Overmand door emoties ...
zaterdag 15 september 2012 om 16:01
Heb je dat ook weleens, dat je ineens overmand wordt door emoties?
Ik ben een vrij emotioneel mens als het mezelf betreft maar t.o.v. anderen niet echt.
Net fietste ik naar het centrum en daar was een goede doelen actie aan de gang voor gehandicapten. Er werd uitbundig door vrachtwagens getoeterd. Ik stond het te bekijken vanaf mijn fiets en ik kon ineens wel janken! Normaal heb ik geen speciale band met gehandicapten maar het moment dat die mensen daar zo aan het genieten waren, deed bij mij de sluizen open zetten
Ik ben een vrij emotioneel mens als het mezelf betreft maar t.o.v. anderen niet echt.
Net fietste ik naar het centrum en daar was een goede doelen actie aan de gang voor gehandicapten. Er werd uitbundig door vrachtwagens getoeterd. Ik stond het te bekijken vanaf mijn fiets en ik kon ineens wel janken! Normaal heb ik geen speciale band met gehandicapten maar het moment dat die mensen daar zo aan het genieten waren, deed bij mij de sluizen open zetten
zaterdag 15 september 2012 om 19:52
O, ik ook hoor, jank alles bij elkaar. Verschrikkelijk soms en het lijkt steeds erger te worden. Iets moois op TV (zoals met dat programma van Robert ten Brink dat hij families weer bij elkaar brengt, tranen met tuiten!!) maar ook bepaalde muziek. Vind het soms wel vervelend, met name bij begrafenissen. Daar hou ik het nooit droog. En soms niet eens omdat ik verdrietig ben om degene die overleden is, maar meer om de mensen die achterblijven. Als ik dat verdriet dan zie, kan je mij wegdragen....
zaterdag 15 september 2012 om 20:09
zondag 16 september 2012 om 13:15
zondag 16 september 2012 om 13:33
quote:very__cherry schreef op 15 september 2012 @ 19:43:
Ik heb keihard zitten janken (okee okee het was misschien de laatste druppel) om het vertrek van Meds.
Gelukkig is ze weer terug. En ik jank vrolijk door om andere dingen.Aaahhhhh ja, ik weet het nog. Ik huilde mee met je. Pfffffff, eerst Korenwolf, Lindy, Miss Mara en nog een paar kanonnen en toen ook nog Meds, verschrikkelijk was dat.
Ik heb keihard zitten janken (okee okee het was misschien de laatste druppel) om het vertrek van Meds.
Gelukkig is ze weer terug. En ik jank vrolijk door om andere dingen.Aaahhhhh ja, ik weet het nog. Ik huilde mee met je. Pfffffff, eerst Korenwolf, Lindy, Miss Mara en nog een paar kanonnen en toen ook nog Meds, verschrikkelijk was dat.
zondag 16 september 2012 om 14:16
quote:very__cherry schreef op 15 september 2012 @ 19:43:
Gelukkig is ze weer terug. En ik jank vrolijk door om andere dingen.
Nou he; wat hebben we gejankt.
We hebben zelfs een maand in rouwkleding gelopen.
( heb jij dat geile hoedje met die voile nog? De mijne is weggewaaid op de G.J. de Jongeweg )
Gelukkig is ze weer terug. En ik jank vrolijk door om andere dingen.
Nou he; wat hebben we gejankt.
We hebben zelfs een maand in rouwkleding gelopen.
( heb jij dat geile hoedje met die voile nog? De mijne is weggewaaid op de G.J. de Jongeweg )
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zondag 16 september 2012 om 14:16
quote:Kate1980 schreef op 15 september 2012 @ 16:03:
[...]
Ah, dan kom je dus uit de buurt van V.? (beetje algemeen natuurlijk haha) En ik dacht de "gehandicapten actie" nog wel anoniem omschreven te hebben
nee, kom helemaal niet uit de buurt van V. maar bepaalde collega's wel.
Doen we, samen met heel veel andere bedrijven, elk jaar.
[...]
Ah, dan kom je dus uit de buurt van V.? (beetje algemeen natuurlijk haha) En ik dacht de "gehandicapten actie" nog wel anoniem omschreven te hebben
nee, kom helemaal niet uit de buurt van V. maar bepaalde collega's wel.
Doen we, samen met heel veel andere bedrijven, elk jaar.
zondag 16 september 2012 om 14:22
Ik ben ook zo'n jankerd haha. Ik heb het financieel lastig op het moment en toen ik mijn hart luchtte bij mijn vriend zei hij: maar schat, ik ben er toch? Pak even je administratie en dan gaan we kijken hoe en wat aankomende maand.
Weet niet waarom maar ik had ineens hele waterige ogen. Vond het zoooo lief dat hij me wilde helpen en vooral de manier waarop hij het zei.
Het zoontje van zijn zus, 4 jaar oud. We liepen in de stad en zagen een vrouw die haar man in een rolstoel voortduwde. Je kon zien dat ze zo supergek op elkaar zijn; dat was al ontroerend. Toen zei die kleine jongen: kijk eens wat superlief van die mevrouw!! Ze hoorde het, e glimlachte even naar me. Ik schoot helemaal vol.
Kan soms emotioneel raken van de meest simpele dingen
Weet niet waarom maar ik had ineens hele waterige ogen. Vond het zoooo lief dat hij me wilde helpen en vooral de manier waarop hij het zei.
Het zoontje van zijn zus, 4 jaar oud. We liepen in de stad en zagen een vrouw die haar man in een rolstoel voortduwde. Je kon zien dat ze zo supergek op elkaar zijn; dat was al ontroerend. Toen zei die kleine jongen: kijk eens wat superlief van die mevrouw!! Ze hoorde het, e glimlachte even naar me. Ik schoot helemaal vol.
Kan soms emotioneel raken van de meest simpele dingen
dinsdag 18 september 2012 om 16:49
dinsdag 18 september 2012 om 17:16
quote:jojojanneke schreef op 18 september 2012 @ 16:49:
Ik kan zo volschieten van een ambulance die langs komt en dat iedereen dan zijn best doet om plaats te maken. Zelf vind ik dat nogal achteRlijk van mijzelf.
Ook van Sinterklaas op een wit paard, aankomend op het schoolplein schiet ik vol........Haha, ook herkenbaar!
Ik kan zo volschieten van een ambulance die langs komt en dat iedereen dan zijn best doet om plaats te maken. Zelf vind ik dat nogal achteRlijk van mijzelf.
Ook van Sinterklaas op een wit paard, aankomend op het schoolplein schiet ik vol........Haha, ook herkenbaar!