Ja, ik knutsel!
zaterdag 16 juni 2012 om 14:57
Of nog erger, ik ben korte tijd geleden fanatiek aan het Fimo-kleien geslagen. Moest voor het werk met klei gaan werken, ben toen over gestapt op Fimo en sindsdien is het hek van de dam...
Zijn er meer van die suftrutten hier met van die übersuffe en stoffige hobbies, of wordt het tijd voor een enkeltje Libelle?
Zijn er meer van die suftrutten hier met van die übersuffe en stoffige hobbies, of wordt het tijd voor een enkeltje Libelle?
668, the neighbour of the Beast
donderdag 13 september 2012 om 22:09
Houston, hoe is het met je draadjes btw?
En Minas, al weer een nieuwe update uit je toetsenbord gerammeld?
En ikbenik, je experimentele schilderij, hoe staat het ermee?
En kanon, hoe is het met je sollicitatie afgelopen?
En EV, Sitka, en alle anderen, nog iets leuks geknutsels?
En gaan jullie allemaal solliciteren bij Godmother Marels?
En nu ga ik niet wachten op antwoorden, want mijn bed roept heul hard mijn naam!
En Minas, al weer een nieuwe update uit je toetsenbord gerammeld?
En ikbenik, je experimentele schilderij, hoe staat het ermee?
En kanon, hoe is het met je sollicitatie afgelopen?
En EV, Sitka, en alle anderen, nog iets leuks geknutsels?
En gaan jullie allemaal solliciteren bij Godmother Marels?
En nu ga ik niet wachten op antwoorden, want mijn bed roept heul hard mijn naam!
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
donderdag 13 september 2012 om 22:50
Mijn bedje roept ook! Ik wil ook wel mee Marels, maar weet nog niet of ik kan! Ik heb een trolly (geen boodschappen- maar een reistrolly, mag dat ook?) En een bijna 3kwartbroek. Verder voldoe ik niet aan de eisen helaas....
Met mijn lieve omaatje gaat het niet goed. Ga er zaterdag heen. Ben bang dat ik ga janken aan dr bed omdat het misschien de laatste keer is dat ik haar zie. Zit ze vast op te wachten.
Ach, ze is zo dapper.
Verder heb ik t enorm druk, ben ook moe (moet nu ook al in bed liggen, maar ben hier al te lang niet geweest)
Zal een foto plaatsen van mijn eerste tekenles. Van slecht naar beter:schetsen
Volgende keer reageer ik meer op jullie, belooft! Nu naar bedje.
Met mijn lieve omaatje gaat het niet goed. Ga er zaterdag heen. Ben bang dat ik ga janken aan dr bed omdat het misschien de laatste keer is dat ik haar zie. Zit ze vast op te wachten.
Ach, ze is zo dapper.
Verder heb ik t enorm druk, ben ook moe (moet nu ook al in bed liggen, maar ben hier al te lang niet geweest)
Zal een foto plaatsen van mijn eerste tekenles. Van slecht naar beter:schetsen
Volgende keer reageer ik meer op jullie, belooft! Nu naar bedje.
anoniem_149694 wijzigde dit bericht op 13-09-2012 22:51
Reden: foto plaatsen mislukt, dan maar een link
Reden: foto plaatsen mislukt, dan maar een link
% gewijzigd
Not my circus. Not my monkeys.
vrijdag 14 september 2012 om 18:19
Ik denk dat het het solliciteren waard is Minas
Wat rot dat het niet goed gaat met oma, maar het geeft toch niet als je emotioneel bent?
Hoe oud is ze en waarom gaat het nu niet goed?
@Kaak; ik denk dat je wel toegelaten wordt tot de Heilige Mutsenmeet. Je foto deed het hem.
WAAR de fuck zit de rest???
Wat rot dat het niet goed gaat met oma, maar het geeft toch niet als je emotioneel bent?
Hoe oud is ze en waarom gaat het nu niet goed?
@Kaak; ik denk dat je wel toegelaten wordt tot de Heilige Mutsenmeet. Je foto deed het hem.
WAAR de fuck zit de rest???
vrijdag 14 september 2012 om 20:03
quote:Marels schreef op 14 september 2012 @ 18:19:
JEEH, IK MAG MEE!
Minas, wat rot van je oma. Maar ik ben het erg met Marels eens: het is niet erg als je huilt. je oma zal des te beter weten hoeveel je van haar houdt!
