pijn

13-09-2012 03:07 75 berichten
Alle reacties Link kopieren
hey ik ga nu 9jaar met me vriend en heb veel in die tijd mee gemaakt mijn vriend is niet wie ik ken hij heb meerder levens

ik heb laats in zijn telefoon gekeeken en zag zo ergen dingen in staaan van meisjes jah ik mis jou ook sgatje hoelaatkom je

en van de andre jah ik ben zwnger sgatje en dan zeg ik daaar iets van wat is dat llemaaal en dan zegt die is niks en dan vraagt hoe ik het weet ik zeg in je telefoon toen wert die boos en is die weg gegaan 1 week en toen kwam die terug weer net als er niks aan de hand is ik begin meteen weerover die meisje die zwanger is en dan zegt die je moet niet zo in me leven snuffelen ik weet dat hijmet zekker 5 meisjes gaaan zekker al 4 jaar en ik zeg zo ik blijf niet alles pikken van jou ik heb ook gevoel ik hou supper veel van jou en tog doe je me zo veel pijn waaarom dan zegt die met je weg bij me gaan ik leef hoe ik wil leven en je bent me moeder niet dit dat ik acpteer al 9 fucking jaaar al die shit ik kn er niet meer mee omgaaan en vandaaag ook heb ikhelentijd met die meisje gepraat die zwanger is van hem en hij is er achtergekomen dus nu hebben we ruzie weer en ik heb nu ook besloten dat ik er mee stop als het me lukt ik heb zelf een kleine van hem 3 jaar ouwd ik wil dat hij e voor hem altijd zal blijven zijn van me kleine houwt zo veel van hem daarom blijf er ook zo in zitte maaar ik moet stoppen met deze liefde ik hou egt nog wel vanhem maaar hij heeft me zo veel pijn gedaan met al die meisjes egt ik heb zo veel verdriet gehad vandaaag dat ik het van me afwilschrijven maaar hij heeft eenhart van gouwt maar hij braek te veel harte dus dat
quote:zoveelpijn schreef op 13 september 2012 @ 04:06:

hij heeft 5 meisje waaar die met gaat dat is wat ik weet en 1 kindje op komst en hij heeft totaal kindere 4

Hij houdt ervan om met meerdere vrouwen tegelijk te gaan en bij allemaal kinderen te verwekken. Dat gaat nooit veranderen. Over 10 jaar heeft hij 16 kinderen rondlopen.

Als je dat geen leuk vooruitzicht vindt, dan moet je ermee stoppen.

Nogmaals: hij gaat never nooit veranderen.
Sorry maar dit geloof ik niet.
Twinkle heeft gelijk, hij gaat niet veranderen.

Jij verdient toch ook iemand die echt goed voor je is?
quote:wil ik sterker zijn ik wil nu kunnen zege nee ik wil dit niet meer en tog zal het egt moelijk worden egt

Dat ben je. En dat kun je.

Denk aan je kind. Wil je je kind opvoeden met het idee dat het normaal is dat een man z'n vrouw/vriendin zo behandeld?
Die meisje, ga weg, kies voor jezelf en voor je kind en als je kind 4 is ga dan mee naar de basisschool en werk aan je NL.
quote:copywrong schreef op 13 september 2012 @ 08:50:

Die meisje, ga weg, kies voor jezelf en voor je kind en als je kind 4 is ga dan mee naar de basisschool en werk aan je NL.Taalpolitie in the house!
ik niet begrijp.
Ik niet gelofuh!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Doe de volgende keer wel even wat meer werken met punten,komma's ect.

Het is heel irritant om je verhaal te lezen eerlijk gezegd, want pff, heel vermoeiend lezen.

Maar goed, dumpen die vent. Is toch allang duidelijk?

Als hij met meerdere meiden omgaat, en wat je hebt gelezen zal heus geen verzonnen verhaal zijn van een meid die die helemaal niet kent. Dus dan weet je toch genoeg.
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
@allen die vallen over haar spellingsfouten en het niet gebruiken van leestekens soms hebben mensen gewoon dyslexie laat die mensen in hun waarde ze doen vaak hun uiterste best om iets te schrijven...

Meisje je bent pas 24 ga bij zn kneus weg en ga je eigen leven krijgen dump dit stuk verdriet.. je voelt nu pijn maar als je weg gaat kun die pijn en plek geven.. succes en sterkte
Dyslexie heeft niets te maken met het gebruik van hoofdletters, punten en komma's.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ankie, dit is zo slecht dat het met opzet gedaan lijkt. En er verschijnen me net wat te veel van zulke schrijffouterige OP's en TT de laatste tijd om dit serieus te nemen.
Me vriend jeetje hoeveel ik dit niet langs zie komen... Me is geen bezittelijk voornaamwoord.
En hij heb meerdere levens? Dit heeft niks te maken met dyslexie. Dit is ingeslopen ordinair taalgebruik net als ken ipv kan.
Laat maar.
Ik ken mensen die nog slechter typen dan to die typen halve worden letters door elkaar en die mensen weten echt niet dat ze het fout doen.. door mensen zo aan te pakken geef je zo alleen maar een minderwaardigheid complex van waar door ze niet verder vertellen en vertrekken en in z'n nare situatie blijven zitten
Wat Flower zegt dus.
En ohja. Had ik al gezegd dat ik denk dat het een Troll betreft?
Als dit waar is, is ons taalonderwijs echt bar en bar slecht.
You know how I know? Because I reeaally think so!
joh je moed egt cker weg bei hem hij is jouw niet waart hor hij doet gwn met die andere meisje en heb ook die ene zwanger gemaaakt dus je kan egt beter aan jeselluf denken nu ga anders naaar je moeder ofsow met die klijne van jouw want anders gaat hij weer aan je deur komen met smoesjes je weet toch en dan gaa je hem weer binne laten nee egt meid stop er mee
quote:zoveelpijn schreef op 13 september 2012 @ 03:07:

maaar hij heeft eenhart van gouwt

Niet alleen een hart..... hij heeft vast een gouden piemel dat al die meisjes - onbeschermd - sex met hem hebben.

Gouden piemels zijn verslavend.

Er zijn nog meer leuke piemels op de wereld. Misschien niet van goud, maar eigenlijk een stuk leuker.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Sorry, maar ik kan niet anders concluderen dan dat dit weer een bullshit verhaal is. Troll.
Accepteer de dingen die je niet kunt veranderen, verander de dingen die je niet kunt accepteren.
wat flauw die reacties zeg over spelling etc. er zijn zat mensen die dat niet allemaal perfect beheersen so what...? Meid ik raad je echt aan om hier eens met iemand over te praten, met name de zin dat je jezelf dood zou willen maken vind ik erg verontrustend... denk dat jij er zelf nu even niet uit komt en dat is helemaal niet erg dus praat met iemand die jou kan steunen hierin. Ik zou echt weggaan bij die man want hij is je niet waard, maar als je het moeilijk vindt om dat zelf te beslissen en dat je het allemaal niet meer trekt, zoek hulp!
ey jah ik weet dat ik raar typ ik ben dislexties ahhh daarom dat moelijk te leze is en ben gewoon een nederlands meisje

maar de dag is bijna om weer ben egt blij als ik kan slapen heb nacht ook niet geslaaape dus ben gaaarr en ik heb hem vandaag niet gesproken ik den in me zel niet belle niet bell maar tijd gaat zo langzaaam bahh zo maar gtst kijken en nog wat tv kijken en dan slapen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven