Entertainment alle pijlers

SYTYCD 2012

02-09-2012 19:51 3489 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eindelijk, na maandenlang smachten, is hij er weer!

Dan met zijn dansers!

Wie geniet mee?







Ja, ik weet het, plaatjes plakken mag niet, maar de dag dat het weer kan, worden we meteen blij verrast zo
quote:fruity-pebbles schreef op 09 september 2012 @ 20:56:

Denden was wel goed toch?Ja dus, Dan zit te stralen
Alle reacties Link kopieren
quote:c_estelle schreef op 09 september 2012 @ 20:54:

[...]





Ik bedoelde meer waarom ze dan anders zijn als de "gewone" marokanen





Geen idee, maar ik hoor vaak "strijd" tussen niet-Berbers en Berbers.



Maar ik geloof dat Frizz net schreef dat hij geen Berber is.
Alle reacties Link kopieren
Ligt het aan mij dat er nog geen enkele danser iets heeft gedaan dat mijn mond deed openvallen?
Alle reacties Link kopieren
Soussies zijn ook een Berbervolk!
Alle reacties Link kopieren
quote:frizzy schreef op 09 september 2012 @ 20:56:

[...]





Er zijn geen 'gewone' Marokkanen, het Marokkaanse volk is een mengelmoes van een hele hoop verschillende volkeren. Maar de meeste Marokkanen hier zijn Berbers uit het Noorden.Oké, duidelijk..... weer wat geleerd vandaag!
Rory is toch ook van de Beffel?
Alle reacties Link kopieren
Rory moet een beetje anders gaan trainen, zijn buik wordt bol.
Alle reacties Link kopieren
quote:c_estelle schreef op 09 september 2012 @ 20:58:

[...]





Oké, duidelijk..... weer wat geleerd vandaag! Ze hebben wel hun eigen taal trouwens. Dat verstaan andere Marokkanen totáál niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:fruity-pebbles schreef op 09 september 2012 @ 20:59:

Rory is toch ook van de Beffel?Ja.
Alle reacties Link kopieren
quote:fruity-pebbles schreef op 09 september 2012 @ 20:57:

[...]



Ja dus, Dan zit te stralen Heerlijk om te zien
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 09 september 2012 @ 20:59:

Rory moet een beetje anders gaan trainen, zijn buik wordt bol.
Alle reacties Link kopieren
quote:c_estelle schreef op 09 september 2012 @ 20:54:

[...]





Ik bedoelde meer waarom ze dan anders zijn als de "gewone" marokanenIk zie dat Frizzy iets anders zegt, maar wat ik heb geleerd op de middelbare school : de Berbers waren de oorspronkelijke bewoners van Marokko en de stadsMarokkanen zijn gemengd met de Arabieren die Marokko hebben overgenomen (of dat stuk land want het was nog geen land?). De laatste groep voelt zich beter dan die 'achterlijke bergbewoners'.
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 09 september 2012 @ 20:59:

Rory moet een beetje anders gaan trainen, zijn buik wordt bol.Ik vind het best lekker.
quote:S0LEIL schreef op 09 september 2012 @ 20:59:

Rory moet een beetje anders gaan trainen, zijn buik wordt bol.En kleine borstjes krijgt hij ook
Alle reacties Link kopieren
quote:frizzy schreef op 09 september 2012 @ 20:58:

Soussies zijn ook een Berbervolk!





Oh, toch Had ik het toch bij het rechte eind.

Ik snap dat gezeur op elkaar nooit bij Marokkanen, maar goed.
Alle reacties Link kopieren
de lindy hop, dat is al oud
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
Een vriendin van mij zit bij een Lindy hop dansgroep, dat is altijd erg gaaf om te zien.
Alle reacties Link kopieren
Lekkere bakkebaarden van die gast
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg n pukkel! Ik voel 'm gewoon groeien
quote:Liezze schreef op 09 september 2012 @ 21:03:

Ik krijg n pukkel! Ik voel 'm gewoon groeien Tandpasta op doen!
quote:S0LEIL schreef op 09 september 2012 @ 21:02:

Een vriendin van mij zit bij een Lindy hop dansgroep, dat is altijd erg gaaf om te zien.Lijkt mij ook erg gaaf om te doen
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 09 september 2012 @ 21:02:

Een vriendin van mij zit bij een Lindy hop dansgroep, dat is altijd erg gaaf om te zien.ik hou er wel van, die oude dansstijlen
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
quote:fruity-pebbles schreef op 09 september 2012 @ 21:03:

[...]



Tandpasta op doen!Dat is niet zo goed, dan kan hij naar binnen trekken en dan kun je echt een nare ontsteking krijgen.
Alle reacties Link kopieren
quote:fruity-pebbles schreef op 09 september 2012 @ 21:03:

[...]



Tandpasta op doen!Ik heb alleen blauwe tandpasta in huis, van die gel. Volgens mij werkt dat dan niet toch?
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 09 september 2012 @ 21:01:

[...]





Oh, toch Had ik het toch bij het rechte eind.

Ik snap dat gezeur op elkaar nooit bij Marokkanen, maar goed.Hahaha dat is niet perse gezeur hoor, ik ken het alleen als wat gepest onderling. Soussies gaan gewoon om met andere Marokkanen. En meestal hebben jonge Soussies liefkozend de bijnaam 'Sous' (zoals bijna alle jongeren een bijnaam hebben).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven