Entertainment alle pijlers

SYTYCD 2012

02-09-2012 19:51 3489 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eindelijk, na maandenlang smachten, is hij er weer!

Dan met zijn dansers!

Wie geniet mee?

Ja, ik weet het, plaatjes plakken mag niet, maar de dag dat het weer kan, worden we meteen blij verrast zo
Eerst nog slapen voor je een auditie doet? Volgens mij kun je beter je spieren opwarmen.
Ze doet Jazz modderen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Caaf!
Nee, vorig jaar tot de eerste liveshow en in 2010 eruit bij de bootcamp.
Hey Caaf.... long time no see!
He Caaf!
quote:c_estelle schreef op 16 september 2012 @ 21:20:

Eerst nog slapen voor je een auditie doet? Volgens mij kun je beter je spieren opwarmen.Zal ze ook wel gedaan hebben toch? Maar dat hoeft ook geen hele dag lang.
Cavia

Ben je laat
Is Its hier? Ik wacht op Pommelspam.
Ik vind hier dingen van.
Het is al bijna afgelopen Caaf maar haaaaai
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Godsamme, door jullie zie ik dat het weer is. Ik heb alleen geen afstandsbediening.
quote:Fruity-Pebbles schreef op 16 september 2012 @ 21:21:

Cavia

Ben je laat Ik was bij de boeren
Ik vind hier dingen van.
Dat kan niet Cavia!

Hier is Dan!
quote:Sabeltandcavia schreef op 16 september 2012 @ 21:22:

Is Its hier? Ik wacht op Pommelspam.ja die komt er zo aan, ik had een veel te gevuld weekend
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Hey Nikki!
quote:Sabeltandcavia schreef op zondag 16 september 2012 21:23 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="Fruity-Pebbles in "SYTYCD 2012"" class="messagelink">Fruity-Pebbles schreef op 16 september 2012 @ 21:21</a>:</b>

Cavia

Ben je laat </div></blockquote>Ik was bij de boeren De boeren terwijl je naar Dan kunt kijken.
quote:charlottew88 schreef op 16 september 2012 @ 21:25:

[...]

De boeren terwijl je naar Dan kunt kijken.Ja sorry. Ik had zin om me te ergeren
Ik vind hier dingen van.
quote:Sabeltandcavia schreef op zondag 16 september 2012 21:26 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="charlottew88 in "SYTYCD 2012"" class="messagelink">charlottew88 schreef op 16 september 2012 @ 21:25</a>:</b>

[...]

De boeren terwijl je naar Dan kunt kijken.</div></blockquote>Ja sorry. Ik had zin om me te ergeren
Nik!
Dat de hele dag slapen heeft toch geholpen hè, dat ze nu hier staat
Nou, einde oefening voor mij voor vanavond.

Ik krijg een migraine-aanval.

Veel plezier nog

Ik vraag me wel af of het handig is om dat ticket te winnen, je mist dan toch veel belangrijke training.
Och jee Liezze Beterschap!
Sterkte Liezze
Ik vind hier dingen van.
Sterkte Liezze

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven