Geld & Recht alle pijlers

Ik wil graag

16-09-2012 11:15 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naar aanleiding van net een bedel topic te veel.

Ik wil graag en

Kitchen Aid,

Een butler, tuinman en schoonmaakster,

Een Volkswagen bus,

De kosten van de studie van de kinderen

en zo nog wel wat dingen.

En ik wil er niet voor betalen want ik heb een haske Sielug verhaal doordat ik veel te veel geld uitgegeven heb, maar dan zou veel te lang zijn.

Wie kan mij helpen.

Mocht je zelf nog wensen hebben, wellicht vind je nog een naïeve forummer die het voor je betaald dus post het vooral.
Niets van dat alles hiero, dus helaas...
cupkeekie, toch lief dat je even in je huis gekeken hebt of je me kon helpen
quote:Sgaaaaaaaaaapie_returns schreef op 16 september 2012 @ 11:17:

cupkeekie, toch lief dat je even in je huis gekeken hebt of je me kon helpen

Ach, als ik jou daarmee kan helpen..

Maar vind wel dat je zielig bent hoor, dus ik kan je wel wat medelijden opsturen
quote:cupkeekie schreef op 16 september 2012 @ 11:19:

[...]

Ach, als ik jou daarmee kan helpen..

Maar vind wel dat je zielig bent hoor, dus ik kan je wel wat medelijden opsturenMag altijd
Als je je kids ff goed traint heb je je butler, tuinman en schoonmaakster?
Helaas niks van dat alles in huis.....sorry!

Zelf wil ik graag nooit meer naar m'n werk,gewoon omdat ik er geen zin in heb! Dus heb een geldboom nodig!
Oooh ik wil heel veel dure wolletjes, m'n reiskosten vergoed, een petporte kattenluik (wat zijn die godsgruwelijk duur!) en doe ook maar een koophuis en iPhone 5.

En ik ben ook zielig, gewoon omdat het kan.

In de aanbieding heb ik trouwens een paar overtollige kilo's vet. Verzendkosten wel voor eigen rekening.
Vergeet ik nog helemaal nieuwe hardloopschoenen te vragen. Brooks graag.
He, verdorie, heb ik net mijn bus een maand geleden verkocht! Als ik dat geweten had, dan had ik haar natuurlijk aan jou gegeven!
quote:Pinkelot schreef op 16 september 2012 @ 11:20:

Als je je kids ff goed traint heb je je butler, tuinman en schoonmaakster?Helaas zijn ze maar om het weekeinde hier en dat is toch net iets te weinig voor schoonmaak, was en afwas
quote:secondhandsuus schreef op 16 september 2012 @ 11:22:

He, verdorie, heb ik net mijn bus een maand geleden verkocht! Als ik dat geweten had, dan had ik haar natuurlijk aan jou gegeven!net te laat, story of my life
quote:Ishetdanechtzomoeilijk schreef op 16 september 2012 @ 11:22:

Vergeet ik nog helemaal nieuwe hardloopschoenen te vragen. Brooks graag.Voor de duidelijkheid wel een plaatje plakken natuurlijk zodat er geen verwarring is over kleur en model
quote:Sgaaaaaaaaaapie_returns schreef op 16 september 2012 @ 11:22:

[...]

Helaas zijn ze maar om het weekeinde hier en dat is toch net iets te weinig voor schoonmaak, was en afwas

He jammer! Dan maar bedelen inderdaad. Wie oh wie helpt?

Trouwens als ik jou mijn kitchenaid geef, kook je dan voor me?

Deze graag. Maar wel in maat 44.
quote:Ishetdanechtzomoeilijk schreef op 16 september 2012 @ 11:20:

In de aanbieding heb ik trouwens een paar overtollige kilo's vet. Verzendkosten wel voor eigen rekening.Hier ook! Maar.. op zich zou ik ook blij zijn met een liposuctie e.d. dat ik er strak uit zie. Maar dan zonder de pijn, en graag zonder risico op terugkeer van de kilo's!
Ik heb idd ook nog wel wat overtollige kilo's die ik kan ruilen
quote:Pinkelot schreef op 16 september 2012 @ 11:20:

Als je je kids ff goed traint heb je je butler, tuinman en schoonmaakster?Goeie! Hoeven ze ook niet meer te studeren. Klaar.
Pff, ik wil ook een KitchenAid en ik ben veel sielugur want ik ben ziekig

En ook al geen overtollige kilo's om te ruilen
@Sgaaaaaaaaaapie_returns, ik heb nog wel een garde over, kan dat ook?

De kinderen kun je inzetten als butler, tuinman en schoonmaakster, dan hoeven die zich ook niet te vervelen als ze het weekend bij je zijn.

Voor die VWbus, vraag ons Yvonneke. De opnamen voor BZV zijn toch al weer voorbij.

@ishetdanechtzomoeilijk, ik heb nog wel een paar wandelschoenen voor je. Ze zijn al goed ingelopen, de hakken zijn al goed scheef afgesleten, dat je kan er zo kilometers op weg lopen. Ook nog eens gedragen door iemand zonder zweetvoeten. Zelf nog in je kleur blauw ook nog, wat wil je nog meer.

Ik wil graag rentenieren.

Helaas is dat nu nog niet voor mij weggelegd, maar als nu iedereen één euro (of meer mag ook) naar mij overmaakt.
Ik wil graag:

Een lichaam wat werkt zonder overal last van te hebben.

Een schoonmaakster (echt die wil ik erg graag)

Nog een kind en dan ook maar meteen een geldboom aangezien een tweede misschien om financiële redenen niet kan.

Een flinke kast in de keuken zodat ik eindelijk genoeg ruimte heb voor mijn zooi.

De lotto winnen (voor als het met de geldboom niet gaat lukken)

Een nieuwe salontafel/tvkast en eettafel+stoelen.

Nieuwe matrassen.

Ik heb er voor in de ruil:

Een stijve nek

Rugpijn

Overgewicht

en een noresund 140 bed, maar die ruil ik alleen voor een slank, gezond lichaam.
Voorzichtig geworden door eerdere bedelacties op het forum wil ik graag wel eerst even een lijstje van je inkomsten, uitgaven en en je medisch dossier.

We zijn hier wel goed maar niet gek!
quote:bammetjebamie schreef op 16 september 2012 @ 12:10:

Voorzichtig geworden door eerdere bedelacties op het forum wil ik graag wel eerst even een lijstje van je inkomsten, uitgaven en en je medisch dossier.

Ik wil graag dat de hypotheek even afbetaald wordt? Het is maar een paar ton, maar het is zo'n ontzettende loden last voor ons gezin... *knuffelt baby en peuter, kijkt zielig* *geeft peuter een por en sist: 'ook zielig kijken jij!'*
quote:bammetjebamie schreef op 16 september 2012 @ 12:10:

Inkomsten: 0 (uiteraard)

Uitgaven: ik eet zelf niets, maar de kinderen wel, dus daar ben ik al 300 euro per week aan kwijt. Oh ja, en de schulden dan nog. Huur betaal ik nooit.

Medisch dossier: ik lijd aan chronische aanstelleritis en heb een zwakke kleine teen. Daardoor kan ik niet werken, sowieso bijna niks doen, sporten kan ik ook niet.

Dus, waar blijft die kitchenaid? mag ik een kitchenaid?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven