TTTOT Kluphuis 12

01-09-2012 21:12 3031 berichten
Welkom in ons gezellige kluphuis, waar gelachen , gegeind , geklaagd en gehuild mag worden. Waar je al je leuke momenten, pijntjes, weetjes, verdrietjes, grapjes, en alles wat je verder nog wil vertellen, kwijt kan. Waar een emo-post op z’n tijd een must is en niet wordt afgestraft. Waar we allemaal een tikkie koekoek zijn . Kortom, waar je jezelf kan en mag zijn. En waar Peacy, inmiddels alweer een tijd geleden, iets over heeft geschreven wat de lading dekt:

Het Kluplied:

Zo vertrouwd, toch zo vreemd

Iedereen anders en toch van alles gemeen

Herkenning en erkenning ineen

Onbekend en toch bekend

Samen zijn wij één

(By Peacy)
Heerlijk college hier
Missy, dank je. Lief!!

Ik ben moe. Zoooo moe.

Maar ma is taai, het gaat langer duren dan een paar dagen. Besloten nachtverpleging in te schakelen, man trekt dit niet, en z'n zus ook niet.
Hoi Pimpel

Slim om die verpleging in te schakelen, anders gaan jullie er ook nog aan onderdoor en er komt toch al zoveel op je af. Weet uit ervaring dat het toch al vreselijk aan je vreet en ik was ook blij dat pa goed verzorgd in het hospice lag. Dus pak die kans, jullie zijn er zelf ook nog (ook al voelt dat als spijbelen...). Sterkte lieverd
Suus, wat geweldig om te lezen dat je helemaal op je plek zit in je nieuwe job, helemaal top die enthousiaste kreten!

Yieieieiehaaaaaaah!!! Heb het voor elkaar, ik ga per 1 oktober van 21 naar 28 uur! Dat wordt 3 volle dagen en 1 halve dag werken, maar de vrijdag heb ik nog steeds vrij!

Morgen krijgt Bomber z'n eerste beugel en hebben we 's middags een kennismakingsgesprek met de voedingsdeskundige. Ben benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
Pimpel fijn dat er hulp komt

Grob ik heb nog een halve dag te veel. Wil je die ook?

Ik kan ff bankhangen. 3 boeken om te lezen, tv en n kopje expresso. Rust
Been there, done that, got the T-shirt.
Ghèhèhè, nee dank je. Vind 3 en een halve dag mooi genoeg
Beeldje stukgevallen

Proberen om haar onzichtbaar te plakken
Oei.....
Pimpel: sterkte. Goed dat er hulp bijkomt.
De deeltjes passen gelukkig netjes op elkaar Ik ben geen scherfjes kwijt gelukkig. Beetje instabiel ding. Ik ga er denk ik een plankje onder maken zodat ze niet weer valt.

Nog een klusje en ik had er al geen ....
Pimpel

Dames, ik heb 7 vrije dagen. Iemand 1 of 2 ruilen?
Pimpel

Haha missy als je er van af moet??

Even zeuren:

Krijg net een brief van m'n zorg verzekering... Moet 350 euro betalen wat buiten m'n polis valt... Staat op m'n rekening nog 100 euro en daar moeten we tot oktober mee doen ( premie is eraf en verzekeringen ) dus hoe moet ik dat doen!! ( morgen even bellen voor afbetalings regeling )

Kan dar zo van balen... Heb het geld niet en er blijven rekeningen komen...

Morgen naar de dokter, heb oog ontsteking.. Gelijk m'n eigen risico van volgend jaar er aan ... Bah en dan deed ik geeneens wat boeiends... Beetje therapie.. Beetje ziekenhuis, 3 x bloed prikken.. Aja
Da's wel even schrikken Weekend, zeker als je toch al je best moet doen om de boel rond te kunnen breien. Die eigen bijdrage is ook belachelijk hoog tegenwoordig, je betaald al zoveel. Wat vervelend

Misschien een brutale vraag hoor, maar hebben jullie wel de goede polis? Is ie niet te laag? Misschien moet je eens rondshoppen op internet om te kijken welke maatschappij de meeste zorg biedt voor de minste kosten. Je kan beter per maand een 20 Euro meer moeten betalen, dan een groot bedrag in een keer. I.v.m. de beugel van Bomber heb ik in januari mijn en zijn tandartsverzekering omhoog gegooid. Nu zijn de maandlasten wel hoger maar ben wel beter verzekerd. Uiteindelijk moet ik nog genoeg bij betalen, maar lang niet meer zoveel als bij de vorige polis.

Wat mij betreft mag het wel weer terug naar het oude ziekenfonds/particulieren systeem. Oftwel, naar draagkracht.
Ja idd naar draagkracht zou echt beter zijn! Ik heb juist een hele goede verzekering. En ook heel hoog, vergoed bijna alles..

Gelijk m'n hele avond niet meer leuk :(
weekend.

Ik ben weer crea aan t doen. Een soort mobiel gemaakt van een wilgenkrans. Met van alles eraan: schelpen, kralen, houten hartjes, geverfde knijpers voor foto's, strikjes en rozen.

Hij hangt, zeg maar op 3 punten plat. Ben er best trots op.

Jammer genoeg is t een kadootje voor iemand, zou m best zelf willen houden.
Zoiets:

http://static.mijnwebwink ... ijzus/article23801675.jpg

Maar dan met foto klemmetjes ipv glaasjes en roze met wit qua kleurstelling.
Gewoon bellen inderdaad en voorleggen dat je dit echt niet in 1 keer kan ophoesten. Misschien zijn ze bereid om bijvoorbeeld een half jaar lang je maandlasten iets te verhogen, tot je het bedrag hebt afbetaald. Je kan het in ieder geval voorstellen, anders zit je volgende maand weer te klooien.
quote:missy_acy schreef op 06 september 2012 @ 20:40:

Zoiets:

http://static.mijnwebwink ... ijzus/article23801675.jpg

Maar dan met foto klemmetjes ipv glaasjes en roze met wit qua kleurstelling.Wat een leuk idee!
Ja idd ga tproberen..! Zullen ze vast wel goed, liever dat je t gedeeltelijk betaald dan helema niet.
Precies! Ze maken echt wel vreemdere dingen mee, en je bent tenminste bereid mee te denken, dat wordt best op prijs gesteld.
Slim bedacht, grob
Ja idd! Aja moet er ook niet over blijven piekeren.. Heb een lieve man, mooi kindje, fijn huis, leuke vrienden, behulpzame ouders die graag veel voor ons doen, leuke families war we leuke dingen mee doen.

Kregen gister ook een etentje, heerlijk!! Zulke dingen zijn echt fijn
quote:missy_acy schreef op 06 september 2012 @ 20:49:

Slim bedacht, grobNu heb ik dus weer alle slimheid van deze maand opgebruikt
Goffer, ik kijk een stukje van "het spijt me" en zit nu al te jenken. Na 5 minuten.
Maisjes, het gaat hier deze week helemaal niet goed. Ik ga maar eens een paar dagen vroeg naar bed.

Welterusten allemaal.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven