De enige echte Seks-DGV......
dinsdag 4 september 2012 om 18:22
donderdag 13 september 2012 om 12:46
Nee dat ken ik niet....Ik probeer me weleens in die persoon te verplaatsen, maar dan niet door jaloezie.
Ik neem weleens dingen mee om over na te denken. In die zin van; zou het iets voor ons zijn, kijken wij er ook zo tegenaan....
Wat is het leukste swingers-weetje dat je hebt opgedaan? en heb je er al iets meegedaan?
Ik neem weleens dingen mee om over na te denken. In die zin van; zou het iets voor ons zijn, kijken wij er ook zo tegenaan....
Wat is het leukste swingers-weetje dat je hebt opgedaan? en heb je er al iets meegedaan?
donderdag 13 september 2012 om 12:52
Toen ik hier net begon te schrijven op het forum, waren we nog nooit in een PC geweest. Ik heb toen veel geschreven/gelezen in de parenclub-topic. Daar heb ik (mede door een andere schrijfster met wie ik in contact kwam) behoorlijk wat nuttige tips gelezen, en ja: het meeste hebben we ook IRL ondervonden.
Wel eens gesekst in een sex-schommel?
Wel eens gesekst in een sex-schommel?
donderdag 13 september 2012 om 12:57
donderdag 13 september 2012 om 15:12
Hahaha je weet hoe het komt he dat ik van alles en nog wat in huis heb.
Het ligt trouwens allemaal netjes opgeborgen hoor, niemand die het ziet. Wij zijn een heerlijk doorsnee gezinnetje.....
Trouwens die haak kan je ook wit verven, zie je er niets van. En lekker op zolder hangen, komen niet vaak volwassen mensen.
Even denken....nee eigenlijk niet. Heb je nog iets op je verlanglijstje staan?
Het ligt trouwens allemaal netjes opgeborgen hoor, niemand die het ziet. Wij zijn een heerlijk doorsnee gezinnetje.....
Trouwens die haak kan je ook wit verven, zie je er niets van. En lekker op zolder hangen, komen niet vaak volwassen mensen.
Even denken....nee eigenlijk niet. Heb je nog iets op je verlanglijstje staan?
donderdag 13 september 2012 om 16:53
Ik niet....niet bij te houden
Pfff denk je nou echt dat ik op een grote teddybeer zit te wachten? Als voorspel en tussendoor misschien wel, maar daarna mag je of met stevigere aanpak komen of de deur weer uit!
Dussss......
Brengt Trance je in een bepaalde stemming?
Pfff denk je nou echt dat ik op een grote teddybeer zit te wachten? Als voorspel en tussendoor misschien wel, maar daarna mag je of met stevigere aanpak komen of de deur weer uit!
Dussss......
Brengt Trance je in een bepaalde stemming?
anoniem_149335 wijzigde dit bericht op 13-09-2012 16:54
Reden: vraag vergeten
Reden: vraag vergeten
% gewijzigd
donderdag 13 september 2012 om 17:23
Jaja, ik ben dol op lekkere nummertjes he!
Ik heb zin in een leuk wapfeestje, hulpverloofde 1 heeft de kinderen (kleine weekendverpesters!!!!) en hulpverloofde 2 wil naar een parenclub, want die wil op tijd thuis zijn.
En heb helemaal geen zin in clubje....
Gedoe allemaal, zal ik maar weer een huisje-boompje-beestje-man worden?
Ik heb zin in een leuk wapfeestje, hulpverloofde 1 heeft de kinderen (kleine weekendverpesters!!!!) en hulpverloofde 2 wil naar een parenclub, want die wil op tijd thuis zijn.
En heb helemaal geen zin in clubje....
Gedoe allemaal, zal ik maar weer een huisje-boompje-beestje-man worden?
donderdag 13 september 2012 om 17:30
Leuke ballonnenmuziek wel lijkt mij ja.
Laatst kwam ik met een vivameisje tijdens een wapnacht een kerel tegen die een of ander lion king liedje door de kamer liet schallen als hij een ballon pakte.
Cheyl...
Die Cheryl Cole he, waar kan ik die vinden op de dartclub?
Volgens mij is die wel toe aan de Limburgse Casanova (eigenlijk lijk ik meer op Ron Jeremy, maar dat weten jullie lekker toch niet)
Laatst kwam ik met een vivameisje tijdens een wapnacht een kerel tegen die een of ander lion king liedje door de kamer liet schallen als hij een ballon pakte.
Cheyl...
Die Cheryl Cole he, waar kan ik die vinden op de dartclub?
Volgens mij is die wel toe aan de Limburgse Casanova (eigenlijk lijk ik meer op Ron Jeremy, maar dat weten jullie lekker toch niet)
donderdag 13 september 2012 om 17:44
donderdag 13 september 2012 om 17:49
Ach waarom....ieder heeft z'n wensen toch binnen een relatie, moet kunnen zolang je de ander maar geen verdriet doet.
Jij hebt het netjes opgelost is mijn mening.
Zouden meer mensen moeten doen!
Ik "was" altijd een braaf meisje tot ik 30 werd....en dan nu de 40 binnen handbereik.
Hoop dat het nog binnen bepaalde grenzen blijft
Altijd veilig?
Jij hebt het netjes opgelost is mijn mening.
Zouden meer mensen moeten doen!
Ik "was" altijd een braaf meisje tot ik 30 werd....en dan nu de 40 binnen handbereik.
Hoop dat het nog binnen bepaalde grenzen blijft
Altijd veilig?