Entertainment alle pijlers

SYTYCD 2012

02-09-2012 19:51 3489 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eindelijk, na maandenlang smachten, is hij er weer!

Dan met zijn dansers!

Wie geniet mee?







Ja, ik weet het, plaatjes plakken mag niet, maar de dag dat het weer kan, worden we meteen blij verrast zo
Alle reacties Link kopieren
Zien we alleen de goede audities?
Alle reacties Link kopieren
quote:frizzy schreef op 09 september 2012 @ 20:47:

[...]





Willen we dat? Vind je eega dat goed?Ik denk dat hij dit een stuk beter vind dan Nick
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
quote:itsme26 schreef op 09 september 2012 @ 20:47:

[...]





ik weet precies hoe mijn katten denken: vandaag ga ik eens eten, drinken en slapen en dat in willekeurige volgorde,





Dank jullie wel voor de bemoedigende woorden, ben weer wat rustiger en sluit m'n google af

Het gaat goed komen!
Alle reacties Link kopieren
quote:frizzy schreef op 09 september 2012 @ 20:47:

[...]





Ja dan is het een ander 'soort'.Ik weet niet waar het ligt, maar hij zal wel Berbers zijn?
Hoop het niet c_estelle... Die niet goede zijn zo leuk elke keer
Alle reacties Link kopieren
Ja, we zien wel minder slechte audities volgens mij.
Alle reacties Link kopieren
Hmm, de Beffel heeft ze dus niet echt veel gebracht, ik zag net in een voorstukje ook al een andere deelnemer.
Alle reacties Link kopieren
quote:fruity-pebbles schreef op 09 september 2012 @ 20:50:

Hoop het niet c_estelle... Die niet goede zijn zo leuk elke keerIk zei het niet hoor maar we zien niet alleen goeden... .zijn we nu Shandy al vergeten?
Alle reacties Link kopieren
quote:itsme26 schreef op 09 september 2012 @ 20:47:

[...]





ik weet precies hoe mijn katten denken: vandaag ga ik eens eten, drinken en slapen en dat in willekeurige volgorde,



Je vergeet nog "op dat plekje liggen waar jij nu zit/bezig bent."



En dan met voorkeur als je de was aan het opvouwen bent of bovenop de laptop.
Was de Beffel niet alleen voor de eer?
Alle reacties Link kopieren
quote:c_estelle schreef op 09 september 2012 @ 20:48:

[...]





Leg eens uit.... een ander soort??Ik neem aan het verschil tussen de Berbers uit het gebergte vs de stadsMarokkanen?
quote:c_estelle schreef op 09 september 2012 @ 20:52:

[...]





Ik zei het niet hoor maar we zien niet alleen goeden... .zijn we nu Shandy al vergeten?

Sorry

Ik krijg morgenochtend m'n hersenen terug... Die zijn nog met vakantie
Alle reacties Link kopieren
quote:Liezze schreef op 09 september 2012 @ 20:52:

[...]





Je vergeet nog "op dat plekje liggen waar jij nu zit/bezig bent."



En dan met voorkeur als je de was aan het opvouwen bent of bovenop de laptop. Ja, en dat je dan op het punt komt dat je ergens anders gaat zitten of op het puntje van je stoel zit zodat de kat achter je voldoende ruimte heeft
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
quote:c_estelle schreef op 09 september 2012 @ 20:48:

[...]





Leg eens uit.... een ander soort??



Ze komen uit het Zuiden van Marokko en zijn meestal ook wat donkerder dan andere Marokkanen. Marokko bestaat uit meerdere volken en dit is er één van. Ze worden door andere Marokkanen altijd aangeduid als 'Soussies'.



En ze eten elke dag couscous met hun handen.
Alle reacties Link kopieren
quote:c_estelle schreef op 09 september 2012 @ 20:52:

[...]





Ik zei het niet hoor maar we zien niet alleen goeden... .zijn we nu Shandy al vergeten? Shit, ik heb iets gemist!
Alle reacties Link kopieren
quote:itsme26 schreef op 09 september 2012 @ 20:49:

[...]





Ik denk dat hij dit een stuk beter vind dan Nick Oh ja maar... neem jij Nick maar dan probeer ik Ish eerst ff voor jullie uit.
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 09 september 2012 @ 20:50:

[...]





Ik weet niet waar het ligt, maar hij zal wel Berbers zijn?Ik bedoelde meer waarom ze dan anders zijn als de "gewone" marokanen
Alle reacties Link kopieren
quote:Liezze schreef op 09 september 2012 @ 20:53:

[...]





Shit, ik heb iets gemist!Wees blij.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
O ja, Denden die bedoelde ik net.
Alle reacties Link kopieren
quote:frizzy schreef op 09 september 2012 @ 20:54:

[...]





Oh ja maar... neem jij Nick maar dan probeer ik Ish eerst ff voor jullie uit.
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Denden was wel goed toch?
Alle reacties Link kopieren
quote:itsme26 schreef op 09 september 2012 @ 20:53:

[...]





Ja, en dat je dan op het punt komt dat je ergens anders gaat zitten of op het puntje van je stoel zit zodat de kat achter je voldoende ruimte heeftHeel herkenbaar
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 09 september 2012 @ 20:55:

O ja, Denden die bedoelde ik net.die had ik niet eens herkent, ik vind hem zo'n nietszeggend gezicht hebben
Alle reacties Link kopieren
ik wil dat ook kunnen
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
quote:c_estelle schreef op 09 september 2012 @ 20:54:

[...]





Ik bedoelde meer waarom ze dan anders zijn als de "gewone" marokanenEr zijn geen 'gewone' Marokkanen, het Marokkaanse volk is een mengelmoes van een hele hoop verschillende volkeren. Maar de meeste Marokkanen hier zijn Berbers uit het Noorden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven