Gênant; plassen

donderdag 6 september 2012 om 13:25
Wat me nu is overkomen...
Ik was bij een vriendin op bezoek geweest, daar nog even naar de wc geweest en daarna naar huis. Onderweg in de file gekomen en ik moest toch nodig plassen! Zo nodig, ik kon het niet meer ophouden en ik kon de auto ook niet aan de kant zetten. Uiteindelijk plaste ik dus in mijn broek Toen ik thuis de auto uit stapte kwam er nog een hele sloot achter aan
Dit is me nog nooit overkomen. Ik schaam me echt kapot. Ik ben niet zwanger en ook nooit problemen gehad met het ophouden van mijn plas.
Wie heeft dit ook weleens meegemaakt? Ik ben er helemaal door van slag....
Ik was bij een vriendin op bezoek geweest, daar nog even naar de wc geweest en daarna naar huis. Onderweg in de file gekomen en ik moest toch nodig plassen! Zo nodig, ik kon het niet meer ophouden en ik kon de auto ook niet aan de kant zetten. Uiteindelijk plaste ik dus in mijn broek Toen ik thuis de auto uit stapte kwam er nog een hele sloot achter aan
Dit is me nog nooit overkomen. Ik schaam me echt kapot. Ik ben niet zwanger en ook nooit problemen gehad met het ophouden van mijn plas.
Wie heeft dit ook weleens meegemaakt? Ik ben er helemaal door van slag....

donderdag 6 september 2012 om 13:59
quote:saaaaar81 schreef op 06 september 2012 @ 13:41:
Je kunt beter vragen wie niet
Nou, ik dus.
Nog nooit gehad. Weleens opgehouden tot ik er buikpijn van kreeg.
TO, wat vervelend voor je. Ik las hier een tijd terug een soortgelijk topic. Die persoon heeft de auto professioneel laten reinigen en verteld dat er een hond zijn behoefte op de stoel had gedaan. Misschien een tip?
Je kunt beter vragen wie niet
Nou, ik dus.
Nog nooit gehad. Weleens opgehouden tot ik er buikpijn van kreeg.
TO, wat vervelend voor je. Ik las hier een tijd terug een soortgelijk topic. Die persoon heeft de auto professioneel laten reinigen en verteld dat er een hond zijn behoefte op de stoel had gedaan. Misschien een tip?

donderdag 6 september 2012 om 14:19
quote:helene31 schreef op 06 september 2012 @ 13:59:
[...]
TO, wat vervelend voor je. Ik las hier een tijd terug een soortgelijk topic. Die persoon heeft de auto professioneel laten reinigen en verteld dat er een hond zijn behoefte op de stoel had gedaan. Misschien een tip?Volgens mij had die persoon last van haar darmen gekregen. (ook erg...)
[...]
TO, wat vervelend voor je. Ik las hier een tijd terug een soortgelijk topic. Die persoon heeft de auto professioneel laten reinigen en verteld dat er een hond zijn behoefte op de stoel had gedaan. Misschien een tip?Volgens mij had die persoon last van haar darmen gekregen. (ook erg...)
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
donderdag 6 september 2012 om 14:30
Ik heb dat vaker gehad helaas ja. Vind het ook verschrikkelijk genant maar kan er echt niets aan doen. Volgens mij noemen ze dat bij mij urge incontinentie. Zo zit ik lekker op de bank en voel ik niks (of vaag iets) en zo sta ik op om een glas cola te pakken en opeens krijg ik zo'n hevige aandrang, vanuit het niets dat ik echt moet rennen naar een wc. Vaak niet gehaald en ook in mijn broek of panty geplast. Toen ik uit school kwam, middelbare zat ik op de fiets en moest ik plassen vaak. Op de fiets was er dan niks aan de hand maar als ik eenmaal thuis bij de poort kwam en van de fiets af stapte en de poort moest opendoen en daarna nog de achterdeur open en naar de wc rennen was ik vaak ook te laat. Stond ik in de tuin te zeiken 
Echt niet grappig nee.....
Ik zou idd de auto laten reinigen en zeggen dat het een hond/kind was die heeft geplast.

Echt niet grappig nee.....
Ik zou idd de auto laten reinigen en zeggen dat het een hond/kind was die heeft geplast.

donderdag 6 september 2012 om 14:38
Bedankt voor jullie reactie's.
@anjapanja, dat lijkt me heel erg vervelend, zeker als je een puber bent.
Gelukkig is de autostoel niet heel erg nat. Ik kon er nog net een plastic zak onder leggen en het meeste kon ik toen nog ophouden. Alleen toen ik op de parkeerplaats stond, ging de kraan echt open. Pfff...
Maar goed, het is gebeurd en ik hoop dat het nooit meer gebeurd.
@anjapanja, dat lijkt me heel erg vervelend, zeker als je een puber bent.
Gelukkig is de autostoel niet heel erg nat. Ik kon er nog net een plastic zak onder leggen en het meeste kon ik toen nog ophouden. Alleen toen ik op de parkeerplaats stond, ging de kraan echt open. Pfff...
Maar goed, het is gebeurd en ik hoop dat het nooit meer gebeurd.
donderdag 6 september 2012 om 14:41
Niet te veel drinken voordat je weggaat, misschien helpt dat.
Of nou ja... ik dronk als kind en nu nog bijna niks. Ja ja je moet 2 liter per dag. Nee soms de hele dag en avond niks en soms 1 kopje thee, ik heb gewoon nooit dorst. Dus dat kan het niet zijn denk ik.
Ervoor naar de wc gaan werkt bij mij ook nooit want dan moet ik niet. Maar 10 min later opeens wel.
Als het blijft mss een keer naar de dokter. Anders heb je een keer pech gehad, later kun je er misschien nog om lachen
Of nou ja... ik dronk als kind en nu nog bijna niks. Ja ja je moet 2 liter per dag. Nee soms de hele dag en avond niks en soms 1 kopje thee, ik heb gewoon nooit dorst. Dus dat kan het niet zijn denk ik.
Ervoor naar de wc gaan werkt bij mij ook nooit want dan moet ik niet. Maar 10 min later opeens wel.
Als het blijft mss een keer naar de dokter. Anders heb je een keer pech gehad, later kun je er misschien nog om lachen
donderdag 6 september 2012 om 14:57
quote:bloemetje77 schreef op 06 september 2012 @ 14:46:
kon je niet ín de plastic zak plassen?De vrouw van een vriend had het enkele jaren geleden al voor, gewoon door een onvoorziene ellendig lange file die van een korte trip een lange reis maakte. Zij had het "opgelost" door een dekentje te nemen dat op de achterbank lag. Bij elkaar gepropt kan je zo een dekentje in uiterste nood tussen je benen brengen, en dat slorpt een groot deel van je plas op, in tegenstelling tot plastic, waar alles gewoon afdruipt. Nadien wassen en alles is vergeten. Sindsdien heeft die vrouw dus steevast een dekentje op de achterbank liggen.
kon je niet ín de plastic zak plassen?De vrouw van een vriend had het enkele jaren geleden al voor, gewoon door een onvoorziene ellendig lange file die van een korte trip een lange reis maakte. Zij had het "opgelost" door een dekentje te nemen dat op de achterbank lag. Bij elkaar gepropt kan je zo een dekentje in uiterste nood tussen je benen brengen, en dat slorpt een groot deel van je plas op, in tegenstelling tot plastic, waar alles gewoon afdruipt. Nadien wassen en alles is vergeten. Sindsdien heeft die vrouw dus steevast een dekentje op de achterbank liggen.
donderdag 6 september 2012 om 15:13
quote:anjapanja schreef op 06 september 2012 @ 14:51:
Er was ook een keer iemand geloof ik die in haar panty had gepoept. Vond dat zo leuk geschreven, later kwam iedereen zijn genante momenten en blunders delen. Was een leuk topic
Ja! Was één van de leukste topics ooit hier. Heb er enorm om gelachen.
OT: Heb het wel eens gehad. Stond ik met mijn benen gekruist en mijn hand ertussen de sleutel in de achterdeur te poeren... en kon ik het niet meer houden.In mijn broek geplast. Was gelukkig niemand thuis...
Er was ook een keer iemand geloof ik die in haar panty had gepoept. Vond dat zo leuk geschreven, later kwam iedereen zijn genante momenten en blunders delen. Was een leuk topic
Ja! Was één van de leukste topics ooit hier. Heb er enorm om gelachen.
OT: Heb het wel eens gehad. Stond ik met mijn benen gekruist en mijn hand ertussen de sleutel in de achterdeur te poeren... en kon ik het niet meer houden.In mijn broek geplast. Was gelukkig niemand thuis...
tsja.....
donderdag 6 september 2012 om 15:22
Ook een keer gehad. Ik ging een boodschapje doen, het was op dat moment mooi weer (helaas niet naar de Buienradar gekeken), toen ik de supermarkt uitkwam goot het pijpenstelen, het was ook meteen, voor mijn gevoel, twintig graden kouder. Ik haalde tot op het bot toe en kleddernat nog wel de deur maar de WC net niet.
verba volant, scripta manent.
donderdag 6 september 2012 om 15:44
Jaaa. ...vroeger voor de deur.Ik moest nodig en rende naar huis, stapte in de lift knijpend met m'n benen en m'n hand in m'n kruis strompelde ik door uit de lift en liep naar de voordeur. Ik stopte m'n sleutel in het sleutelgat (ken je nagaan hè, vlakbij de wc) en ik kon het níet meer houden... liet alles lopen voor de deur.