker zacht. En het ruikt ook erg lekker.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven