een vraag

18-04-2008 20:32 180 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo ,sinds een tijdje werkt er een leuke man op ons kantoor. alleen hij is getrouwd.hij kijkt wel steeds en lacht en flirt met me. en ik doe het zelfde terug.

nu zit ik op een cursus massage en heb ik de stoute schoenen aan getrokken en gevraagd of hij mijn proefkonijn wil zijn waar ik op kan oefenen.hij gaf als antwoord:ik hou wel van massage maar ik krijg er andere gevoelens bij.en ik kan dat niet scheiden.dus het lijkt me niet verstandig.

wat vinden jullie ?? vind hij me leuk ?of wat bedoelt hij nu precies?

graag jullie mening.
Wat doet het ertoe wat hij van je vindt? Hij wordt kennelijk opgewonden van massages, heeft al een relatie en is niet van plan een bijvrouw te nemen. Kortom: een wijs man.

Uit nieuwsgierigheid: waarom zou je überhaupt een getrouwde collega vragen of hij jouw proefkonijn wil zijn bij massages?
Mijn mening? Dat je maar beter je nick kunt veranderen. Maandag weet het hele kantoor het.
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Ik denk dat hij wel zou willen, maar dat hij het verstandiger vindt om dat niet te doen.
Afkappen! Waarom zou jij die man willen verleiden, terwijl hij getrouwd is? En heel verstandig van die man, om er eerlijk voor uit te komen waarom hij het niet wil doen.
Nou ja hij wil niet. Dus dat lijkt mij duidelijk.

Het maakt niet uit wat hij denkt hij heeft er in ieder geval

geen trek in. Waarom wil je trouwens aanpappen met een

getrouwde man is er niets leuks te vinden dat niet gebonden is?
Eh...jaha..hij vindt je leuk. Mijn advies? Wegwezen!
quote:HoiPippiLangkous schreef op 18 april 2008 @ 20:42:

Mijn mening? Dat je maar beter je nick kunt veranderen. Maandag weet het hele kantoor het.Of dit is gewoon de naam van een irritante collega die ze dwars wil zitten.
Meid, ik kan je maar 1 raad geven: kappen met die onzin! HIJ IS GETROUWD!!!!!! AFBLIJVEN!!!!!!!

en verder vind ik het heel verstandig van hem om er niet op in te gaan
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
hij denkt ik vind het leuk om te flirten en wat krijg ik een lijp die me mee wil nemen naar haar massage-cursus, Uit de buurt blijven vanaf nu, die Nienke spoort niet. Goh tis nog steeds koud buiten, balen dat ik morgen met kind naar de voetbal moet, en hij gaat weer verder met zijn eigen leven.

Ik denk dus dat hij dat denkt.
Wat hij bedoelt? Precies wat hij zegt, dat hij er andere gevoelens bij krijgt, dat hij dat niet kan scheiden en dat het niet verstandig is. Dus. Punt.

Anders vraag je zijn vrouw als proefkonijn? Misschien wil zij wel een fijne massage.....? Of was dat nou weer niet helemaal de bedoeling.....
Overigens heb je nu blijkbaar het soort man getroffen die zich dondersgoed realiseert dat zijn vrouw het helemaal niet prettig zou vinden als hij zich laat masseren door een of andere collega. En daarom doet hij het niet. In dat geval is hij inderdaad een leuke man.

Maaaarrrrr: Niet jouw man!
quote:Nienkevanlent schreef op 18 april 2008 @ 20:32:

wat vinden jullie ?? vind hij me leuk ?of wat bedoelt hij nu precies?
Ja Minny, ze zijn er nog, mannen die de verleiding weerstaan!
Ja, dat zijn leuke mannen meestal. Die oh zo fijne kereltjes die niet eens man genoeg zijn om zich te beheersen zijn niet leuk, punt.
Dit is een man die flirten leuk vind - en waarom niet, onschuldig flirten is heel leuk - maar die weet dat een massage ook een andere uitwerking dan ontspanning kan hebben en derhalve de meest verstandige van jullie twee is. Ik snap dat hij leuk is, ik vond ook ooit een getrouwde vent die de kunst van het flirten op MA-niveau beheerste erg leuk, het werd meer en uiteindelijk een hoop ellende. Niet doen dus. Ga naar de dichtsbijzijnde sportschool en roep dat je slachtoffers nodig hebt. Er lopen altijd beginnelingen die wel van hun spierpijn af willen....
Of een fijne gespierde niet beginneling...hmmmm....
quote:Zwieber schreef op 18 april 2008 @ 20:48:

[...]

Of dit is gewoon de naam van een irritante collega die ze dwars wil zitten. Mijn idee... weer fijn zo'n fake topic om iemand dwars te zitten of te kijken hoe wij er allemaal intuinen...
quote:minny schreef op 18 april 2008 @ 21:52:

Of een fijne gespierde niet beginneling...hmmmm.... Ja maar die hebben meestal geen spierpijn meer
Oh daar zorg ik dan wel eerst voor, die spierpijn!
quote:minny schreef op 18 april 2008 @ 22:16:

Oh daar zorg ik dan wel eerst voor, die spierpijn! Minny, gedraag je!
Hey, ik ben vrijgezel en als die gespierde dude ook vrijgezel is dan gedraag ik me naar mijn idee meer dan keurig hoor...
quote:minny schreef op 18 april 2008 @ 22:20:

Hey, ik ben vrijgezel en als die gespierde dude ook vrijgezel is dan gedraag ik me naar mijn idee meer dan keurig hoor...
Had ik al gezegd dat ik morgen ga stappen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven