SYTYCD 2012
zondag 16 september 2012 om 21:02
quote:S0LEIL schreef op zondag 16 september 2012 21:01 Dan doet net alsof hij niet van strippers houdtIk vind dat Dan moet strippen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zondag 16 september 2012 om 21:03
quote:S0LEIL schreef op zondag 16 september 2012 21:02 Char, ik vrees wel dat we eens wat danslessen moeten nemen.
Of beter nog: DANslessen Jaaaaaaaaaaah
Of beter nog: DANslessen Jaaaaaaaaaaah
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zondag 16 september 2012 om 21:15
zondag 16 september 2012 om 21:16
quote:Bertrade schreef op 16 september 2012 @ 21:15:
Jeffrey: http://www.rtl.nl/components/shows/soyo ... effrey.xml
O ja, die ja
Maar die is een keer toch ook wel wat verder gekomen?
Alleen niet ver genoeg
Jeffrey: http://www.rtl.nl/components/shows/soyo ... effrey.xml
O ja, die ja
Maar die is een keer toch ook wel wat verder gekomen?
Alleen niet ver genoeg