Weggeeftopic deel 4

11-08-2012 14:19 3017 berichten
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurt zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.

Vorige deel klikklik

Kortingsbonnen mogen ook en meld je voor uitwisselen van spaaracties/geldterugtips/andere tips gerust eens in het vrekkentopic bij Geld&Recht.

Er wordt ook gezellig gekletst in dit topic , handig is om aangeboden items vetgedrukt te doen [ b ] met spaties [ / b ] zonderspaties (forumnaam eventueel ook vet of onderstreept ofzo [ u ] [ / u ] )

Om kans op spam te verminderen: schrijf je e-mailadres met spaties ofzo en quote geen mailadressen (of regio/woonplaats). Bijvoorbeeld mijnmail at hotmail.NL ipv mijnmail@hotmail.nl

Op blz 1 in de 1e en 2e post de Weggeefkaart en uitleg over plaatje plakken. Plaats op de kaart en foto's van items zijn niet verplicht. Plaatjesplak-recht moet je tegenwoordig aanvragen, zie een topic van moderator bij overig
@ newnick:

Oh, dat zou ook nog kunnen ja...

Dat zou ik wel helemaal super vinden!
ik geloof dat ik mijn excuses hier even aan moet bieden. Ik had wat mailuitwisselingen met mensen hier over wat spulletjes, maar heb een tijdje niet geantwoord door prive-problemen en een onverwachte verhuizing.

Sorry voor de lange stilte. Dit was niet mijn bedoeling.

Als ik nog mensen heb gemist, zouden zij me dan even een mail kunnen sturen. Ik beloof plechtig wel te reageren!
Alle reacties Link kopieren
quote:isa33 schreef op 12 september 2012 @ 14:46:

[...]

Heb je misschien een patroon van de gehaakte bloemetjes? Wat voor kledingmaat heb je?

Is er interesse in meisjeskleding maat 80?Hoi, ik heb interesse in maat 80. Je kan me mailen op mijnbolhoedje @ hotmail.com
Ik heb straks 2 ledikantjes in de aanbieding. 1 wit ledikantje met spijltjes en matrasje en 1 rood/houten ledikantje. Foto's komen later.
quote:mayhem schreef op 12 september 2012 @ 20:16:

@ newnick:

Oh, dat zou ook nog kunnen ja...

Dat zou ik wel helemaal super vinden!

Mayhem, kan je mij even mailen?

Het servicepunt van DHL gaat een week dicht ivm vakantie.

newnickviva @ gmail .com
Stapeltje originele dvd's voor de weggeef.

vriend werkt voor een supermarkt en dvd's zitten vaak in de pakketten die we wel eens krijgen, dus deze zijn of dubbel, of vonden we gewoon niet leuk

Beowulf & Grendel (nog in plastic)

Alexander

How the Grinch stole christmas (nog in plastic)

The Last Emperor

The Sound of Music (nog in plastic)

Legally Blond

Tristan en Isolde (nog in plastic)
quote:Shenandoah schreef op 13 september 2012 @ 14:19:

Stapeltje originele dvd's voor de weggeef.

vriend werkt voor een supermarkt en dvd's zitten vaak in de pakketten die we wel eens krijgen, dus deze zijn of dubbel, of vonden we gewoon niet leuk

Beowulf & Grendel (nog in plastic)

Alexander

How the Grinch stole christmas (nog in plastic)

The Last Emperor

The Sound of Music (nog in plastic)

Legally Blond

Tristan en Isolde (nog in plastic)Ik zou How the grinch stole christmas en Legally Blond wel willen als dat mag.
@cupkeekie

Je bent de eerste dus ze zijn voor jou.

Wil je me even mailen op shenandoah at xs4all punt nl?
quote:Shenandoah schreef op 13 september 2012 @ 14:31:

@cupkeekie

Je bent de eerste dus ze zijn voor jou.

Wil je me even mailen op shenandoah at xs4all punt nl?Mail onderweg!
newnick, je hebt mail!
@ shenandoah, ik heb wel interesse in de sound of music als dat mag? Ik kan je vanavond mailen, zit nu op mijn werk.
Ayla, super bedankt voor de elastiejes! Dochter zag ze en wilde ze gelijk in haar haar. Ze zijn dus gelijk in gebruik genomen.
@bartjes

Is goed, ik hou hem apart voor je
@shenandoah, ik hou me aanbevolen voor tristan en isolde...
quote:joda schreef op 13 september 2012 @ 08:16:

[...]

Hoi, ik heb interesse in maat 80. Je kan me mailenGemaild!
quote:hanglamp schreef op 12 september 2012 @ 19:16:

@ayla, bloemetjes + vrolijke kaart ontvangen! Dank dank! Echt een verassing na zo'n tijd, leuk hoor!

Jongenskleertjes van MamaK zijn doorgegeven naar een nieuwe blije zwangere! Ayla, foto's van meisjeskleertjes zie ik graag tegemoet!

@marels, tot wanneer zijn de kaartjes voor ouwehands dierenpark geldig? Ben er net geweest, was leuk, maar op heel korte termijn ga ik niet meer, vandaar...

Let's keep the topic alive!Van 1 oktober tot 31 december!
668, the neighbour of the Beast
@mamak77

Die is voor jou

wil je me even mailen op shenandoah at xs4all punt nl

heb je mail niet meer namelijk!

Mocht er iemand prematuur kleertjes hebben houdt ik me aanbevolen. Ons ukje gaat toch erg klein worden namelijk.

Nu nog beschikbaar qua dvd's

The last emperor

Alexander

Beowulf (nog in plastic)
Ik kan je daar niet aan helpen, Shenandoah. Mijn dochter was 54cm bij de geboorte
Ayla ik heb al even niet meegelezen maar heb je paars/rose/blauw/grijs/aqua/turqoise (hahaha hoe schrijf je dat )

Dametje heeft best veel kleurtjes in haar kast liggen dus leef je uit

Wil je me anders mailen op dawn_mp @ live punt nl?
quote:Bokito schreef op 13 september 2012 @ 22:09:

Ayla ik heb al even niet meegelezen maar heb je paars/rose/blauw/grijs/aqua/turqoise (hahaha hoe schrijf je dat )

Dametje heeft best veel kleurtjes in haar kast liggen dus leef je uit

Wil je me anders mailen op dawn_mp @ live punt nl?

Ik zal me wel uitleven!

Heb van alles wel wat, dus maak er wel wat van!

Ik zal je ook wel even mailen!

en er was iemand die vroeg om patroontje, zo even zoeken wie dat was, dat heb ik nl wel......
oh, en zal mijn best doen foto's van de kleertjes te maken dit weekend, heb volgens mij nu alles wel uitgezocht

Ik ben voor dochterlief op zoek naar bolero's met lange mouwen, iemand die misschien nog liggen?? Maatje 116 of 122......

Ik kan ze in de winkels (nog) niet vinden......
hai newnick,

heb je emailadres niet bij de hand dus zet hier even een berichtje voor je neer. sorry dat het er nog niet vaan gekomen is je pakketje toe te sturen. ben inmiddels opgenomen in t ziekenhuis envrees dat t nog even gaat duren. zodra ik weer op de been ben zal ik het toesturen sorry voor t ongemak

liefs

bigmomma
Ik heb een stuk of 6 dozen met thrillers en romans in de aanbieding.

Zonde om weg te gooien. Boeken zien er netjes uit, de meeste boeken zijn maar één keer gelezen, sommigen vaker.

Wie kan ik er blij mee maken?

Sterkte bigmomma!
Hanglamp, wil jij inderdaad die bon hebben of niet? Er is nog een andere gegadigde op het prikbord ook namelijk.

Jij was eerst natuurlijk, dus in principe is ie voor jou.

Wil je me anders mailen?

marelsmarels@gmail.com
668, the neighbour of the Beast

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven