De lekkere trek!

07-09-2012 18:01 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik hou niet van zoetigheid, behalve dan soms van drop. Ik hou vooral van hartig.

Soms kan ik ineens een enorm sterke, overweldigende trek hebben in een California Handroll:

http://www.tumblr.com/tagged/california-hand-roll

Het grappige is, dat ik vooral zin heb in het zeewier eromheen.

Of hierin, met veel wasabi en sojasaus:

http://japaneserecipes.wikia.com/wiki/Sashimi

Tja, en dan woon je in een dorp, drie kwartier van de dichtstbijzijnde Japanner vandaan. toch eens kijken of ik hier iets bezorgd kan krijgen.

Waar hebben jullie nu trek in?
Ananas en augurken. Maar ik ga zo koken, dus eet ik niets Heb het wel allebei in huis namelijk.
Ik zou wel wat chips lusten, van die driehoekjes

Maar ik ga zo (uit) sushi eten
Bedankt Mel! Nu weet ik eindelijk waar ik zin in heb. Ik ga NU echtgenoot overhalen tot de Japanner een paar straten verder. Helaas is hij snipverkouden, dus ik hoop dat hij zin heeft...
Ik kan echt verlangen naar simpele friet met mayo.... En nadat ik dat de afgelopen week dagenlang gedaan heb, heb ik er net maar aan toegegeven en friet gehaald
Nu niks, heb net gegeten haha

Maar vanmiddag trek in bugels met van die danish Shef kaas en dat ook genomen
Internagelaktisch
Echte onionrings zoals ze ze in Noord Amerika maken en met bbq-ranch dipsaus erbij.

En quesedilla's met garnalen.

Een echte goeie gegrillde hamburger met frietjes.

Eigenlijk heb ik gewoon trek in echt amerikaans junkfood.

Maar gewoon 'n goeie friet speciaal met frikandel speciaal gaat er ook altijd wel in. Of chippies. En stokbrood met franse kaas...
quote:beelicious schreef op 07 september 2012 @ 18:05:

Ik zou wel wat chips lusten, van die driehoekjes

Maar ik ga zo (uit) sushi eten

Jij wel!

Chips, wel altijd lekker. Maar nooit in huis. Ken mezelf. Ik heb altijd alleen maar gezond spul in de kastjes. En meestal taal ik nergens naar, maar die California Roll achtervolgt me gewoon.!
quote:elninjoo schreef op 07 september 2012 @ 18:15:

Echte onionrings zoals ze ze in Noord Amerika maken en met bbq-ranch dipsaus erbij.

Maar gewoon 'n goeie friet speciaal met frikandel speciaal gaat er ook altijd wel in. Of chippies. En stokbrood met franse kaas...

Niks mis met een goede hamburger. Is toch niet ongezond?

Ik heb twee weken geleden in Vancouver voor het eerst een echte hotdog gegeten. Een goede, met runderworstjes erin en lekker brood. Hmmmmm!

En hier:

http://www.tojos.com/Photos.html

De allerbeste sushi ooit gegeten! En een california roll natuurlijk. Kwijl!
quote:elninjoo schreef op 07 september 2012 @ 18:15:

Maar gewoon 'n goeie friet speciaal met frikandel speciaal gaat er ook altijd wel in. Of chippies. En stokbrood met franse kaas...+1
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:Melpomene schreef op 07 september 2012 @ 20:31:

[...]

Jij wel!

Chips, wel altijd lekker. Maar nooit in huis. Ken mezelf. Ik heb altijd alleen maar gezond spul in de kastjes. En meestal taal ik nergens naar, maar die California Roll achtervolgt me gewoon.!Ik zie het voor me een California Roll die jou achterna zit
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:Melpomene schreef op 07 september 2012 @ 20:34:

[...]

Niks mis met een goede hamburger. Is toch niet ongezond?

Ik heb twee weken geleden in Vancouver voor het eerst een echte hotdog gegeten. Een goede, met runderworstjes erin en lekker brood. Hmmmmm!

Klinkt heerlijk! Heb in Vancouver (vlak bij Stanleypark) ook 'n onweerstaanbaar lekkere hotdog gegeten. En de burgers zijn in die contreien om je vingers bij op te eten: idd gegrilld kwaliteits rundvlees dus in principe helemaal niet echt ongezond. En zo groot dat je het broodje en frietjes er toch niet helemaal bij op kan, haha!
Voor de lekkere trek heb ik een bak tortilla chips met pittige salsadip, voor de blustrek heb ik een glas ijskoud water met citroen en voor de verantwoordelijke trek heb ik een aantal honingdropjes vanwege een dikke zere strot.

En het belangrijkste vergeet ik: voor de zuiptrek heb ik een koud biertje.
In Vancouver heb je de Japanese Hotdog. Heeeerllijk. Met teryaki, en wasabi, en zeewier, etc. Heel erg lekker. 't Is hier een hele hit, eerst was het de hotdog kraampjes die je overal zag en nu heb je foodtrucks overal. Vanavond ga ik zelfs naar een Foodtruck Festival, heel leuk. Je hebt hier nu zelfs een soort van Indonesische foodtruk met Gado Gado. Heerlijk!
Optimist tot in de kist!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven