Ook leuke vooruitzichten?

12-09-2012 22:27 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij gaan aanstaande vrijdag onze papegaai ophalen :-) we hebben er al 2 :-) spannend!

En maandag begin ik eindelijk met mijn nieuwe baan! Had vakantie van 2 weken maar wil gewoon aan de slag!

Wat zijn jullie leuke vooruitzichten??
Ik vertrek zaterdag naar IBIZA
Mijn leuke vooruitzicht is proberen zwanger te worden vanaf eind oktober.
Waar zit de any-key?
Een technofeestje zaterdag, lekker de hele nacht dansen.
Ein-duh-luk een weekje vakantie, de eerste (!) dit jaar en we gaan lekker naar de zon.
Over pakweg twee maanden ga ik drie maanden op vakantie....
Mijn vooruitzicht is dat ik nu bezig ben met uitzoeken wat ik nu echt wil. Ik vind het spannend en eng omdat ik niet weet wat ik nu precies wil.
Ik vertrek volgende week voor 8 dagen naar Landal landgoed 't Loo met mijn gezin (met maar 1 kind en ja, dat vind ik een gezin ). Eerste, echte vakantie met onze dochter van nu 7 maanden. We komen dan vrijdag terug en zaterdag vertrekken we dan weer voor een week op Texel samen met mijn ouders en mijn broer en zijn vriendin! Heerlijk vakantie vieren dus
Naar Texel(zoals bijna elk weekend)

Dat ik volgende week mijn beste vriendinnetje van de basisschool weer ga zien,na 20 jaar,daar heb ik zin in!!
Begin oktober weer een meet met de Tettermeisjes. Zin in!
Niks leuks voorlopig.

Komt wel weer.
Rust. Daar kijk ik naar uit. Het is bijna zo ver!
Als alles goed gaat, hopen wij ons eerste kind te verwelkomen in mei. Ik vind het zo spannend! Maar eerst dit weekend: slapen, slapen slapen!
Hopelijk over een jaar of iets langer trouwen met mn schat en in ons dan supermooie huisje gaan wonen!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven