een vraag
vrijdag 18 april 2008 om 20:32
hallo ,sinds een tijdje werkt er een leuke man op ons kantoor. alleen hij is getrouwd.hij kijkt wel steeds en lacht en flirt met me. en ik doe het zelfde terug.
nu zit ik op een cursus massage en heb ik de stoute schoenen aan getrokken en gevraagd of hij mijn proefkonijn wil zijn waar ik op kan oefenen.hij gaf als antwoord:ik hou wel van massage maar ik krijg er andere gevoelens bij.en ik kan dat niet scheiden.dus het lijkt me niet verstandig.
wat vinden jullie ?? vind hij me leuk ?of wat bedoelt hij nu precies?
graag jullie mening.
nu zit ik op een cursus massage en heb ik de stoute schoenen aan getrokken en gevraagd of hij mijn proefkonijn wil zijn waar ik op kan oefenen.hij gaf als antwoord:ik hou wel van massage maar ik krijg er andere gevoelens bij.en ik kan dat niet scheiden.dus het lijkt me niet verstandig.
wat vinden jullie ?? vind hij me leuk ?of wat bedoelt hij nu precies?
graag jullie mening.
vrijdag 18 april 2008 om 20:42
vrijdag 18 april 2008 om 21:14
hij denkt ik vind het leuk om te flirten en wat krijg ik een lijp die me mee wil nemen naar haar massage-cursus, Uit de buurt blijven vanaf nu, die Nienke spoort niet. Goh tis nog steeds koud buiten, balen dat ik morgen met kind naar de voetbal moet, en hij gaat weer verder met zijn eigen leven.
Ik denk dus dat hij dat denkt.
Ik denk dus dat hij dat denkt.
vrijdag 18 april 2008 om 21:16
vrijdag 18 april 2008 om 21:19
vrijdag 18 april 2008 om 21:49
Dit is een man die flirten leuk vind - en waarom niet, onschuldig flirten is heel leuk - maar die weet dat een massage ook een andere uitwerking dan ontspanning kan hebben en derhalve de meest verstandige van jullie twee is. Ik snap dat hij leuk is, ik vond ook ooit een getrouwde vent die de kunst van het flirten op MA-niveau beheerste erg leuk, het werd meer en uiteindelijk een hoop ellende. Niet doen dus. Ga naar de dichtsbijzijnde sportschool en roep dat je slachtoffers nodig hebt. Er lopen altijd beginnelingen die wel van hun spierpijn af willen....