*165* Bar Too Much *165*

09-04-2008 21:45 710 berichten
Alle reacties Link kopieren

One-hundred-and-sixty-five?!
Hé Meis! Wat goed dat je er weer bent

Tsjeee zeg, thema voor morgen...ehm afterparty?
Hoi meisjes.

Mir beetje laat, maar veel plezier in je weekendje weg! (enneh je komt langs mij op een van je 7 stappen ) op de terugweg wel even zwaaien uit de trein hoor.

Ik ben een spuit in mijn bil rijker, maar hei als het helpt mogen ze me overal prikken.
Moggûh Barrers

Ben al een uur of 2 op.... Heb dochter 2 naar school gebracht, zij gaat op "schoolreis" dus moest om kwart voor 6 er zijn. Mevrouw gaat even een weekje naar Zweden!! Nâh, dergelijke schoolreisjes deden wij vroegâh toch niet....

Yet, ik heb mij schromelijk vergist, dacht dat je vandaag Elfjes feestje vierde. Maar dat bleek dus gisteren al gedaan. Vandaag dan maar afterparty idd.

Ik ga ff aan de koffie. Nog iemand?
Wij gingen vroeger als schoolreisje met de hele klas kersen eten in de plaatselijke boomgaard, ook leuk.........

Heb vanavond een leuk feestje. Althans ik denk dat het leuk wordt

In Scheveningen, dus als het niet leuk is ga ik surfen in de zee

wijntje!
Het voordel van een weekendje weg met hoogbegaafden is dat het hier barst van de nerds, met even zovele laptops. Heb nu even een lappie gescoord om jullie even te groeten. Worden hier wel wenkbrauwen gefronst als ze zien dat ik op het Viva-forum zit. Whoehahaha, das beneden hun niveau. Sommige nerds zijn best arro.

Meisjes: dank voor de gezellige smsjes gisteren. De reis ging puik. Geen kots gezien.

En de sfeer is hier erg goed (als je bij de ergste nerds uit de buurt blijft).

En het eten is ook lekker.

Tot morgen.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Solomio, veel plezier. Wat voor arrogante mensen. Ze kunnen hoogbegaafd zich noemen, maar voor mij is veel inteligenter iemand die zich aan andersmans niveau kan aanpassen en respect voor iedereen kan opbrengen.

Ik ben druk aan het solliciteren. Er zijn twee vacatures die de goede kant op lijken te gaan. Toch nog even duimen. Er één had ik gisteren moeten weten, maar ze hebben nog geen beslissing genomen. Ik kon vannacht niet van de zenuwen slapen. Ik wil het zooooo graag.

Vandaag is het een drukke dag met de kinderen. Ze hebben één van die dagen die ze geen minuut samen op dezelfde kamer kunnen zijn. Dit vind ik veel stresvoller dan een drukke baan. Puf! Ik heb ze van alles beloofd als de rest van de avond rustig blijft: ze mogen later naar bed, een ijs als toetje, morgen pannekoeken en stickers en centjes.

Ik ga nu blokken. Ik heb me voor een cursus Nederlands opgegeven. Ik hoop dat ik er iets mee kan leren. De eerste les is tegengevallen: het niveau is laag. Het kan ook zijn dat ik erg goed in lezen ben. Ik wacht de module van schrijfvaardigheid af. Ik heb van mijn huidige baas een training Nederlands gekregen: die volg ik nog. Het is erg nuttig. In de laatste les ga ik veel over uitrukkingen leren: dan hoop ik niet zo vaak meer de Nederlandse taal en haar uitdrukkingen te verkrachten.
Ga badderen en mezelf optutten voor mijn feessie
Veel plezier op je feessie!
Hoi Meis, wat gezellie jij ook weer hier
Nog bedankt voor alle felicitaties voor Jozoon

Jullie zijn lief

Ik ga nu Soprano's kijken.

Lator!
Hoi

Hé Mefs, leuk dat je ff langskomt, het valt wel op dat je een internetverbod hebt op je werk, zeg!

Kan je van die cursus niet vast een proefexamen doen om te kijken of je niet aan hoger niveau toe bent? Beetje zonde van je tijd en geld als je er niks leert.
Hoi
Bier?
ja lekker.

nah, besloot de bar ineens niet meer te responden

Een nieuw damesbiertje, als je het niet lust laten we het flesje gewoon dicht.
Ow lust ik wel, ziet er wel lekker uit.

Proost
Hoi, nou ben benieuwd of de cortisoninjectie wat voor mij gaat doen. Die heb ik gekregen om te zien of dat wat voor mij doet ivm reuma....

Hm rosé bier, lekker zomers..
asjeblieft Mik. Hmmm, hydrocortison? Dat heeft toch allerlei nare bijwerkingen?
Hoi Mik, wanneer moet je er wat van gaan merken?
Zoiets Yet, maar dan de variant die ingespoten wordt. Bij langdurig gebruik zijn er inderdaad bijwerkingen, meestal van 1 spuit niet.

Winx binnen enkele dagen, hoewel er mensen zijn die na een dag al wat merken (ik hoor daar duidelijk niet bij, ik heb vandaag nog gezellig pijn gehad )
Jammer, hoopt dat het snel gaat werken
Ik zal voor je duimen
Dank, ik hoop echt dat ik met deze spuit nu eens wat langer van de pijn af ben. Zou wel eens keertje weer fijn zijn...

Maar genoeg over mijn gezeik, hoe is het met jullie?
Hier goed hoor.

Maaaar tis geen gezeik van jou he! Knal het er maar lekker uit als je daar behoefte aan hebt.
Zeiken is heul iets anders

Hier gaat alles goed hoor. Drukke tijd voor de boeg, maar dat geeft ook wel lekker extra energie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven