The never ending question deel 86

05-08-2012 18:47 3010 berichten
Iedereen is welkom om vragen te beantwoorden en een andere vraag te stellen!quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 05 augustus 2012 @ 18:45:

Nee ik neem altijd zelf tassen mee beter voor het milieu.

Kom je ook naar het nieuwe topic welke ik nu ga openen?
Verschrikkelijk. Het is de kamer waar we alles na de verhuizing van twee jaar geleden neer hebben gezet om de rest van het huis een beetje gezellig te houden. + een hoek is werkkamer van mijn man, en die heeft een rommelig beroep het is kortom een enorme bende op omze slaapkamer.

Welke karaktereigenschap zou je bij jezelf willen veranden en waarom?
Alle reacties Link kopieren
Als we ooit een groter huis krijgen, wil ik mijn keuken zo: Maar dan zonder kroonluchter, daar hou ik ECHT NIET van! Of zo! Met zo'n mooie ouderwetse wasbak.

't Is een piepklein kamertje waar echt alleen mijn bed kan staan. Staat ie aan de ene kant tegen de muur, is er aan de andere kant nog 30cm over om te staan... En anders achterwaarts het bed uit. Zodra ik de grond raak... sta ik in de woonkamer! Er is een redelijk groot raam en een radiator (heel logisch) Witte muren, een laminaatvloer en een oranje knijperlamp aan de vensterbank.

Hoe ziet jouw keuken eruit?
Die 2e vind ik echt heel gezellig! Zo wel ik het ook, vooral die 'booth'

Onze huidige keuken:

6 x 2.5mtr.

Rood, strak met grijs blad, koellades ipv koelkast, geen hangende kastjes op ooghoogte, alles laag en ingebouwd. Het is een mooie keuken, maar ik haat koken (nee, ik vind het niet zomaar 'niet leuk', ik verafschuw het).

Vraag van Lotteke: te vaak te zwaar op de hand.

Heb je een abonnement op een blad?
Ja, op Psychologie Magazine

Wat drink je graag?
koffie.

Wat is je favoriete alcoholische drank?
Euhm.... even denken hoor... 't Allerlekkerst? Flaxbourne, sauvignon blanc; frisse droge witte wijn uit nieuw-zeeland.

Wat vind je van Channing Tatum? (niet zeggen dat je m niet kent, hij is 't googlen waard!! Vanavond "Dear John" gekeken.. pfff!!)
Absoluut niet mijn smaak. Als acteur geen mening, heb maar 1 film "van hem" gezien. Moest 'm inderdaad Googlen, want kende zijn naam niet.

Wat zijn je plannen dit weekend?
Boodschappen, autumn fair, twentse landdag...en verder lekker rustig aan.

Heb jij veel vogels in de tuin?

Heb zelf op dit moment vele mussen in de tuin, dat ik ze niet kan tellen..mooi gezicht
Nee, want geen tuin. En benedenbuurvrouw heeft twee katten, dus daar hopelijk ook niet. We hebben wel vaak halsbandparkieten in de bomen, die maken van die heerlijke herrie.

Wat voor dier zou jij wel als huisdier willen hebben, als het zou mogen?
ik ben tevreden met mijn hond maar wil er best nog een paar bij.

is het bij jou een rommel in de schuur/berging?
Ja, helaas wel een beetje. We hebben alles eruit gehad, en uitgezocht en in doorzichtige bakken gedaan, maar er ligt toch weer veel los gereedschap en werkzooi van mijn man.

Wat heb jij in huis wat je alleen uit sentimentele redenen niet wegdoet?
een tafeltje waar de tv opstaat, heb ik al vanaf mijn 18e en dat is dus best lang . Oerlelijk maar ben er aan gehecht

als je een nieuw meubelstuk mocht kopen wat zou je dan als eerste vervangen?
De bank... voor een lekkere hoekbank!!!

Als je je haren moest verven.. Welke kleur zou je dan kiezen?
goudbruin

wie neem je mee naar de bios?
Mijn zuster.

Welke abonnementen heb je allemaal?
Flow Magazine

Wat ga je morgen doen?
Lekker uitgebreid ontbijten...kop thee halen bij zus en dan samen naar twentse landdag..'s avonds BZV kijken.

Welk persoon kun je wel van de buis weg kijken?
Bedoel je wie ik niet meer wil zien? Nooit meer? Makkelijk: Patty Brard met dr vreselijke schreeuwsmoel. Sorry voor mn taalgebruik maar ik vind haar echt smerig! En dan die mond die altijd wagenwijd openstaat... aarrghh!! Ik kan nog wel even doorgaan, maar heb al meer tijd aan haar besteed dan ik wilde.

Bak je weleens een taart? Welke is je favoriet?
Ja, ik bak wel eens taart, maar omdat het me meer om de buitenkant gaat eigenlijk altijd biscuit. Ik zou wel vaker willen bakken, maar ik wil helemaal niet zo veel taart eten! Wat ik net heb ontdekt wat ik leuk vind om te maken zijn macarons!

Wat zou jij graag goed willen kunnen, maar kun je helaas niet?
Mezelf opmaken (make-up)

Welk compliment heb je onlangs nog gekregen?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
het laatste wat ik me kan herinneren ging over mijn uiterlijk. Ik ging naar een feestelijke gelegenheid en toen zei mijn man: nu je er zo leuk uit ziet vind ik het jammer dat ik niet mee kan, om met je te pronken

wat doe jij het liefst op zondag?
Uitslapen, even naar mijn ouders en onder een dekentje op de bank tv kijken.

Hoe ziet de stoel eruit waar jij het liefst in/op zit?
Waar ik nu op zit, een stoel aan de eettafel.

Een hogere model op wieltjes met goede steun in de rug en armleuning.

Welk soort gordijn zou jij nooit kopen?
Van die standaard hotelkamergordijnen. Halen ze die allemaal bij dezelfde hotelkamergordijngroothandel??

Als je nu een weekendje weg ging boeken, waar zou je dan naartoe en met wie?
Dubai, met mijn vriend. Daar woont zijn zusje namelijk.

Als je nu ¤1000.- kreeg die je vandaag nog uit moest geven, wat zou je dan kopen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven