Sterke bedverhalen
maandag 17 september 2012 om 08:54
Op dit plezierige forum lees ik regelmatig verhalen uit de categorie "kanniewaarzijn". Het lijkt me leuk om ze te verzamelen.
Heb je zelf iets bijzonders meegemaakt of hoor je dergelijke verhalen dan ben je van harte uitgenodigd om ze hier te plaatsen.
Het maakt niet uit of het echt gebeurd is. Ook de bekende "opschepverhalen" zijn welkom. We zullen alles met een knipoog verwelkomen.
Let op: we zitten niet te wachten op de bekende extremiteiten, die worden verwijderd.
~~~
Heb je zelf iets bijzonders meegemaakt of hoor je dergelijke verhalen dan ben je van harte uitgenodigd om ze hier te plaatsen.
Het maakt niet uit of het echt gebeurd is. Ook de bekende "opschepverhalen" zijn welkom. We zullen alles met een knipoog verwelkomen.
Let op: we zitten niet te wachten op de bekende extremiteiten, die worden verwijderd.
~~~
maandag 17 september 2012 om 09:14
quote:Moonlight82 schreef op 17 september 2012 @ 09:11:
Alleen wat in bed gebeurd is? Wat saai.
Had juist wat spannende verhalen over het aanrecht en de keukentafel.
Tja, die lopen we nu mis
Misschien een topics openen!
1 voor sterke keukentafelverhalen
En 1 voor sterke aanrechtverhalen...
Nou denk ik dat de keukentafels en aanrechten redelijk sterk zijn. Meeste kan je niet zomaar optillen
Alleen wat in bed gebeurd is? Wat saai.
Had juist wat spannende verhalen over het aanrecht en de keukentafel.
Tja, die lopen we nu mis
Misschien een topics openen!
1 voor sterke keukentafelverhalen
En 1 voor sterke aanrechtverhalen...
Nou denk ik dat de keukentafels en aanrechten redelijk sterk zijn. Meeste kan je niet zomaar optillen
maandag 17 september 2012 om 09:19