Lijf & Lijn alle pijlers

Start 2 Run - deel 5

30-11-2011 11:20 1922 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weer een nieuw deel van start to run. Deel 4 had alweer 3000 berichtjes dus hier gaan we weer verder.

Start to run bestaat uit 2 series. Met behulp van een programma op je mp3-speler ren je in 10 weken naar de 5 of de 10 km. Elke week loop je 3 lessen.

Heb je zin om te beginnen, ben je net begonnen of al een tijd bezig? Schrijf dan gezellig met ons mee!

Vorige delen:

Start 2 run deel 1

Start 2 run deel 2

Start 2 Run, deel 4

Download voor je mp3:

Gratis:

http://cid-2302ab90659afe4e.office.live ... ments.aspx

Betaald, maar wel snel en makkelijk: 5 en 10 km

Schema's op papier:

schema's Evy

Om je loopjes te plannen en te meten:

afstandmeten

mapmyrun

runningmap

Rek en strekoefeningen:

atletiekunie

youtube

Aikidostretching

Runinfo.nl

Stretchoefeningen

Knerpknieen, scheurschenen, hobbelheupen, oftewel: blessures:

Blessurewijzer

Blessures

Tabel: rennen met Evy

NaamSerieWeekLeslian5 km11

Tabel: rennen zonder Evy

NaamDoeltempo of km's nuMaxultra M feb 15langste duurloop 57 kmDitaMother15 km januari

Extra tabel voor de kilometermeisjes

NaamDoel 2015mrt2015Max3.000 km17 km 740 km fabienne kmkm kmmother750 km7 km133 kmdita km km km

Doelen 2015

Max: 2015: LDR 120 km (mei)

Mother: 8 februari polderloop, 15 km, 8 maart 2e HM.
Oooooo jonkie! Nou voel ik me pas echt bejaard :-) Hahahaha goed excuus hoor, dat je vandaag niet liep. Verjaardag veel te leuk. Morgen weer een dag. Geniet ervan!
Dank je, ga ik doen!!
Gefeliciteerd met je verjaardag sokkie

Wij zijn vlak achter elkaar jarig. Ik word morgen 13 jaar ouder dan jij

Ik heb vandaag les 8 van Keep Running gelopen, 41 minuten achter elkaar. Het ging lekker.
Niet mijn demissionaire demissionaire regering en ik hoor niet meer bij het zogenaamde volk.
@ sun: alvast van harte! Maak er morgen een gezellige dag van!! 40 is best een bijzonder jaar natuurlijk :-) Fijn dat de les goed ging! Wat een tijd achter elkaar alweer he die 41 minuten. Kan je je nog herinneren dat je helemáál begon? Ik wel hoor :-) Nog steeds denk ik er wel eens aan terug. Gek idee.

slaap lekker allemaal ik ga lekker slapen
@ sun: Gefeliciteerd!!! Fijne dag!
@ sun: HOERA voor jou vandaag! Ik wens je een hele fijne dag!!
Nou het is gelukt hoor vandaag!! Alleen nu wat last van mijn lies... Even aankijken maar. Verder nog loopsters??

Sep 15 km - Totaal 2012 375 km
@ sokkie: yep vanmorgen braaf rondje gedaan met blaffie. Op mijn nieuwe schoentjes.
@max: oeh leuk! Welke heb je? En liepen ze goed??
@ sokkie: ik moest tot mijn stomme verbazing na 500 km al de pure flows vervangen (zie www.runpower.nl) heel merkwaardig maar goed, kan ze nog net even inlopen ook al is dat niet echt nodig natuurlijk.
@max: Wauw blauw!!!

Heb je ze bij Runnersworld Groningen besteld? Ga ik ook altijd heen, woon er vlakbij.

Grappig hè zulke spontane ontmoetingen. Dat verwacht je dus ook niet de eerste keer dat je langsloopt!

Vandaag nog steeds last van mijn lies.. :( doet zeer als ik het belast.
@ sokkie: ja rare kleur maar ik vind het best hoor. Heb ook knalgele schoenen, nou deze blauwe en had ook rode. Hardloopcentrum, die waren echt heel snel en het goedkoopste ook. Wat raar met die lies Voel je het bij het lopen? Bij dat soort belasting of ook bij zitten dan?
@ max: Oh nou ik vind felle kleuren wel leuk hoor!! Voel het alleen bij het lopen, wanneer er gewicht op komt, bij het zitten niet.
@ sokkie: hoe voelt het nou? Is het al minder geworden?

Gisteren 130 minuten gelopen volgens schema. Daarna moest ik even naar Duitsland, dus dat was niet zo lekker zo lang zitten in de auto. Vandaag staat er een rondje 60 minuten 'joggen' (alsof ik iets anders doe) op het programma, maar ik moet even kijken wanneer ik dat ga doen. Misschien vanavond. Ben nu nog erg moe, en had vanmorgen dus geen behoefte aan een rondje sukkelen eigenlijk hoewel het super lekker weer was, merkte ik tijdens het wandelen met de hond. Gek gevoel hoor, ik sla nooit een training over, maar misschien vandaag dus wel. Dinsdag nog een 4x2000 en dat vind ik al best veel zo net voor de GNR. De beste coach ben je zelf volgens mij -)

Iemand anders nog loopplannen?

Judith: gaat het goed?

Bibianne: hoe staat het met jouw plannen?

Elly"hoe gaat het met jou?

Tomaatje: lukt het nog met lopen?

Linda: gaat die 5 km loop lukken deze maand?
@max: nee, het is niet minder geworden. Morgen wil ik een afspraak bij de huisarts maken, want mijn ene been is iets langer dan het andere, wellicht komt het daardoor en kan het verholpen worden met een zooltje. Dit weekend dus even niet lopen...

De beste coach ben je idd zelf :-) jij voelt je lijf het beste aan!
Vandaag een afspraak gemaakt bij de ha, morgen om half negen kan ik terecht.. ben benieuwd!
@ sokkie: goed dat je de afspraak hebt. Het is dus nog niet weg begrijp ik? Zit er ook een goede sportfysio bij jou in de buurt toevallig?
@max: ja nog steeds last, wordt ook nog niet echt minder. In de stad Groningen zit een goede sportarts, ben er al eens eerder geweest.
@ sokkie: heb je al nieuws?
Yep! Dokter dacht niet dat het aan het lengte verschil lag, heb 1 a 1,5 cm verschil. Volgens hem krijg ik alleen meer last als ik met een zool zou gaan lopen. Wel doorverwijzing naar de fysio gekregen, zo ff bellen voor een afspraak.
@ sokkie: hoop dat het snel weg is de pijn. Voel je het nog steeds nu?

Ik ga even met woeffie naar de dierenarts voor de UK trip. Pilletje, boekje invullen en weer klaar
@max: ja, voel het nog steeds. Wordt wel iets minder hoor, eerst straalde het uit naar mijn knie, nu niet meer. A.s. vrijdag kan ik pas bij de fysio terecht. Haha zul je zien dat het dan weg is..

Wanneer ga je weg?
Sterkte sokkie!

Ik heb even een paar dagen niet gelopen. Druk en spierpijn na mijn parachutesprong. Maar afgelopen avond heb ik weer heerlijk gelopen, les 9 van Keep Running, een interval les met 8 x versnellen. Het ging lekker ondanks mijn nachtdienst.
Niet mijn demissionaire demissionaire regering en ik hoor niet meer bij het zogenaamde volk.
Parachutesprong?? Aaah!! Te gek!!!!
@ sun: vertel vertel wat deed je? Doe je dat vaker? Dat parachutespringen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven