Ervaringen met balletjes?

12-09-2012 13:37 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hee allemaal,

Beetje karig, maar na het lezen van Fifty Shades ben ik wel benieuwd geworden naar die balletjes die inbrengt in je vagina. Ik kan er alleen weinig over vinden op internet, of tenminste, ik ben een beetje bang voor sites met te expliciete plaatjes erbij.. Dus ik dacht, ik vraag of hier mensen zijn met ervaring met die balletjes.

Ik vond deze: http://www.pabo.nl/loveballs-funky-love ... et=4&page=

en deze: http://www.willie.nl/voor-haar/geisha-b ... verse.aspx

Zouden dit dezelfde zijn?

Verder weet ik niet of je dit soort balletjes ook kan laten zitten tijdens de penetratie. Ook ben ik een beetje bang dat dat touwtje kwijtraakt, of kan je dat naar buiten laten hangen zoals bij een tampon?

Dus: heeft iemand ervaring/antwoorden op mijn vragen? Ben benieuwd
Jep dat zijn dezelfde.

Het enige leuke eraan is is dat je partner weet dat jij ze draagt en dat geeft de opwinding.

Zij gaat over de knie en krijgt dan billenkoek, dat geeft een extra beweging in de balletjes, maar ik vrees niet dat je daar van een orgasme krijgt....misschien wel weer in combi met het stiekeme geheimpje van jullie twee erbij.

Tja ik vind het onzin dingen!
Zijn die niet ook om je bekkenbodem mee te trainen?

Heb ze ook gehad, vind er geen bal aan...
Ja die kan je daar idd ook mee trainen....klopt
Haha mooi dat je er geen BAL aan vindt :P

Maar thnx voor de reacties, ik denk dat ik het dan maar niet moet doen inderdaad..
Je zult maar een sprintje moeten trekken om de trein te halen ( I know, onwaarschijnlijk omdat die dingen altijd te laat zijn) en je ballen verliezen
quote:waarbij schreef op 12 september 2012 @ 13:50:

Je zult maar een sprintje moeten trekken om de trein te halen ( I know, onwaarschijnlijk omdat die dingen altijd te laat zijn) en je ballen verliezen Lijkt me toch handig om een slipje te dragen als je een rok aanhebt.
Je bekkenbodemspieren trainen, heeft wel weer leuke gevolgen voor een vrijpartij... Vinnik...
Haha, ik was bij het zien van de titel zo benieuwd over wat voor soort balletjes dit zou gaan. Soepballetjes, pingpongballetjes, de niet-ingedaalde balletjes van je baby, ...

Maar over deze balletjes kan ik je niks vertellen. Ik stel me nu een soort biljartballen voor maar ik durf niet op je linkjes te klikken.
quote:helene31 schreef op 12 september 2012 @ 13:53:

[...]

Lijkt me toch handig om een slipje te dragen als je een rok aanhebt. Lekker in de trein met een onderbroek vol biljartballen...
quote:Pompadoer schreef op 12 september 2012 @ 13:55:

[...]

Lekker in de trein met een onderbroek vol biljartballen...Leuk ook als er een belletje in zit. Kloengkloeng....
Snap de lol er niet van. Een tampon voel je toch ook niet? En als je het wel voelt is het onaangenaam.
Jullie ideeën slaan op hol.

Training Bekken bodemspieren trainen klopt wel.

Een vriendin wel eens over horen praten.

Dus toch wel ergens goed voor,

quote:secondhandsuus schreef op 12 september 2012 @ 13:54:

Je bekkenbodemspieren trainen, heeft wel weer leuke gevolgen voor een vrijpartij... Vinnik...
quote:afrodite05 schreef op 12 september 2012 @ 13:50:

Haha mooi dat je er geen BAL aan vindt :P

Maar thnx voor de reacties, ik denk dat ik het dan maar niet moet doen inderdaad..Joh, doe eens gek en gooi er 6,95 tegenaan en probeer ze. Alleen lijken ze me te groot om tijdens de penetratie te laten zitten.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
die maakt wat los die mr grey:D:D Daar zou toch menig vrouw van gaan twijfelen hoe snel dat ze klaarkomt
Zelden zo'n saai boek gelezen.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Als je echt benieuwd bent zou in het gewoon een x proberen.

Ik heb er geen behoefte aan maar ieder z'n meug.
Ik geloof in leven voor de dood
Dit speeltje is eigenlijk net zoiets.

Je draagt een klein geheim bij je......

Deze kun je trouwens niet stiekem meedragen, dit is voor uitwendig gebruik. Je hebt ze ook als eitje om in te brengen en dan aan te sluiten op de IPod of IPhone.
anoniem_149335 wijzigde dit bericht op 12-09-2012 16:41
Reden: nog iets extra's
% gewijzigd
die balletjes zijn zo groot!! ik vind het echt niet lekker om daar een hele avond mee te zitten hoor!
Groot? Nou groter dan 3cm doorsnee zijn ze niet hoor, er past ook een piemol in toch?
Net een paar balletjes met een doorsnede van 4,5cm besteld dus groter dan 3 cm zijn ze zeker te krijgen ;)

Ik laat het touwtje meestal gewoon naar buiten hangen en mocht het tijdens de penetratie toch naar binnen verdwenen zijn dan heeft mijn vent nog een heel goed excuus om me nog een keer te vingeren ;)
Je hebt van LELO de lunaballetjes in groot en klein formaat. Ik heb heb de kleine hiervandaan http://www.willie.nl/50-t ... -Lelo-Luna-Balletjes.aspx
Je moet ze tussen je oren stoppen, werkt veel beter.
Fun Factory Verkoop ook van deze balletjes, ik geloof dat ze bij hun smart ballen heten ofzo. Deze heb ik zelf en zijn goed kwaliteit. Deze kan ik je wel aanraden.
Maar hoe lekker is dat nou? Of is het meer de spanning?

Lijkt me toch niet dat je gillend door de supermarkt loopt klaar te komen of ga ik naar de verkeerde supermarkten?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven