deurmat verzonken

09-09-2012 21:51 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil in onze gang in nieuwbouwhuis een verzonken deurmat maken. Wie weet een goed bedrijf waar je zo'n deurmat (evt. op maat) kan bestellen. Ik weet ook niet wat standaard maten zijn (dat schijnt soms veel geld te schelen) en goede materialen? Kortom een enorme leek :-) De man die bij ons terrazzo gaat aanleggen kan iig. het stalen frame maken.
Zo'n deurmat kun je bij interieurzaken die aan woningstoffering doen wel kopen. Zaken waar ze bijvoorbeeld gordijnen en vloeren verkopen, verkopen doorgaans ook droogloopmatten per strekkende meter.

Ik weet er wel eentje met veel keuze bij mij in de buurt, maar wellicht woon jij 150 km verderop.
Gewoon bij de Gamma kan het zelfs, als je de maten maar weet.
Kan op veel plaatsen. Nijhof in Baarn ook bijvoorbeeld.

Kokosmat op maat door google gooien kom je er wel.
Wij hebben gewoon een mat gekocht, een paar tegels weggelaten en klaar. En inderdaad het frame, maar dat is al geregeld .

Deurmatten die niet precies passen knip ik gewoon wat vanaf.
We hebben een schoonloopmat bij de Karwei gekocht. Even wachten op een mooie aanbieding en dan kan je het er zo in de juiste maat vanaf snijden. We hebben op de plaats van de mat geen laminaat gelegd en het laminaat afgezet met mooie profielen en de mat gewoon met tapijttape op de ondervloer geplakt. Ziet er superstrak uit! Ben je onder de 100 euro klaar .
goed de maten opmeten, kokosmat halen bij de plaatselijke bouwmarkt en dan zelf op maat snijden. Goedkoop en werkt prima!
quote:zusenzoo schreef op 09 september 2012 @ 21:57:

Gewoon bij de Gamma kan het zelfs, als je de maten maar weet.Dat dus, of de praxis.. Zon grote rol waar je een stukje mat af kan snijden
thanks dames voor de tips. dat valt me mee, dacht dat't duurder was. ook weleens mooi een meevallertje in mijn berekening voor't nieuwe huis :-)

Voor welke afmeting (diepte vanaf de deur) hebben jullie gekozen? Ik heb een gemiddelde gang. ca 5 m lang.
Ik heb hem 1.20 lang.
Man ik word helemaal gek als je in google zoekt op schoonloopmatten! Er zijn zoveel soorten ..!

Ik wil goede zodat mijn gang een beetje schoon blijft :-)
Ik iets langer ik geloof 1.50 m
Daarom gewoon bij de bouwmarkt kopen. Hebben ze niet zoveel soorten . Is ie versleten of bevalt ie niet, dan koop je voor weinig weer een nieuwe .
Kissa heb je helemaal gelijk in!

Voor ons nieuwe huis heel wat matjes nodig, binnen en buiten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven