voel me zo angstig

13-09-2012 01:22 30 berichten
nog iemand wakker om met deze panieker te praten
Alle reacties Link kopieren
Wakker!
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
Hier! Wat ister aan het handje? Wil je het van je af praten?

Wakker.

Wat is er met je aan de hand?
ja ik zit ineens weer helemaal in mijn angststoornis heb de hele dag al paniekaanvallen

weet het effe niet meer
heb het vroeger ook al eens gehad toen medicatie gekregen en nu na 6 jaar komt het er bam gewoon doorheen,

weet ook wel dat ik stress heb gehad baan verloren en na 4 jaar alleen een hele lieve man tegengekomen .....en ik schiet in de paniek
Ben je alleen thuis nu?
ja ben maar weer naar mijn eigen huisje gegaan.....

dus alleen ja
Ben je bang voor een relatie, nu?
Die medicatie slik je nu ook?

Trouwens, medicatie kun je aan laten passen, toch? Heb je therapie, om je gevoelens op te vangen en eventueel om te buigen?
Ik kan me wel voorstellen dat het even spannend is, na vier jaar alleen zijn, een nieuwe man in je leven. Zelfs als het een hele lieve is
Heb je nu ook medicatie?
blijkbaar ben ik heel bang voor een relatie ik wist ook niet wat me overkwam dat ik zo verliefd werd, en nu denk ik weg hier wat moet ie met een angstig vogeltje....

Ja medicatie heb ik ook nu weer een pammetje op 4 e van vandaag pffffff en nog paniek ongelofelijk he

Morgen weer naar de huisarts om waarschijnlijk de ad op te hogen ook heel bang voor en adres van pysch
TO, verliefdheid kan bij iedereen paniekaanvallen en dergelijke veroorzaken, wist je dat?

http://www.trendystyle.net/relatie/verliefd.html
quote:prinses1970 schreef op 13 september 2012 @ 01:40:

Morgen weer naar de huisarts om waarschijnlijk de ad op te hogen ook heel bang voor en adres van pyschHier hoef je toch niet bang voor te zijn? Ga in elk geval maar even langs je huisarts morgen.
nee ben bang om de ad te verhogen ivm bijwerkingen
quote:Jonari schreef op 13 september 2012 @ 01:43:

[...]

goh zou gewoon alle hormonen door de war zijn

Hier hoef je toch niet bang voor te zijn? Ga in elk geval maar even langs je huisarts morgen.
quote:sjors03 schreef op 13 september 2012 @ 01:42:

TO, verliefdheid kan bij iedereen paniekaanvallen en dergelijke veroorzaken, wist je dat?

http://www.trendystyle.net/relatie/verliefd.htmlgoh zou het daarvan komen dat alles verstoord is door de liefde....
quote:sjors03 schreef op 13 september 2012 @ 01:39:

Ik kan me wel voorstellen dat het even spannend is, na vier jaar alleen zijn, een nieuwe man in je leven. Zelfs als het een hele lieve is Nou echt wel ik had nooit gedacht ooit nog verliefd te worden was ook helemaal van de leg
quote:prinses1970 schreef op 13 september 2012 @ 01:47:

[...]

goh zou het daarvan komen dat alles verstoord is door de liefde....Nou ja, jij bent natuurlijk wel gevoeliger voor paniek en angstaanvallen denk ik, als leek. Hormonen doen rare dingen met mensen...
Kijk aan. Je bent er wel mee bezig. Je onderneemt actie. Goed van je.

Omdat je zelf niet zoveel vertrouwen hebt in jou, kun je je misschien niet voorstellen dat een ander jou leuk vindt. Makkelijk van mij, om te zeggen dat je je niet moet laten leiden door angst, maar dat is natuurlijk wel waar het op neerkomt.

En weet je, dat doe je ook niet. Je gaat naar de huisarts, je laat kijken naar je medicatie en je gaat naar een psycholoog.

Dat zijn hele enge, grote stappen, maar je doet ze maar mooi wel.

Mijn vriend slikt ad. Als hij dat niet doet, is hij suïcidaal. Zo raar, want hij is hartstikke leuk en heeft veel aansluiting met anderen. Hij heeft dit al van kleins af aan, trouwens.

Ik hou van hem, om hem. Inclusief fratsen, inclusief medicatie.

Dat je paniekaanvallen hebt, is superkut. Maar gelukkig is dat niet jouw enige eigenschap. Wie weet vindt die man jou wel serieus leuk om dingen die je zelf niet ziet. En dat hoeft ook niet. Ik hoop dat je kunt accepteren dat sommige mensen jou gewoon leuk vinden.

Ik kan je verder niet echt helpen. Hoop wel dat je rustiger wordt, zodat je morgen uitgeslapen naar de huisarts kunt.
quote:prinses1970 schreef op 13 september 2012 @ 01:49:

[...]

Nou echt wel ik had nooit gedacht ooit nog verliefd te worden was ook helemaal van de legIk vind het wel echt heel leuk voor je. Ik hoop dat je er wel een beetje van kunt genieten ondanks dat je er bang van raakt
dank je kookwekkertje,

weet je ik heb 6 jaar een heel gewoon leuk leven gehad met ad en dacht eerlijk gezegd dat ik het ook niet meer kon krijgen door die medicatie dus ik ben ook gewoon heel erg geschrokken en mijn vriend is tot nu lief en begrijpend maar ja het is mijn gevoel he, zo van zoek nou maar een normale vriendin

ik weet het niet handig,,,,,,,

ben ietje rustiger nu ga proberen een boekje te lezen

dank jullie wel x
quote:prinses1970 schreef op 13 september 2012 @ 01:58:

dank je kookwekkertje,

weet je ik heb 6 jaar een heel gewoon leuk leven gehad met ad en dacht eerlijk gezegd dat ik het ook niet meer kon krijgen door die medicatie dus ik ben ook gewoon heel erg geschrokken en mijn vriend is tot nu lief en begrijpend maar ja het is mijn gevoel he, zo van zoek nou maar een normale vriendin

ik weet het niet handig,,,,,,,

ben ietje rustiger nu ga proberen een boekje te lezen

dank jullie wel xSlaap lekker voor straks TO, en succes bij de huisarts!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven