Entertainment alle pijlers

SYTYCD 2012

02-09-2012 19:51 3489 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eindelijk, na maandenlang smachten, is hij er weer!

Dan met zijn dansers!

Wie geniet mee?







Ja, ik weet het, plaatjes plakken mag niet, maar de dag dat het weer kan, worden we meteen blij verrast zo
Alle reacties Link kopieren
Dan houdt niet van buikdansen, daar heeft hij altijd commentaar op
Alle reacties Link kopieren
ja ik wacht ook al dat het licht vanzelf aangaat
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
quote:Ishetdanechtzomoeilijk schreef op 09 september 2012 @ 20:27:

Slungelneger, jij durft Flizz! Puhlease geen discussie over het woord slungel neger.
Alle reacties Link kopieren
quote:itsme26 schreef op 09 september 2012 @ 20:27:

ja ik wacht ook al dat het licht vanzelf aangaatDaarvoor ben jij toch getrouwd?
Alle reacties Link kopieren
Sterkte Friz!
Alle reacties Link kopieren
quote:fruity-pebbles schreef op 09 september 2012 @ 20:25:

[...]



Char weet jij wie er gewonnen heeft bij de kleine kokkies? Heb de afgelopen week niet mee kunnen schrijven Greta
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
quote:fruity-pebbles schreef op 09 september 2012 @ 20:25:

[...]



Char weet jij wie er gewonnen heeft bij de kleine kokkies? Heb de afgelopen week niet mee kunnen schrijven Dat meisje, kan even niet op haar naam komen.
Alle reacties Link kopieren
quote:frizzy schreef op 09 september 2012 @ 20:28:

[...]





Daarvoor ben jij toch getrouwd?



ja maar mijn ega is hardlopen, dus die lampen gaan voorlopig niet aan



succes morgen
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
Als Paravdinges boos is dan is ze ook echt boos hahaha!
Alle reacties Link kopieren
Wat is dit voor zweverige negerT!
Alle reacties Link kopieren
Discussie?? Denk je dat ik daar puf voor heb ofzo?
quote:charlottew88 schreef op 09 september 2012 @ 20:28:

[...]





Greta

Echt...? Ik dacht Jack

Nou ja, dan had ik maar moeten kijken Thanks!



Heb je afgelopen week niet gezien in het volwassen MCA topic
Alle reacties Link kopieren
Shandy? Wie noemt zijn kind nou naar aangelengd bier?
Alle reacties Link kopieren
quote:itsme26 schreef op 09 september 2012 @ 20:29:

[...]





ja maar mijn ega is hardlopen, dus die lampen gaan voorlopig niet aan



succes morgenOh lastig. Ik heb me net al zittend zo ver uitgestrekt dat ik bij een knopje kon.
Alle reacties Link kopieren
quote:frizzy schreef op 09 september 2012 @ 20:29:

Als Paravdinges boos is dan is ze ook echt boos hahaha!Ja maar ze heeft wel gelijk. Dat dat kind mee durfde te doen zeg.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Oeh sorry voor het off topic



Nu weer onze aandacht bij Dan de dansers
Alle reacties Link kopieren
Ik neem even een 3e ijsje, want dat mag met trashen. Iemand ook?
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 09 september 2012 @ 20:30:

Shandy? Wie noemt zijn kind nou naar aangelengd bier? Zeg pommels echte naam is toevallig Shandy
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
Es zegt zweefneger das veel erger dan slungelneger. Hoor!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind buikdansen ook niets. Ik snap wel wat er moeilijk aan is maar ik vind het geen dans voor bij een tv-programma.
Alle reacties Link kopieren
quote:charlottew88 schreef op 09 september 2012 @ 20:30:

[...]





Ja maar ze heeft wel gelijk. Dat dat kind mee durfde te doen zeg.Leuk vind ik dat. Dat Yevgenia dat dan doet.
Alle reacties Link kopieren
quote:fruity-pebbles schreef op 09 september 2012 @ 20:29:

[...]



Echt...? Ik dacht Jack

Nou ja, dan had ik maar moeten kijken Thanks!



Heb je afgelopen week niet gezien in het volwassen MCA topic Klopt nu het om 18:00 begint red ik het meestal niet
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:frizzy schreef op 09 september 2012 @ 20:30:

[...]





Oh lastig. Ik heb me net al zittend zo ver uitgestrekt dat ik bij een knopje kon.

Ik ben allenig en moet dus elke avond zelf de lampjes aan doen hier

En dan vanaf volgende week maandag ook nog eens alleen voor een kitten zorgen
Alle reacties Link kopieren
En dit is een soort langzame versie van breakdance?
Alle reacties Link kopieren
quote:fruity-pebbles schreef op 09 september 2012 @ 20:29:

[...]



Echt...? Ik dacht Jack

Nou ja, dan had ik maar moeten kijken Thanks!



Heb je afgelopen week niet gezien in het volwassen MCA topic Neuh, ik houd niet zo van kookprogramma's. Vind eigenlijk alleen dat met die kleintjes leuk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven