moslims en vloeken??
vrijdag 14 september 2012 om 13:45
Ik zit ergens op een site te lezen. Iemand schreef daar ik heb gestemt op pvv.
Nu kwamen daar echt heel veel reacties op af van moslims. Met de meest vreselijke opmerkingen naar die persoon die op pvv heb gestemt.
Hoerenneuker en met veel gescheld van ziekte.
Maar als hun zo erg gelovig zijn. Mogen ze dat toch niet??
Nu kwamen daar echt heel veel reacties op af van moslims. Met de meest vreselijke opmerkingen naar die persoon die op pvv heb gestemt.
Hoerenneuker en met veel gescheld van ziekte.
Maar als hun zo erg gelovig zijn. Mogen ze dat toch niet??
vrijdag 14 september 2012 om 13:50
vrijdag 14 september 2012 om 13:52
Ik ken in mijn omgeving geen moslims. Dus weet weinig van hun cultuur. Maar van de taal die hun eruit gooide schok ik wel.
Omdat ik dacht dat hun zo gelovig waren en hun dit nooit zouden doen.
Ik bedoel diegene zei alleen gestemt op pvv.
Of dit uitlokkend gedrag was. Dat weet ik niet.
Maar diegen werd bedreigt. Kinderen werden erbij gehaald, familie leden enz enz.
Zat echt met een bek vol tanden
Omdat ik dacht dat hun zo gelovig waren en hun dit nooit zouden doen.
Ik bedoel diegene zei alleen gestemt op pvv.
Of dit uitlokkend gedrag was. Dat weet ik niet.
Maar diegen werd bedreigt. Kinderen werden erbij gehaald, familie leden enz enz.
Zat echt met een bek vol tanden
vrijdag 14 september 2012 om 14:07
quote:prinsesje30 schreef op 14 september 2012 @ 14:05:
Zal wel aan mij liggen dan. Ik vond het verder vreemd omdat ze het over hun allah en hun koran hebben
Maargoed nu dus duidelijk dat ze niet zo heilige zijn.
Bedankt voor de reacties en een fijne dag.Prinsesje, kom jij ooit wel eens in een grote stad? Kijk je ooit wel eens opsporing verzocht?
Zal wel aan mij liggen dan. Ik vond het verder vreemd omdat ze het over hun allah en hun koran hebben
Maargoed nu dus duidelijk dat ze niet zo heilige zijn.
Bedankt voor de reacties en een fijne dag.Prinsesje, kom jij ooit wel eens in een grote stad? Kijk je ooit wel eens opsporing verzocht?
vrijdag 14 september 2012 om 14:16
Inderdaad, Fame.
En TO: 'hun gooide' moet zijn 'zij gooiden', 'gestemt' moet zijn 'gestemd', 'uitlokkend' moet zijn 'uitlokkent' en 'bedreigt' moet zijn 'bedreigd'.
Ik ken meerdere hoogopgeleide moslims die ik maar zelden hoor schelden en die vlekkeloos Nederlands spreken en schrijven. Daar kan menig 'echte Nederlander' nog een voorbeeld aan nemen..... Die moslims die ik ken zijn dan ook geen tokkies en die heb je overal. Onder moslims, christenen, joden, boeddhisten enz.....
En TO: 'hun gooide' moet zijn 'zij gooiden', 'gestemt' moet zijn 'gestemd', 'uitlokkend' moet zijn 'uitlokkent' en 'bedreigt' moet zijn 'bedreigd'.
Ik ken meerdere hoogopgeleide moslims die ik maar zelden hoor schelden en die vlekkeloos Nederlands spreken en schrijven. Daar kan menig 'echte Nederlander' nog een voorbeeld aan nemen..... Die moslims die ik ken zijn dan ook geen tokkies en die heb je overal. Onder moslims, christenen, joden, boeddhisten enz.....
vrijdag 14 september 2012 om 14:17
quote:lilalinda schreef op vrijdag 14 september 2012 14:14 Maar prinsesje in je dorp wonen vast we christenen? Die vloeken ook.
dat zal vast wel hoor.
Alleen ik weet dus niet wie er hier wel of niet christelijk is. Diegene die ik hier ken geloven nergens in.
Natuurlijk vloeken daar gaat het niet alleen om.
Ik zeg ook welleens godver of jezus .
Maar mensen bedreigen?of familieleden van iemand erbij halen met name moeders, vaders en kinderen. Nee dat doe ik niet!
dat zal vast wel hoor.
Alleen ik weet dus niet wie er hier wel of niet christelijk is. Diegene die ik hier ken geloven nergens in.
Natuurlijk vloeken daar gaat het niet alleen om.
Ik zeg ook welleens godver of jezus .
Maar mensen bedreigen?of familieleden van iemand erbij halen met name moeders, vaders en kinderen. Nee dat doe ik niet!
vrijdag 14 september 2012 om 14:19
quote:Fame schreef op 14 september 2012 @ 13:54:
Zij, zij, zij, zij, zij in plaats van hun. Alsjeblieft, gewoon omdat dat prettiger leest. (Alleen hun cultuur klopt)
hè?
"t is toch gewoon "ze cultuur"?
net als in:
Hunnie hebben gewoon ze eigen cultuur
Zij, zij, zij, zij, zij in plaats van hun. Alsjeblieft, gewoon omdat dat prettiger leest. (Alleen hun cultuur klopt)
hè?
"t is toch gewoon "ze cultuur"?
net als in:
Hunnie hebben gewoon ze eigen cultuur
Wat is de vraag die ik niet weet maar wel moet stellen?
vrijdag 14 september 2012 om 14:21