Mooie tekeningen, vooral mooi om te zien hoe snel je vorderingen maakt!
Enne, wel solliciteren hoor bij Marels, mijn glazen bol zegt dat je echt wel mee kan.
En inderdaad... waar is de rest van de schrijfsterTs hier?
??
JEEH, IK MAG MEE!
Minas, wat rot van je oma. Maar ik ben het erg met Marels eens: het is niet erg als je huilt. je oma zal des te beter weten hoeveel je van haar houdt!
Mooie tekeningen, vooral mooi om te zien hoe snel je vorderingen maakt!
Enne, wel solliciteren hoor bij Marels, mijn glazen bol zegt dat je echt wel mee kan.
En inderdaad... waar is de rest van de schrijfsterTs hier?
??
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
vrijdag 14 september 2012 om 20:36
Haaaai! Ja, hier ben ik; hier is één vd schrijfsterTsDs ! Ben hard bezig om van
[img]http://vadrouilles.moto.free.fr/smileys/loosingitsm.gif[/img] naar [img]http://vadrouilles.moto.free.fr/smileys/lotussmiley.gif[/img] te komen...!!! Beetje hectisch hier momenteel. "Gedoe" hier helaas weer allemaal. Maar heb net snel ff bijgelezen. Ik ga niet mee naar Utrecht; heb er de energie niet voor, maar ik lees na afloop wel hoe het geweest is! [img]http://vadrouilles.moto.free.fr/smileys/yes.gif[/img]
Minas; sterkte met je oma! Huilen is idd niet erg; sluit me aan bij Ak en Marels. Mss als ze jou ziet huilen, dat ze haar 'stoere/flinke-masker' ook even af durft te zetten.
(huh? Waarom plakt hij nou weer geen plaatjes bij mij..?)
[img]http://vadrouilles.moto.free.fr/smileys/loosingitsm.gif[/img] naar [img]http://vadrouilles.moto.free.fr/smileys/lotussmiley.gif[/img] te komen...!!! Beetje hectisch hier momenteel. "Gedoe" hier helaas weer allemaal. Maar heb net snel ff bijgelezen. Ik ga niet mee naar Utrecht; heb er de energie niet voor, maar ik lees na afloop wel hoe het geweest is! [img]http://vadrouilles.moto.free.fr/smileys/yes.gif[/img]
Minas; sterkte met je oma! Huilen is idd niet erg; sluit me aan bij Ak en Marels. Mss als ze jou ziet huilen, dat ze haar 'stoere/flinke-masker' ook even af durft te zetten.
(huh? Waarom plakt hij nou weer geen plaatjes bij mij..?)
vrijdag 14 september 2012 om 21:11
Wie dacht dat docenten elke middag lekker vroeg vrij waren? Was pas om half 9 thuis... Ik moet huisbezoeken afleggen bij mijn mentorleerlingen. Leuk en gezellig maar het kost veel tijd!
Ik heb dus geen tijd gehad om te knutselen
Het weekend staat vol met sociale dingen, dus ook komend weekend komt het er niet van.
Wat betreft de meet: Ik date niet met onbekenden . Ik durf dat (nog) niet. Maar geloof me, zonder mij is wordt het ook gezellig en leuk!
Minas: Ik vind het niet verkeerd hoor, die schetsen! Ga morgen bij je oma gewoon ook lekker huilen als je dat zo voelt.
vrijdag 14 september 2012 om 23:00
Nou, ik ben losgekoppeld. Nog steeds hartkloppingen zo af en toe, maar is - voor 99% - stress. Bloed was goed. Zoals ik verteld heb ga ik vanaf eind oktober proberen een kindje te krijgen. Dus fijn dat alles toch goed lijkt.
Zoals ik al eerder schreef, wil ik graag van jullie allemaal een creatie kopen als mijn kleintje zich gaat aandienen. Nu staat er ook al een leuk etuitje op mijn lijstje...
Zoals ik al eerder schreef, wil ik graag van jullie allemaal een creatie kopen als mijn kleintje zich gaat aandienen. Nu staat er ook al een leuk etuitje op mijn lijstje...
Waar zit de any-key?
zaterdag 15 september 2012 om 10:02
Gut, wat stoer, bammen!!
Mijn buurvrouw van vroegah is ook BAM-mert, en al is ze nu niet meer alleen, ik vond dat zo stoer he.
En ik verwacht uw aanmelding via de mail nog
Van de rest ook overigens.... Ik date niet met vreemden is geen excuus. Wij zijn wel vreemd, maar ook weer niet zo vreemd
Ik ga zo verder aan mijn kerstventjes trouwens, foto volgt nu écht.
Mijn buurvrouw van vroegah is ook BAM-mert, en al is ze nu niet meer alleen, ik vond dat zo stoer he.
En ik verwacht uw aanmelding via de mail nog
Van de rest ook overigens.... Ik date niet met vreemden is geen excuus. Wij zijn wel vreemd, maar ook weer niet zo vreemd
Ik ga zo verder aan mijn kerstventjes trouwens, foto volgt nu écht.
zaterdag 15 september 2012 om 10:13
Riep iemand mij?
Tja, even ondergedoken en heul hard aan het werk om mezelf overeind te houden. Dochter die mailt dat ik de slechtste moeder ben die ze ooit heeft gezien en dat alles mijn schuld is.. ja dat hakt er flink in.
Hier ook geen energie voor meet, sorry. Knutsel ook helemaal niks meer. Ik ben aan het inpakken en voorbereiden voor de hobbymarkt 7 okt, meer niet. Ik lees zelfs niet eens elke dag hier bij. Zucht, het zijn zware tijden.
Liefs van mij voor jullie allemaal!
PS. Houston, ik hoop dat ik je niet ontmoedig nu..
Tja, even ondergedoken en heul hard aan het werk om mezelf overeind te houden. Dochter die mailt dat ik de slechtste moeder ben die ze ooit heeft gezien en dat alles mijn schuld is.. ja dat hakt er flink in.
Hier ook geen energie voor meet, sorry. Knutsel ook helemaal niks meer. Ik ben aan het inpakken en voorbereiden voor de hobbymarkt 7 okt, meer niet. Ik lees zelfs niet eens elke dag hier bij. Zucht, het zijn zware tijden.
Liefs van mij voor jullie allemaal!
PS. Houston, ik hoop dat ik je niet ontmoedig nu..
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
zaterdag 15 september 2012 om 10:19
Goedemorgen!
@ Houston, wat fijn dat alles goed blijkt te zijn en inderdaad stoer dat je BAM-mam wordt.
@Liq, Je bent bruk bezig in je nieuwe huis hoor ik. Hoe bevalt het tot nu toe?
@Marels, kom nou op het die fotoos, nog even en het is gewoon al kerst ;-P
Hier niet veel bijzonders qua knutsels, een beetje gekliedert met verf en canvas doeken. Het meet-weekend kan ik niet, dan heb ik al plannen.
@ Houston, wat fijn dat alles goed blijkt te zijn en inderdaad stoer dat je BAM-mam wordt.
@Liq, Je bent bruk bezig in je nieuwe huis hoor ik. Hoe bevalt het tot nu toe?
@Marels, kom nou op het die fotoos, nog even en het is gewoon al kerst ;-P
Hier niet veel bijzonders qua knutsels, een beetje gekliedert met verf en canvas doeken. Het meet-weekend kan ik niet, dan heb ik al plannen.
zaterdag 15 september 2012 om 10:24
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-QEUKLVHO.jpg[/img]
Schilderijtje gemaakt
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-XUTHR443.jpg[/img]
Ik snap niet waarom hij het niet doet...Wie weet wat ik fout doe..?
Schilderijtje gemaakt
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-XUTHR443.jpg[/img]
Ik snap niet waarom hij het niet doet...Wie weet wat ik fout doe..?
zaterdag 15 september 2012 om 10:25
Het blijkt kut EV
Sterkte meis.
Ik blijf hopen dat het uiteindelijk goed komt!
@Kanon; ik had een mooie serie poppetjes maar die staan op het werk, dus ik kon geen foto maken. Ga zo weer aan de knutsel met de rest en dan hoop ik wel een foto te maken.
Je lult overigens over de vraag heen; to meet or not to meet?
Of had je al antwoord gegeven.
Trouwens, weinig keuze, je moet, anders wordt het een erg klein meetinkje.
Sterkte meis.
Ik blijf hopen dat het uiteindelijk goed komt!
@Kanon; ik had een mooie serie poppetjes maar die staan op het werk, dus ik kon geen foto maken. Ga zo weer aan de knutsel met de rest en dan hoop ik wel een foto te maken.
Je lult overigens over de vraag heen; to meet or not to meet?
Of had je al antwoord gegeven.
Trouwens, weinig keuze, je moet, anders wordt het een erg klein meetinkje.