De enige echte Seks-DGV......
dinsdag 4 september 2012 om 18:22
vrijdag 14 september 2012 om 09:36
vrijdag 14 september 2012 om 09:55
vrijdag 14 september 2012 om 10:07
quote:tamara1234 schreef op 14 september 2012 @ 10:01:
Weleens per ongeluk een bekende betrapt tijdens de seks?
Nee, maar ik heb wel eens naaktfoto's van de (zéér aantrekkelijke) vriend van mijn hartsvriendin aangetroffen op haar laptopcomputer. Zo ontdekte ik ook iets over wat zij in bed leuk vinden, en dat was meer dan ik had willen weten.
Wat doe je dan?
(Ik heb het haar verteld, en hij weet niets.)
Weleens per ongeluk een bekende betrapt tijdens de seks?
Nee, maar ik heb wel eens naaktfoto's van de (zéér aantrekkelijke) vriend van mijn hartsvriendin aangetroffen op haar laptopcomputer. Zo ontdekte ik ook iets over wat zij in bed leuk vinden, en dat was meer dan ik had willen weten.
Wat doe je dan?
(Ik heb het haar verteld, en hij weet niets.)
Alles is liefde
vrijdag 14 september 2012 om 10:53
quote:tamara1234 schreef op 14 september 2012 @ 10:09:
Wat is het meest genante wat je zelf ooit hebt meegemaakt?
Twee mannen met wie ik allebei iets heb gehad, die me in een café zien zitten, blijkbaar weten dat ze kutzwagers zijn, en denken dat ik "dus" wel geïnteresseerd ben in een trio. Toen dacht ik: "heb ik de reputatie dat ik zó gemakkelijk ben?!"
Wat is het leukste gemeende compliment dat je ooit over je erotische prestaties hebt gehad?
Wat is het meest genante wat je zelf ooit hebt meegemaakt?
Twee mannen met wie ik allebei iets heb gehad, die me in een café zien zitten, blijkbaar weten dat ze kutzwagers zijn, en denken dat ik "dus" wel geïnteresseerd ben in een trio. Toen dacht ik: "heb ik de reputatie dat ik zó gemakkelijk ben?!"
Wat is het leukste gemeende compliment dat je ooit over je erotische prestaties hebt gehad?
Alles is liefde
vrijdag 14 september 2012 om 11:43
Ik kreeg een compliment in een parenclub van een vrouw die het normaal altijd met alleen donkere mannen deed. Nu werd ik gecomplimenteerd met: "Ik ben nog nooit zo lekker door een blanke geneukt".
Wat voor een fantasie zou je niet zozeer zelf aanspreken maar zou je eventueel wel voor een bedpartner doen?
Wat voor een fantasie zou je niet zozeer zelf aanspreken maar zou je eventueel wel voor een bedpartner doen?
vrijdag 14 september 2012 om 12:33
Ik dus ook niet....schrok al van die eerste keer dat ik een bekende tegenkwam. We wilden eigenlijk weggaan, maar beseften ons ook dat we voor hetzelfde kwamen...tja.
Toch zou het mooi kunnen zijn dat je iemand in de familie hebt waar je iets mee deelt. Ik zou het wel fijn vinden.
Denk je dat je een redelijk ruimdenkende familie hebt?
Toch zou het mooi kunnen zijn dat je iemand in de familie hebt waar je iets mee deelt. Ik zou het wel fijn vinden.
Denk je dat je een redelijk ruimdenkende familie hebt?