een vraag

18-04-2008 20:32 180 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo ,sinds een tijdje werkt er een leuke man op ons kantoor. alleen hij is getrouwd.hij kijkt wel steeds en lacht en flirt met me. en ik doe het zelfde terug.

nu zit ik op een cursus massage en heb ik de stoute schoenen aan getrokken en gevraagd of hij mijn proefkonijn wil zijn waar ik op kan oefenen.hij gaf als antwoord:ik hou wel van massage maar ik krijg er andere gevoelens bij.en ik kan dat niet scheiden.dus het lijkt me niet verstandig.

wat vinden jullie ?? vind hij me leuk ?of wat bedoelt hij nu precies?

graag jullie mening.
O my God, supermuis is back in town.

een nieuwe kleur, Fucksia.

muis ik ga jou onmiddelijk uit de droom helpen, ik weet niet of je alles even gelezen hebt, maar het is echt roze.

daar gaan wij het niet meer overhebben muissie, het is en blijft roze. misschien te diep in het kaasglaasje gekeken
quote:datmeenjeniet schreef op 19 april 2008 @ 16:54:

daar gaan wij het niet meer overhebben muissie, het is en blijft roze. misschien te diep in het kaasglaasje gekekenDaar krijg Muis alleen katers van
was das nou voor een akelige naam op dat flessie muis
quote:Muis66 schreef op 19 april 2008 @ 16:52:

Niet Nijn, Nienke is zich aan het masseren......

[afbeelding]
quote:Muis66 schreef op 19 april 2008 @ 16:57:

[...]

Daar krijg Muis alleen katers van hahahhaa ja en katers das niet goed voor muis
Voor DMJN

WHAHAHAHHAAAAAAAHHHAHAHAHA

Is en goeie

maar je kan dat ding beter in de muizenkantine van de kaasblokjesfabriek ophangen denk ik.

want het is algemeen bekent dat de vrouwelijke muis zo kleurenblind is als de pest.

wij mannen zien altijd alles juist en in de juiste kleur
quote:datmeenjeniet schreef op 19 april 2008 @ 17:11:

WHAHAHAHHAAAAAAAHHHAHAHAHA

Is en goeie

maar je kan dat ding beter in de muizenkantine van de kaasblokjesfabriek ophangen denk ik.

want het is algemeen bekent dat de vrouwelijke muis zo kleurenblind is als de pest.

wij mannen zien altijd alles juist en in de juiste kleurI just say one word: cucumber....

Bovendien komt bij de mens kleurenblindheid vrijwel alleen bij mannen voor.......
cucumber...?????? is dat van rubber??????

en waarom schrijf je dat in het oranje???

nee echt, hoe moet i jullie nu duidelijk maken dan mannen nooit kleurenblind zijn.

dat is wetenschappelijk bewezen echt waar muis
Zo te lezen zijn mannen niet alleen vaker kleurenblind, maar zitten ze ook nog eens vaker in de ontkenningsfase.
quote:datmeenjeniet schreef op 19 april 2008 @ 17:18:

en waarom schrijf je dat in het oranje???

nee echt, hoe moet i jullie nu duidelijk maken dan mannen nooit kleurenblind zijn.Door niet te beweren dat ik in oranje schrijf terwijl ik dat in het blauw doe!
aha wat nu, moeten er nu 2 muizen voor nodig zijn om dmjn er onder te krijgen.

neemt u mij vooral niet kwalijk wat betreft mijn woordkeuze.

he verdorie is "neemt" waarschijnlijk ook weer niet goed.

klaar met eten minny
Ehm....ik meen mij niet te herinneren dat ik ergens beweerd zou hebben dat ik ging eten...

Maar gezien jouw oog op realiteit neem ik je deze faux pas niet kwalijk.
ben u zeer erkentelijk voor uw vergevingsgezinde houding mevrouw minny...........maar ga nou eens leren dat mannen gewoon altijd gelijk hebben en dan niet alleen betreffende kleuren, gewoon ALTIJD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

HAHAHA
Ja DMJN, altijd hoor, nou neem nou maar netjes je pilletje en ga even een dutje doen. Volgens mij begin je weer een beetje buiten jezelf te raken.
quote:minny schreef op 19 april 2008 @ 17:39:

Ja DMJN, altijd hoor, nou neem nou maar netjes je pilletje en ga even een dutje doen. Volgens mij begin je weer een beetje buiten jezelf te raken.

kijk en dat vind ik nou altijd zo jammer, van de ene moet ik altijd op mijn poef gaan zitten, van de andere moet ik terug in mijn mand, van jou moet ik een pilletje nemen. waarom toch altijd???

en het valt mij toch altijd weer op dat jullie diengen beginnen te roepen als ik gelijk heb!!

Elke keer dat jij denkt gelijk te hebben is het inderdaad het juiste moment om ons advies op te gaan volgen, je hebt dus bijna gelijk deze keer.

Waaaaarrrrr is de TO? Ik wil weten of hij Haaaaaaiiii tegen haar gezegd heeft.
Mooi strikje trouwens, staat je enig.
minny het ging eigenlijk om dat tongetje haahahahaaa

maar dat jij nu weer dat strikje moet zien.
moet jij niet gaan koken DMJN?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ja dat wil ik ook wel eens weten waar TO is. Ik wacht nog steeds op mijn massage!
jaaaaaaaaaaaa hahahaha ik ben al veel te laat, mijn baasje zal weer wel boos zijn dat ik weer veel te laat achter de bar verschijn.

het was mij wederom een genoeg vandaag. ik begrijp dat het voor jullie heel vervelend is dat jullie het nu zonder mij moeten doen.

maar zij die werken gaan groeten u.

dag rosanna, minny ( ik heb gewoon gelijk ) en muis

dag eigenwijs ventje!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
En Nienke....weet je al wat meer?
heel erg bedankt allemaal voor jullie mening.

groetjes Nienke

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven