TTTOT Kluphuis 12
zaterdag 1 september 2012 om 21:12
Welkom in ons gezellige kluphuis, waar gelachen , gegeind , geklaagd en gehuild mag worden. Waar je al je leuke momenten, pijntjes, weetjes, verdrietjes, grapjes, en alles wat je verder nog wil vertellen, kwijt kan. Waar een emo-post op z’n tijd een must is en niet wordt afgestraft. Waar we allemaal een tikkie koekoek zijn . Kortom, waar je jezelf kan en mag zijn. En waar Peacy, inmiddels alweer een tijd geleden, iets over heeft geschreven wat de lading dekt:
Het Kluplied:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
Het Kluplied:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
woensdag 5 september 2012 om 21:47
woensdag 5 september 2012 om 22:38
Nog geen rede tot zorg hoor Peacy wat mij betreft. Slaap heelt veel. Paracetamol zou ik persoonlijk alleen geven als hij niet kan slapen door pijn maar bij pijn zou ik sowieso de hap bellen. Maar dat heeft hij toch niet? Dan is het niet handig om koorts te onderdrukken met medicijmen.
Waarom issie nu nog wakker alls hij zo ziek is?
Hij is niet de enige die ziek is hoor. In mijn ogeving zijn er meer die wat onder de leden heben.
Ik ga nu ook slapen. Truste
Waarom issie nu nog wakker alls hij zo ziek is?
Hij is niet de enige die ziek is hoor. In mijn ogeving zijn er meer die wat onder de leden heben.
Ik ga nu ook slapen. Truste
Been there, done that, got the T-shirt.
woensdag 5 september 2012 om 22:44
woensdag 5 september 2012 om 23:44
Haai maisjes! Terug van. Dienst en ik vond het weer geweldig!
Moest gisteren al aan yv denken. Hoop dat alles goed is...
Missy, geniet van je vent!
Peacy, let goed op je broertje (hoef ik je niet te zeggen, ik weet dat je dat doet)
Apa, ga voor die baan!
En de rest, ik ben zooooo kapot moe, van alle indrukken, ik onthou het gewoon allemaal niet meer!
Ik ga lekker keuvelen met Piet en dan hoppakee de haija in!
Moest gisteren al aan yv denken. Hoop dat alles goed is...
Missy, geniet van je vent!
Peacy, let goed op je broertje (hoef ik je niet te zeggen, ik weet dat je dat doet)
Apa, ga voor die baan!
En de rest, ik ben zooooo kapot moe, van alle indrukken, ik onthou het gewoon allemaal niet meer!
Ik ga lekker keuvelen met Piet en dan hoppakee de haija in!
donderdag 6 september 2012 om 08:29
Motnong
Missy je heb wel gelijk met die 40+. dan moet je er inderdaad wel wat aan doen maar dan is een bezoekje aan de huisarts ook geen overbodige luxe meer. Ik ga er maar vanuit dat er niets aan de hand is. (maar k ben wel schieuwnierig)
Zin in weekend.
Vanavond vuurwerk in t dorp en misschien nog een rondje hardlopen vooraf. Morgen naar de fysio (zo'n straf dat alles losgemasseerd moet worden ) en nog wat lades enzo opruimen thuis. Ooit komen we wel door alle zooi heen. Zaterdag lekker prutsen en 's avonds naar vriend (boek mee want vaak zitten de heren buiten maar dan vind ik t al te koud), zondag lekker in de tuin zonnebaden en maandag weer naar school.
Missy je heb wel gelijk met die 40+. dan moet je er inderdaad wel wat aan doen maar dan is een bezoekje aan de huisarts ook geen overbodige luxe meer. Ik ga er maar vanuit dat er niets aan de hand is. (maar k ben wel schieuwnierig)
Zin in weekend.
Vanavond vuurwerk in t dorp en misschien nog een rondje hardlopen vooraf. Morgen naar de fysio (zo'n straf dat alles losgemasseerd moet worden ) en nog wat lades enzo opruimen thuis. Ooit komen we wel door alle zooi heen. Zaterdag lekker prutsen en 's avonds naar vriend (boek mee want vaak zitten de heren buiten maar dan vind ik t al te koud), zondag lekker in de tuin zonnebaden en maandag weer naar school.
donderdag 6 september 2012 om 09:08
Motnong,
Peacy: beterschap voor je broertje.
Hier last van mijn keel maar gelukkig zijn er dropjes in huis..
Daarnaast moet ik vanmiddag een boek hebben (wat ze ons pas gister hebben verteld) wat op de meeste sites een levertijd van 3 weken heeft...
Peacy: beterschap voor je broertje.
Hier last van mijn keel maar gelukkig zijn er dropjes in huis..
Daarnaast moet ik vanmiddag een boek hebben (wat ze ons pas gister hebben verteld) wat op de meeste sites een levertijd van 3 weken heeft...
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
donderdag 6 september 2012 om 09:10
werk.nl Wat een (&^$^%$*& sukkels daar.
De vraag is:
Zijn er mogelijkheden voor uitleg over het beginnen van een eigen bedrijf, over de financiele kant en over de juridische kant?
Het antwoord:
Het is mogelijk om als ZZP’er (Zelfstandigen Zonder Personeel) te beginnen als u een WW-uitkering heeft. U vindt meer informatie op de volgende pagina’s:
•Een eigen bedrijf starten vanuit een WW-uitkering
•Ondernemen
Bent u na het lezen van de informatie enthousiast geworden? Neem dan contact op met uw werkcoach.
Alsof ik dat nog niet gedaan had. Dat vraag ik toch niet!!!
En hoe neem je contact op met een werkcoach? Door een berichtje te sturen!!!!! manomanoman. En dat moet mensen aan t werk helpen?
De vraag is:
Zijn er mogelijkheden voor uitleg over het beginnen van een eigen bedrijf, over de financiele kant en over de juridische kant?
Het antwoord:
Het is mogelijk om als ZZP’er (Zelfstandigen Zonder Personeel) te beginnen als u een WW-uitkering heeft. U vindt meer informatie op de volgende pagina’s:
•Een eigen bedrijf starten vanuit een WW-uitkering
•Ondernemen
Bent u na het lezen van de informatie enthousiast geworden? Neem dan contact op met uw werkcoach.
Alsof ik dat nog niet gedaan had. Dat vraag ik toch niet!!!
En hoe neem je contact op met een werkcoach? Door een berichtje te sturen!!!!! manomanoman. En dat moet mensen aan t werk helpen?
donderdag 6 september 2012 om 09:16
@apa, heerlijk he die antwoorden...
Boek lenen is een poging waard (al heb ik niet zoveel contact met oudere jaars). Versie uit de bieb is al weg. Ik weet dat meer mensen dit probleem hebben dus misschien even met de docent overleggen of er een deel online gezet kan worden...
Boek lenen is een poging waard (al heb ik niet zoveel contact met oudere jaars). Versie uit de bieb is al weg. Ik weet dat meer mensen dit probleem hebben dus misschien even met de docent overleggen of er een deel online gezet kan worden...
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
donderdag 6 september 2012 om 10:58