Entertainment alle pijlers

SYTYCD 2012

02-09-2012 19:51 3489 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eindelijk, na maandenlang smachten, is hij er weer!

Dan met zijn dansers!

Wie geniet mee?







Ja, ik weet het, plaatjes plakken mag niet, maar de dag dat het weer kan, worden we meteen blij verrast zo
Its
Alle reacties Link kopieren
quote:Bertrade schreef op 23 september 2012 @ 20:07:

Is het nou Silvie bij die bh-reclame of lijkt ze er alleen op?Sylvie maal 3 inderdaad. En dan nog eens flink geshopt.
Alle reacties Link kopieren
IK heb jullie allemaal zóóóóóóóóóó gemist!!!!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:Bertrade schreef op 23 september 2012 @ 20:07:

Is het nou Silvie bij die bh-reclame of lijkt ze er alleen op?



nee dat is Silvie, ik zag vandaag dat ze ook nagels heeft



Silvie nails, plaknagels te koop bij de blokker
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
ik jou ook hoor summie
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
Streng, die Itsman. De vorige keer mocht je geen was vouwen en nu moet je je tas inpakken.
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Ben wel blij dat de bootcamp volgende week begint hoor.
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 23 september 2012 @ 20:08:

[...]





Sylvie maal 3 inderdaad. En dan nog eens flink geshopt.Vandaar de twijfel, zo erg geshopt dat ze eruit ziet als iemand anders.
Alle reacties Link kopieren
Is het dit seizoen minder leuk of ligt dan aan mij?
Alle reacties Link kopieren
DAN!!!!



Owwwww wat heb ik Den gemist!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:Bertrade schreef op 23 september 2012 @ 20:09:

Streng, die Itsman. De vorige keer mocht je geen was vouwen en nu moet je je tas inpakken. ja, hij kent me iets langer dan vandaag. Anders ren ik morgen als een idioot door het huis op zoek naar allemaal kledingstukken
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
quote:Bertrade schreef op 23 september 2012 @ 20:10:

[...]



Vandaar de twijfel, zo erg geshopt dat ze eruit ziet als iemand anders.Zo erg? Ik heb niet op de reclame gelet... Als ie weer voorbij komt ga ik eens goed kijken
Alle reacties Link kopieren
Haha, ga je zingen
Alle reacties Link kopieren
Oh wat erg.
Alle reacties Link kopieren
Doet ze nou ook echt het dansje uit de clip van Beyonce?
quote:frizzy schreef op 23 september 2012 @ 20:11:

Is het dit seizoen minder leuk of ligt dan aan mij?
Alle reacties Link kopieren
Dit vind ik niks..
Alle reacties Link kopieren
Dan vind ut helemaal niets....ik ook niet
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 23 september 2012 @ 20:08:

IK heb jullie allemaal zóóóóóóóóóó gemist!!!!Wij jou ook!!!
Alle reacties Link kopieren
Wat zijn ze mild....
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 23 september 2012 @ 20:11:

DAN!!!!



Owwwww wat heb ik Den gemist! Hij jou ook!!
Alle reacties Link kopieren
quote:Fruity-Pebbles schreef op 23 september 2012 @ 20:12:

[...]



Sjemig hee, foutjuuuuuuuuh!
quote:S0LEIL schreef op 23 september 2012 @ 20:13:

[...]





Wij jou ook!!!

Die had ik gemist...!



Wij jou ook hoor Sum!!!!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat de jury het erg netjes brengt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven