Weggeeftopic deel 4
zaterdag 11 augustus 2012 om 14:19
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurt zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Vorige deel klikklik
Kortingsbonnen mogen ook en meld je voor uitwisselen van spaaracties/geldterugtips/andere tips gerust eens in het vrekkentopic bij Geld&Recht.
Er wordt ook gezellig gekletst in dit topic , handig is om aangeboden items vetgedrukt te doen [ b ] met spaties [ / b ] zonderspaties (forumnaam eventueel ook vet of onderstreept ofzo [ u ] [ / u ] )
Om kans op spam te verminderen: schrijf je e-mailadres met spaties ofzo en quote geen mailadressen (of regio/woonplaats). Bijvoorbeeld mijnmail at hotmail.NL ipv mijnmail@hotmail.nl
Op blz 1 in de 1e en 2e post de Weggeefkaart en uitleg over plaatje plakken. Plaats op de kaart en foto's van items zijn niet verplicht. Plaatjesplak-recht moet je tegenwoordig aanvragen, zie een topic van moderator bij overig
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurt zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Vorige deel klikklik
Kortingsbonnen mogen ook en meld je voor uitwisselen van spaaracties/geldterugtips/andere tips gerust eens in het vrekkentopic bij Geld&Recht.
Er wordt ook gezellig gekletst in dit topic , handig is om aangeboden items vetgedrukt te doen [ b ] met spaties [ / b ] zonderspaties (forumnaam eventueel ook vet of onderstreept ofzo [ u ] [ / u ] )
Om kans op spam te verminderen: schrijf je e-mailadres met spaties ofzo en quote geen mailadressen (of regio/woonplaats). Bijvoorbeeld mijnmail at hotmail.NL ipv mijnmail@hotmail.nl
Op blz 1 in de 1e en 2e post de Weggeefkaart en uitleg over plaatje plakken. Plaats op de kaart en foto's van items zijn niet verplicht. Plaatjesplak-recht moet je tegenwoordig aanvragen, zie een topic van moderator bij overig
zondag 9 september 2012 om 17:13
de bloemetjes zijn op de bus! werd ook wel hoog tijd, sorry, sorry, maar het is zo hectisch geweest de laatste dagen......
zal proberen van de week foto's van de kleding te maken, moet even uitzoeken wat er precies nog is, in de jongenstas zitten in ieder geval nog leuke broeken en wat truien, en wat shirtjes zag ik in de gauwigheid. Meisjesspul kan ik even niet inschatten, in ieder geval een roze jurkje, die ligt bovenop
duik ik nu weer lekker de tuin in, wat een lekker weer hé! straks de bbq maar ff aan, vast laatste keer deze zomer.....
zal proberen van de week foto's van de kleding te maken, moet even uitzoeken wat er precies nog is, in de jongenstas zitten in ieder geval nog leuke broeken en wat truien, en wat shirtjes zag ik in de gauwigheid. Meisjesspul kan ik even niet inschatten, in ieder geval een roze jurkje, die ligt bovenop
duik ik nu weer lekker de tuin in, wat een lekker weer hé! straks de bbq maar ff aan, vast laatste keer deze zomer.....
maandag 10 september 2012 om 22:08
Update van mijn weggeeflijstje!
Leggings, dikke en dunne voor elk seizoen.
2 jongensbroeken maat 140 (Mitch en WE) in nieuwstaat.
Zwarte jongensgilet maat 140
Wintertrui maat 134-140 met capuchon, valt groot (146)
2 grote olielampen blauw groen.
Dekbedovertrek Gerard Joling tekst: Ik heb er geen kracht meer voor. maat 2.20 x 2.20x2.40
Brunotti tankini top maat 42, broekje 40 (2 keer gedragen)
Witte Pumps maat 39, merk Silhouette. 1 keer gedragen.
Foto's kan je hier vinden;
Klik klik
Mailen naar; newnickviva @ gmail .com
Leggings, dikke en dunne voor elk seizoen.
2 jongensbroeken maat 140 (Mitch en WE) in nieuwstaat.
Zwarte jongensgilet maat 140
Wintertrui maat 134-140 met capuchon, valt groot (146)
2 grote olielampen blauw groen.
Dekbedovertrek Gerard Joling tekst: Ik heb er geen kracht meer voor. maat 2.20 x 2.20x2.40
Brunotti tankini top maat 42, broekje 40 (2 keer gedragen)
Witte Pumps maat 39, merk Silhouette. 1 keer gedragen.
Foto's kan je hier vinden;
Klik klik
Mailen naar; newnickviva @ gmail .com
dinsdag 11 september 2012 om 21:13
Ik heb vorige week gecollecteerd voor de Kankerbestrijding, en ik kreeg een boekje met waardebonnen / kortingsbonnen.
Voor de liefhebber:
- 4 nummers Plus Magazine voor slechts ¤10
- 3 maanden 100% NL Magazine voor ¤5
- 5 euro korting bij Ici Paris XL bij minimale besteding van ¤25
- tot 60 euro korting bij Landal Greenparks (¤40 op weekend/midweek, ¤60 bij week)
-15% korting op nachtmode en badjassen bij Hunkemöller
- 2e kaartje halve prijs in Ouwehands Dierenpark Rhenen
- Tot 40% korting op "Actief op de Fiets"-arrangement (iets met hotelovernachting en dan twee dagen gratis fietshuur voor twee personen bij Hampshire Hotels. 2 overnachtingen met ontbijt en fietshuur / fietsroutes)
Deze post gaat ook op het prikbord, wegens dood weggeeftopic
Voor de liefhebber:
- 4 nummers Plus Magazine voor slechts ¤10
- 3 maanden 100% NL Magazine voor ¤5
- 5 euro korting bij Ici Paris XL bij minimale besteding van ¤25
- tot 60 euro korting bij Landal Greenparks (¤40 op weekend/midweek, ¤60 bij week)
-15% korting op nachtmode en badjassen bij Hunkemöller
- 2e kaartje halve prijs in Ouwehands Dierenpark Rhenen
- Tot 40% korting op "Actief op de Fiets"-arrangement (iets met hotelovernachting en dan twee dagen gratis fietshuur voor twee personen bij Hampshire Hotels. 2 overnachtingen met ontbijt en fietshuur / fietsroutes)
Deze post gaat ook op het prikbord, wegens dood weggeeftopic
668, the neighbour of the Beast
dinsdag 11 september 2012 om 21:45
quote:newnick schreef op 10 september 2012 @ 22:08:
Dekbedovertrek Gerard Joling tekst: Ik heb er geen kracht meer voor. maat 2.20 x 2.20x2.40.[/b]
Oh dat overtrek vind ik grappig
Jammer dat ik het nu tegenkom, is dit de grootste maat die er bestaat? (heb namelijk grootste formaat dekbed) en zitten er ook kussenslopen bij?
Dekbedovertrek Gerard Joling tekst: Ik heb er geen kracht meer voor. maat 2.20 x 2.20x2.40.[/b]
Jammer dat ik het nu tegenkom, is dit de grootste maat die er bestaat? (heb namelijk grootste formaat dekbed) en zitten er ook kussenslopen bij?
woensdag 12 september 2012 om 13:09
Ah, het weggeeftopic is nog steeds actief! Ik ga over enkele dagen de boel hier overhoop halen.
Maak ik iemand blij met van die kleine glaasjes op pootjes? Laten we zeggen formaat shotje maar dan dus met een pootje (het heeft vast een andere naam/functie). Ook heb ik nog theeglazen die nooit gebruikt zijn.
Maak ik iemand blij met van die kleine glaasjes op pootjes? Laten we zeggen formaat shotje maar dan dus met een pootje (het heeft vast een andere naam/functie). Ook heb ik nog theeglazen die nooit gebruikt zijn.
woensdag 12 september 2012 om 14:28
quote:mayhem schreef op 11 september 2012 @ 21:45:
[...]
Mayhem, ik heb het dekbedovertrek nog! Inderdaad de grootste maat en 2 kussenslopen erbij!
Mail me maar op newnickviva @ gmail .com (ik verzend via DHL en TNT)
[...]
Mayhem, ik heb het dekbedovertrek nog! Inderdaad de grootste maat en 2 kussenslopen erbij!
woensdag 12 september 2012 om 14:30
Zal blij zijn als de kinderen weer snot- kuch- hoest- proest- en koortsvrij zijn, zodat ze weer gewoon naar psz en oppas kunnen. Dan heb ook ik weer tijd verder te gaan met de kasten en hier weer wat nieuws te plaatsen...
Heb nog wel een hoekbad en een magnetische loopband in de aanbieding, maar die gaan op MP, want ook het huishoudpotje moet aangevuld worden...
Heb nog wel een hoekbad en een magnetische loopband in de aanbieding, maar die gaan op MP, want ook het huishoudpotje moet aangevuld worden...
woensdag 12 september 2012 om 14:34
Ik kwam op het prikbord nog een babykamer tegen, aangezien er een aantal zwangeren onder ons zijn....
http://forum.viva.nl/forum/Aangeboden/c ... ges/167713
http://forum.viva.nl/forum/Aangeboden/c ... ges/167713
woensdag 12 september 2012 om 14:46
quote:ayla2 schreef op 09 september 2012 @ 17:13:
de bloemetjes zijn op de bus! werd ook wel hoog tijd, sorry, sorry, maar het is zo hectisch geweest de laatste dagen......
Meisjesspul kan ik even niet inschatten, in ieder geval een roze jurkje, die ligt bovenop
Heb je misschien een patroon van de gehaakte bloemetjes? Wat voor kledingmaat heb je?
Is er interesse in meisjeskleding maat 80?
Meisjesspul kan ik even niet inschatten, in ieder geval een roze jurkje, die ligt bovenop
Heb je misschien een patroon van de gehaakte bloemetjes? Wat voor kledingmaat heb je?
Is er interesse in meisjeskleding maat 80?
woensdag 12 september 2012 om 14:55
ik heb nog de volgende boeken te geef:
Ronald Giphart- giph
adriaan van dis- palmwijn
helen fielding-het dagboek van bridget jones
Helene thorton-de mooiste kat van de wereld
thomas rosenboom- spitzen
umberto eco de bibliotheek
djurre teenstra de zondagsfietser en de schildpad
christopher wakling- buiten adem
robert harris- enigma
geluk is het enige (gedichten)
verder heb ik nog:
een zwangerschapsjurkje mt l of xl;
http://www.mijnalbum.nl/Album=WQU4GZQL[/url]
een groen leren rokje mt 42 (heupmodel van silver creek)
http://www.mijnalbum.nl/Foto-BGNEUMXH.jpg
Fila sportschoentjes mt 22,5 Niet geschikt om te leren lopen. Is dus voor de sier of voor een kind dat al goed kan lopen.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-ETJFC6W7.jpg
Verder heb ik nog een groot oranje kussen (formaat 60 x 60 cm) in de aanbieding. Geef effen stof. Als er liefhebbers zijn, dan zal ik een foto maken.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-KX8JDYDH.jpg
Ronald Giphart- giph
adriaan van dis- palmwijn
helen fielding-het dagboek van bridget jones
Helene thorton-de mooiste kat van de wereld
thomas rosenboom- spitzen
umberto eco de bibliotheek
djurre teenstra de zondagsfietser en de schildpad
christopher wakling- buiten adem
robert harris- enigma
geluk is het enige (gedichten)
verder heb ik nog:
een zwangerschapsjurkje mt l of xl;
http://www.mijnalbum.nl/Album=WQU4GZQL[/url]
een groen leren rokje mt 42 (heupmodel van silver creek)
http://www.mijnalbum.nl/Foto-BGNEUMXH.jpg
Fila sportschoentjes mt 22,5 Niet geschikt om te leren lopen. Is dus voor de sier of voor een kind dat al goed kan lopen.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-ETJFC6W7.jpg
Verder heb ik nog een groot oranje kussen (formaat 60 x 60 cm) in de aanbieding. Geef effen stof. Als er liefhebbers zijn, dan zal ik een foto maken.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-KX8JDYDH.jpg
woensdag 12 september 2012 om 16:10
quote:newnick schreef op 12 september 2012 @ 14:28:
[...]
Oh hij is er nog
Heb alleen iets te vroeg geweest, heb een onverwachte afschrijving gehad en krijg maandag pas weer gestort, dus vrees dat ik het toch aan me voorbij moet laten gaan, sorry! Hoop dat je iemand blij kunt maken.
[...]
Oh hij is er nog
Heb alleen iets te vroeg geweest, heb een onverwachte afschrijving gehad en krijg maandag pas weer gestort, dus vrees dat ik het toch aan me voorbij moet laten gaan, sorry! Hoop dat je iemand blij kunt maken.
woensdag 12 september 2012 om 19:16
@ayla, bloemetjes + vrolijke kaart ontvangen! Dank dank! Echt een verassing na zo'n tijd, leuk hoor!
Jongenskleertjes van MamaK zijn doorgegeven naar een nieuwe blije zwangere! Ayla, foto's van meisjeskleertjes zie ik graag tegemoet!
@marels, tot wanneer zijn de kaartjes voor ouwehands dierenpark geldig? Ben er net geweest, was leuk, maar op heel korte termijn ga ik niet meer, vandaar...
Let's keep the topic alive!
Jongenskleertjes van MamaK zijn doorgegeven naar een nieuwe blije zwangere! Ayla, foto's van meisjeskleertjes zie ik graag tegemoet!
@marels, tot wanneer zijn de kaartjes voor ouwehands dierenpark geldig? Ben er net geweest, was leuk, maar op heel korte termijn ga ik niet meer, vandaar...
Let's keep the topic alive!
woensdag 12 september 2012 om 19:58
quote:mayhem schreef op 12 september 2012 @ 16:10:
[...]
Oh hij is er nog
Heb alleen iets te vroeg geweest, heb een onverwachte afschrijving gehad en krijg maandag pas weer gestort, dus vrees dat ik het toch aan me voorbij moet laten gaan, sorry! Hoop dat je iemand blij kunt maken.Er is tot dusver geen gegadigde, dus hou ik het dekbedovertrek met liefde voor je vast tot maandag ofzo!
[...]
Oh hij is er nog
Heb alleen iets te vroeg geweest, heb een onverwachte afschrijving gehad en krijg maandag pas weer gestort, dus vrees dat ik het toch aan me voorbij moet laten gaan, sorry! Hoop dat je iemand blij kunt maken.Er is tot dusver geen gegadigde, dus hou ik het dekbedovertrek met liefde voor je vast tot maandag ofzo!