SYTYCD 2012
zondag 9 september 2012 om 21:19
quote:Liezze schreef op 09 september 2012 @ 21:16:
[...]
Aha, het is een soort van crème (die ik dus niet in huis heb).
Ik dacht dat ik een of andere afkorting niet begreep, zoals Blauwe Himalaya Aardbeien ofzo
[...]
Aha, het is een soort van crème (die ik dus niet in huis heb).
Ik dacht dat ik een of andere afkorting niet begreep, zoals Blauwe Himalaya Aardbeien ofzo
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zondag 9 september 2012 om 21:19
zondag 9 september 2012 om 21:20
zondag 9 september 2012 om 21:20
quote:S0LEIL schreef op 09 september 2012 @ 21:18:
[...]
Benzoylperoxide werkt ook goed. Vroeger alleen op doktersrecept, maar laatst zag ik het ineens bij het Kruidvat liggen, voor een euro of 7 meen ik.
Ik ga denk ik eerst die dan proberen, maar ook dan moet ik wachten op m'n salaris...
Aanschafwaarde van spullen zijn iets hoger uitgevallen En het geld dat ik van m'n spaarrekening heb gehaald gebruik ik alleen voor boodschappen en benzine
[...]
Benzoylperoxide werkt ook goed. Vroeger alleen op doktersrecept, maar laatst zag ik het ineens bij het Kruidvat liggen, voor een euro of 7 meen ik.
Ik ga denk ik eerst die dan proberen, maar ook dan moet ik wachten op m'n salaris...
Aanschafwaarde van spullen zijn iets hoger uitgevallen En het geld dat ik van m'n spaarrekening heb gehaald gebruik ik alleen voor boodschappen en benzine
zondag 9 september 2012 om 21:21
zondag 9 september 2012 om 21:22
quote:fruity-pebbles schreef op 09 september 2012 @ 21:20:
[...]
Ik ga denk ik eerst die dan proberen, maar ook dan moet ik wachten op m'n salaris...
Aanschafwaarde van spullen zijn iets hoger uitgevallen En het geld dat ik van m'n spaarrekening heb gehaald gebruik ik alleen voor boodschappen en benzine Spullen?
[...]
Ik ga denk ik eerst die dan proberen, maar ook dan moet ik wachten op m'n salaris...
Aanschafwaarde van spullen zijn iets hoger uitgevallen En het geld dat ik van m'n spaarrekening heb gehaald gebruik ik alleen voor boodschappen en benzine Spullen?
zondag 9 september 2012 om 21:24
quote:S0LEIL schreef op 09 september 2012 @ 21:22:
[...]
O, dan begreep ik jou ook niet
Ik had het ook niet over Berbers onderling.Ik heb weleens voor werk bij een Arabisch gezin gezeten, die woonden helemaal geïsoleerd tussen de andere Marokkanen in. Want ze gingen écht niet met die asociale Berbers om hoor, puh! Ondertussen maakte hun eigen zoon er net zo'n zooitje van als de zonen van de buren.
[...]
O, dan begreep ik jou ook niet
Ik had het ook niet over Berbers onderling.Ik heb weleens voor werk bij een Arabisch gezin gezeten, die woonden helemaal geïsoleerd tussen de andere Marokkanen in. Want ze gingen écht niet met die asociale Berbers om hoor, puh! Ondertussen maakte hun eigen zoon er net zo'n zooitje van als de zonen van de buren.
zondag 9 september 2012 om 21:25