goede comeback .

08-09-2012 13:03 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

ik heb advies nodig over wat ik tegen de vrienden van mijn vriend moet zeggen.

ik heb hem deze vakantie ontmoet en we zijn de hele vakantie met elkaar omgegaan, ( ik dacht op dat moment nog dat het alleen een vakantieliefde was en dat het terug in nederland weer voorbij zou zijn). maar dat is niet het geval en we lopen nog steeds bij elkaar .

en nu komt het probleem: toen ik bij hem in de tent lag, en we net bezig waren heb ik alle absinth die ik die avond gedronken had hem heen gekotst! geen probleem allemaal alles schoongemaakt enz. maar zijn vrienden lagen ook in de tent en hebben alles gehoord/gezien en lagen helemaal in een deuk. ze vonden het hilarisch! het probleem is dat ze alles thuis in hun stad doorverteld hebben en nu iedereen elk detail over het kots verhaal weet. ik weet gewoon zeker dat zodra ik de rest van die vrienden op een feest ontmoet ik alles weer krijg te horen, dus ik wil iets slims/ leuks hebben om terug te zeggen. heeft 1 van jullie een idee?

bedankt
Flikker op?
"wat zijn jullie kotsvrienden"
Gewoon meelachen ..zo is voor hen snel de lol van het klieren (?als ze dat al gaan doen?) eraf.

Zoiets: "haha,ja erg hé..zullen we samen nog een drankje doen"

Sorry Mika. *blush*
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Toch een stoere vriend heb je dat het ook nog echt wat geworden is terwijl jij tijdens het seksen over hem heenkotste..

Respect!
haha ja , hij heeft het meeste ook nog opgeruimd!

ben heel blij met hem
Heel fijn, krijg ik nu een gedicht?
ik zat er over te denken om gewoon over de 1e vriend die er wat over zegt te kotsen. durft niemand er meer wat van te zeggen :P
Dus jij sekst terwijl je je al niet top voelt door een grote hoeveelheid drank voor het eerst met je vakantie liefde in een tent waarin zijn vrienden liggen toe te kijken?

*zucht* Wat heb ik hierbij vergeleken toch een saai leven, dit overkomt mij nou nooit.
zijn vrienden lagen niet toe te kijken, we hadden 1 aparte kabine.

en ik voelde me juist helemaal top, had nergens last van , en zonder waarschuwing spuugde ik mijn maag eruit.

geloof me kanon: je mist echt helemaal niks. ik had deze ervaring ook liever niet aangekruist op mijn gedaan lijstje.
Je maag er uit gespuugd? Ocherm.. kun je nu nog wel eten dan?
Ach,shit happens.

Absint is ook een heel link drankje.

Het is denk ik maar net hoe zwaar je het nu zelf maakt.

Gewoon dom grijnzen als er over gezeurd wordt..vinden ze je vast een leukere griet dan als je er over gaat miepen en klagen dat je gepest wordt.
quote:trustme1 schreef op 08 september 2012 @ 13:14:

geloof me kanon: je mist echt helemaal niks. ik had deze ervaring ook liever niet aangekruist op mijn gedaan lijstje.Ik was dan ook niet serieus want ik geloof geen snars van het verhaal. Was je op vakantie in Scandinavië toen dit gebeurde?
Ik zou bij binnenkomst heel hard vragen of iemand weet waar de fles absint ligt.
Het is wel een erg goed en lekker genant verhaal, en ik snap die vrienden helemaal dat ze dat doorvertellen (zou ik ook doen ).

Ik denk dat ik mee zou lachen en zoiets zou zeggen als: "tja, dat was niet het meest "classy" moment uit mijn leven..."
quote:kanon schreef op 08 september 2012 @ 13:20:

[...]

ik geloof geen snars van het verhaal Wat is er niet geloofwaardig aan dit verhaal? Ik ken wel dommere dronken acties...
quote:kanon schreef op 08 september 2012 @ 13:20:

[...]

Ik was dan ook niet serieus want ik geloof geen snars van het verhaal. Was je op vakantie in Scandinavië toen dit gebeurde?

Niet iedereen is een trol hé..

Het had mij vroeger prima kunnen overkomen zoiets.(hell..vorig jaar nog in bed overgegeven naast mijn lief)

Zo heel ongeloofwaardig vind ik dit niet.
Meteen bij binnenkomst er zelf een opmerking over maken.

Nou jongens de absint sla ik ff over, we weten allemaal hoe dat afloopt...haha

En dan snel overschakelen op een ander onderwerp.

Liefst door iets te vragen aan iemand die graag over zichzelf praat.
quote:slempie schreef op 08 september 2012 @ 13:22:

Ik zou bij binnenkomst heel hard vragen of iemand weet waar de fles absint ligt.Is ook het enige wat ik kan bedenken. En als je echt een grandioze entree wil maken even een oor in het verband doen.
Of je gaat verkleed als groene fee.
quote:trustme1 schreef op 08 september 2012 @ 13:03:

! het probleem is dat ze alles thuis in hun stad doorverteld hebben en nu iedereen elk detail over het kots verhaal weet. ik weet gewoon zeker dat zodra ik de rest van die vrienden op een feest ontmoet ik alles weer krijg te horen, Jaja, je zal jezelf maar zo belangrijk vinden dat je werkelijk denkt de talk of the town en bij het avondeten te zijn!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
hoezo arrogant, please.....je kunt toch op je vingers natellen dat er tenminste iemand een grap over dat kotsen zal maken, dat heeft niets met jezelf belangrijk vinden te maken. Ik zou er idd maar een beetje over lachen en zelf een grap erover maken. Dan is het zo klaar, grappig verhaal toch?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven