De enige echte Seks-DGV......

04-09-2012 18:22 3054 berichten
Dat waren er alweer 3000...op naar een nieuwe Seks-DGV!

De volgende vraag moest nog beantwoord worden;

Wordt het niet eens tijd om een nieuwe DGV te openen?

Hier mag je lekker nieuwsgierig zijn!
anoniem_149335 wijzigde dit bericht op 04-09-2012 18:24
Reden: fout overgenomen vraag....
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Nou, ten eerste vind ik dat wel lekker. Ten tweede moet ik soms even lachen als ik ineens denk: haha, ik zit in haar hol te kijken.

Zijn er meer standjes waar je een raar uitzicht hebt?
Ja.

Doe jij rimmen?
Alleen bij vrouwen.

Die vraag heb je al vaak gesteld

Wel viesbah bedenk ik me nu ik niet geil ben.

Welke seksuele activiteiten heb je dat nog meer mee?
Nietes!

Viesbah? Eeeh, eigenlijk is een man in je mond laten klaarkomen ook best viesbah.

Met welk lichaamsdeel heb je helemaal niks?
ehh knieholtes denk ik nu...

Wat is je meest erotische zone?
Knieholtes.

Had er zelfs nog nooit over nagedacht.

Okselneuken?
haha great minds...

Okselneuken laat ook maar zitten.

Doggy style of missionaris?

Als de man in kwestie me graag in de oksels neukt dan gaat hij zijn gang maar hoor.

Bilneuken, is dat wat? (tussen de kadetten bedoel ik dan)
(Lullen jullie samen even verder? Ik probeer mijn eigen knie of oksel even te neuken, is godverdegodver niet makkelijk trouwens)
Geen idee roos

(stout succes, anders kun je altijd nog mijn rechterknieholte die is nog wel maagd)

Wat wind jou enorm op?
Man: mannelijke uitstraling, lekkere billen, galant zijn

Vrouw: Mooie benen (eigenlijk het hele gedeelte tussen de heupen en voeten wind me wel op haha)

weleens totaal niks gevoeld tijdens de seks? (m.a.w. man zn pielemoos was gewoon echt TE klein)
quote:tamara1234 schreef op 14 september 2012 @ 09:36:

weleens totaal niks gevoeld tijdens de seks? (m.a.w. man zn pielemoos was gewoon echt TE klein)

Ja, maar gelukkig hebben mannen ook andere lichaamsdelen waarmee ze vrouwen kunnen laten genieten.

Wel eens door het bed gezakt?
Alles is liefde
ja, maar niet thuis...gelukkig

Weleens per ongeluk een bekende betrapt tijdens de seks?
quote:tamara1234 schreef op 14 september 2012 @ 10:01:

Weleens per ongeluk een bekende betrapt tijdens de seks?

Nee, maar ik heb wel eens naaktfoto's van de (zéér aantrekkelijke) vriend van mijn hartsvriendin aangetroffen op haar laptopcomputer. Zo ontdekte ik ook iets over wat zij in bed leuk vinden, en dat was meer dan ik had willen weten.

Wat doe je dan?

(Ik heb het haar verteld, en hij weet niets.)
Alles is liefde
Haha zo'n soort situatie heb ik ook weleens gehad.

Ik heb het ook verteld. Eerlijkheid duurt het langst toch?

Wat is het meest genante wat je zelf ooit hebt meegemaakt?
quote:tamara1234 schreef op 14 september 2012 @ 10:09:

Wat is het meest genante wat je zelf ooit hebt meegemaakt?

Twee mannen met wie ik allebei iets heb gehad, die me in een café zien zitten, blijkbaar weten dat ze kutzwagers zijn, en denken dat ik "dus" wel geïnteresseerd ben in een trio. Toen dacht ik: "heb ik de reputatie dat ik zó gemakkelijk ben?!"

Wat is het leukste gemeende compliment dat je ooit over je erotische prestaties hebt gehad?
Alles is liefde
1 ding wat er steeds uitkomt: Ik schijn behoorlijk te kunnen pijpen. Ik doe het met liefde en plezier, en met al die complimenten erbij opgeteld, geloof ik wel dat het gemeend is.

Ik laat de vraag staan.
Ik kreeg een compliment in een parenclub van een vrouw die het normaal altijd met alleen donkere mannen deed. Nu werd ik gecomplimenteerd met: "Ik ben nog nooit zo lekker door een blanke geneukt".

Wat voor een fantasie zou je niet zozeer zelf aanspreken maar zou je eventueel wel voor een bedpartner doen?
Als mij iets niet aanspreekt doe ik het niet....dus kan je er geen antwoord op geven.

Als je iets doet zonder er volledig achter te staan kan het scheurtjes opleveren in je relatie...ja of nee?
Denk het wel, hoewel je zelf verantwoordelijk bent voor je eigen daden. Niks doen zonder er voor de volle 100% achter te staan.

Kunnen seksperimenten een boost geven aan een relatie die in een errug diep dal zit?
niet in de vorm van swingen....dan is het juist een extra setje het dal in. Zo zie ik het en heb ik het ook vaak zien gebeuren.

Zou jij swingen gebruiken om je seksleven weer kleur te geven?
Nee ik denk dat je gaat swingen om je seksleven te verrijken, niet om het weer kleur te geven. Dat moet je eerst met zn 2en zien te doen denk ik.

Heb je bekenden die swingen waarvan je het nooit had verwacht?
Jep....was wel grappig dat we elkaar ineens ergens tegenkwamen. Gelukkig geen familie...moet ik niet aan denken.

Wat zou jij doen als je familie tegenkomt op een feestje?
haha ehm....geen idee..ik zou het echt niet weten

ik laat de vraag staan (heel benieuwd)
Ik dus ook niet....schrok al van die eerste keer dat ik een bekende tegenkwam. We wilden eigenlijk weggaan, maar beseften ons ook dat we voor hetzelfde kwamen...tja.

Toch zou het mooi kunnen zijn dat je iemand in de familie hebt waar je iets mee deelt. Ik zou het wel fijn vinden.

Denk je dat je een redelijk ruimdenkende familie hebt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven