TTTOT Kluphuis 12

01-09-2012 21:12 3031 berichten
Welkom in ons gezellige kluphuis, waar gelachen , gegeind , geklaagd en gehuild mag worden. Waar je al je leuke momenten, pijntjes, weetjes, verdrietjes, grapjes, en alles wat je verder nog wil vertellen, kwijt kan. Waar een emo-post op z’n tijd een must is en niet wordt afgestraft. Waar we allemaal een tikkie koekoek zijn . Kortom, waar je jezelf kan en mag zijn. En waar Peacy, inmiddels alweer een tijd geleden, iets over heeft geschreven wat de lading dekt:

Het Kluplied:

Zo vertrouwd, toch zo vreemd

Iedereen anders en toch van alles gemeen

Herkenning en erkenning ineen

Onbekend en toch bekend

Samen zijn wij één

(By Peacy)

Geniet ervan Missy!
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop dat alles goed is met Yvon.

Zo nog even leren (met n glas wijn) en dan vroeg maar bed. Ben kapot.
Been there, done that, got the T-shirt.
quote:Geniet ervan Missy

Wat denk jij?!
Dat wil je niet weten..
Hoe is t met broertje?
En even voor pimpel-familie:

http://www.fransenroos.nl/2004-12-21/de ... jullie.jpg

Broertje gaat slechter. Heeft ineens 39 graden. Flauwtjes, hangerig en kroelerig.

Goed, ik zal me wel druk maken om niks hoor, aangezien m'n ouders zeggen, paracetamol en naar bed.
Waar denk jij aan dan?
Nog geen rede tot zorg hoor Peacy wat mij betreft. Slaap heelt veel. Paracetamol zou ik persoonlijk alleen geven als hij niet kan slapen door pijn maar bij pijn zou ik sowieso de hap bellen. Maar dat heeft hij toch niet? Dan is het niet handig om koorts te onderdrukken met medicijmen.

Waarom issie nu nog wakker alls hij zo ziek is?

Hij is niet de enige die ziek is hoor. In mijn ogeving zijn er meer die wat onder de leden heben.

Ik ga nu ook slapen. Truste
Niet specifiek iets.speciaals hoor. Tis alleen dat ik weet hoe hij normaal ziek is..

Nu vooral veel buikpijn.

Hij kon niet slapen,komtie altijd naar zolder. Samen de zomer voorbij gekeken en gers pardoel.

Ff kijke ln hoe t gaat. Zal meevallen.

Oh hij was ook duizelig (te lang staan/zitten)
Geen pijn inlongen emzo? Komt vast goed. Slaap lekker
quote:Dan is het niet handig om koorts te onderdrukken met medicijmen

Hangt van de temp af. Bij 40+ wel, anders kan hij een stuip krijgen.

Mocht z'n koorts erg oplopen, terug koelen. Lauwe douche oid.

En bij twijfel de hap bellen.
Haai maisjes! Terug van. Dienst en ik vond het weer geweldig!

Moest gisteren al aan yv denken. Hoop dat alles goed is...

Missy, geniet van je vent!

Peacy, let goed op je broertje (hoef ik je niet te zeggen, ik weet dat je dat doet)

Apa, ga voor die baan!

En de rest, ik ben zooooo kapot moe, van alle indrukken, ik onthou het gewoon allemaal niet meer!

Ik ga lekker keuvelen met Piet en dan hoppakee de haija in!
Motnong

Missy je heb wel gelijk met die 40+. dan moet je er inderdaad wel wat aan doen maar dan is een bezoekje aan de huisarts ook geen overbodige luxe meer. Ik ga er maar vanuit dat er niets aan de hand is. (maar k ben wel schieuwnierig)

Zin in weekend.

Vanavond vuurwerk in t dorp en misschien nog een rondje hardlopen vooraf. Morgen naar de fysio (zo'n straf dat alles losgemasseerd moet worden ) en nog wat lades enzo opruimen thuis. Ooit komen we wel door alle zooi heen. Zaterdag lekker prutsen en 's avonds naar vriend (boek mee want vaak zitten de heren buiten maar dan vind ik t al te koud), zondag lekker in de tuin zonnebaden en maandag weer naar school.
Mogguh!

Leuke vooruitzichten apa!

Wij liggen nog in bed . DP en DG tussen ons in te slapen. Ben als enige wakker.
Floofde, hoe is t met broertje?
Motnong,

Peacy: beterschap voor je broertje.

Hier last van mijn keel maar gelukkig zijn er dropjes in huis..

Daarnaast moet ik vanmiddag een boek hebben (wat ze ons pas gister hebben verteld) wat op de meeste sites een levertijd van 3 weken heeft...
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
werk.nl Wat een (&^$^%$*& sukkels daar.

De vraag is:

Zijn er mogelijkheden voor uitleg over het beginnen van een eigen bedrijf, over de financiele kant en over de juridische kant?

Het antwoord:

Het is mogelijk om als ZZP’er (Zelfstandigen Zonder Personeel) te beginnen als u een WW-uitkering heeft. U vindt meer informatie op de volgende pagina’s:

•Een eigen bedrijf starten vanuit een WW-uitkering

•Ondernemen

Bent u na het lezen van de informatie enthousiast geworden? Neem dan contact op met uw werkcoach.

Alsof ik dat nog niet gedaan had. Dat vraag ik toch niet!!!

En hoe neem je contact op met een werkcoach? Door een berichtje te sturen!!!!! manomanoman. En dat moet mensen aan t werk helpen?
@ Eve: Lenen van een ouderejaars?
@apa, heerlijk he die antwoorden...

Boek lenen is een poging waard (al heb ik niet zoveel contact met oudere jaars). Versie uit de bieb is al weg. Ik weet dat meer mensen dit probleem hebben dus misschien even met de docent overleggen of er een deel online gezet kan worden...
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
Motnong, lieffies.
Ik ga van t weekend aan een echte klok werken GAAAAAAF!

Nog ff inlezen op t soort enzo
Motnong ladies! Ik ga zo ff vragen hoe t met Broertje is. Ben net wakker en gedoucht.

Kheb hoofdpijn niet normaal meer .

Vanaaf eten bij en met Klaas. Wss uit eten, maar kon ook zijn dat hij ging koken.
Motnong, hier net wakker, nou ja, net, was om 9 onder en heb nog gedoezeld op de bank. Niet zo goed geslapen, droomde veel over het werk...

Piet en ik hebben allebei vrij, denk, hoop dat we wat leuks gaan doen. Poetsen kan morgen en in het weekend.

Heb nu 4 dagen vrij.

Even "bijkomen"
Broertje had nog koorts en duizeligheid maar is wel naar school gegaan. T zalwel meevallen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven