leuke collega the sequel

29-08-2012 11:48 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
tijdje terug heb ik hier geplaatst over een collega die ik leuk vind... nou heb eindelijk de stoute schoenen aangetrokken, hem een mail gestuurd... reactie ontvangen dat hij 'wel wat met me wil gaan drinken maar puur vriendschappelijk'. Zucht... heb ik daar al die weken om lopen dromen en gedacht dat hij me ook wel zag zitten. Wat zou ik nu doen, maar niet gaan? Of toch wel onder het motto van vriendschap en elkaar beter leren kennen? Als hij het meteen zo direct zegt, dan sluit hij alles al uit, wat ik ontzettend jammer vind want ik vroeg hem zelf ook niet om meteen te gaan trouwen. Een vriendin zegt dat ik gewoon moet gaan maar ik weet het niet hoor. Wat zouden jullie doen in zo'n geval?
hij heeft het nooit zo direct gezegd maar kon uit onze gesprekken wel opmaken dat hij iig alleen woont... dus ja ik ga er maar vanuit dat hij vrijgezel is. Als je daar al niet eens op kan vertrouwen... Anders tja dan is het niet mijn fout toch want dat moet hij maar eerlijk zeggen, en ik was niet van plan überhaupt iets met hem te gaan doen .

Ik heb een mailtje teruggestuurd gister nog en gezegd dat ik het leuk zou vinden, dus we gaan een keer wat drinken samen, hij kwam nog naar me toe later op de dag om het nader af te spreken. Dus ik ga maar gewoon, met in mijn achterhoofd dat het niks wordt maar wel een kans is om hem beter te leren kennen. Waarschijnlijk wordt het toch pas over 2 weken dat ik echt tijd heb dus kan ik ook nog even wennen. Dank jullie allemaal voor de leuke (en realistische) reacties, helpt me zeker!
ik liep me wel te bedenken dat ik er in ieder geval door kan leren om hier beter mee om te gaan en te genieten van wat er in ieder geval wel gebeurt, een leuke middag of avond met iemand. Een tijd terug had ik überhaupt het lef al niet gehad om iemand te vragen, laat staan om dan ook nog te gaan, en had ik het nu dan inderdaad maar meteen afgekapt omdat ik zo teleurgesteld was en het lastig zou vinden om met iemand om te blijven gaan. Dan was het alles of niets zeg maar, en als het niet meteen alles was, dan was het ook klaar.
Ivlas, mijn beredenatie is

Als je geniet van het leven, komen de gezochte dingen vanzelf?

Ga je specifiek op zoek dan vind je het niet

gewoon gaand rink wat eet wat klets wat hopelijk lachen jullie veel. en je houd er een leuke kennis aan over en misschein wel meer you never know (en misschien heef ti een relatie) maar heef ti een paar leuke vrienden die je later leert kennen die wel vrijgezel zijn?_)
quote:badmeester schreef op 29 augustus 2012 @ 12:58:

Ik weet zeker dat ie wil neuken!! is logisch
ja je hebt ook gelijk jur ik vond je reactie wel grappig, je wil wat drinken en nu twijfel je of je wat wil drinken? je hebt gewoon gelijk there's nothing more to it.
en hoe is het gegaan?
haha wat leuk dat er nog aan gedacht wordt... nou we zijn wat gaan drinken, daarna wat gaan eten, daarna weer wat gaan drinken, uiteindelijk ben ik met de laatste trein naar huis gegaan en hebben we dus 7 uur met elkaar doorgebracht. Wat mij betreft was het echt heel gezellig en denk dat hij dat ook vond, leuk gesprek, over vanalles gehad en ook gelachen samen. Alleen ja we hebben het er verder niet meer echt over gehad, en er gebeurde zoals verwacht niks. Had ik ook niet op zitten hopen uiteraard. Ik ben allang blij dat ik gewoon normaal kon doen tegen hem . Ben best trots op mezelf, dit is me dan in ieder geval gelukt!

Het zure was dat ik een week ervoor, omdat hij zo had gereageerd, nog een andere date heb gehad (internet) en met die date klikte het helemaal niet, terwijl die mij dan wel weer beter had willen leren kennen maar met collega echt geweldig... ik had constant het gevoel nou wat jij hier zegt had ik zo ook kunnen zeggen, hij nam me ook mee naar een geweldig, beetje apart restaurant wat ik zo ook had kunnen uitkiezen.

Dus het blijft heel erg vervelend want nu vind ik hem nog leuker snik.... komende 2 maand zit ik nog samen met hem op kantoor en gaat wisselend, naar hem toe reageer ik goed, heb hem gezegd dat ik het heel leuk vond en ook nog positief gereageerd op muziek die hij mij had getipt, die ik ja je raadt het al ook helemaal geweldig vind. Maar meer gaat het dus niet worden en moet ik dan maar mee leven... Af en toe flink bah...
Ik vind het ten eerste supermoedig dat je hem mee uit hebt gevraagd. Ten tweede nog stoederder dat je toch gegaan bent ondanks zijn vriendschappelijke insteek. Dat was op dat moment de beste beslissing voor jou dus dat is goed.

Ik snap dat je nu baalt. Is ook gewoon kut toch, dat het zo leuk was en hij het gewoon niet ziet of voelt?! Of tenminste niet op hetzelfde niveau als jij? Sta jezelf gewoon toe om even flink te balen.

Maar wees trots op jezelf dat je een stoere chick bent!
Toch best raar dat ie zeven uur kan doorbrengen met drankjes en gezelligheid samen met iemand die hij "verder helemaal niet ziet zitten". Ik houd het zelfs geen zeven uur uit met mijn beste vriendin

Ga vanaf nu in de ongrijpbare en mysterieuze stand zitten. Dat werkt, geloof me
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
tja hij kan natuurlijk duizend redenen hebben he, als ik 2 jaar geleden iemand was tegengekomen met wie het goed klikte, dan had ik misschien ook niet eens gereageerd omdat het toen nog te kort op mijn verbroken relatie zat, om maar eens een reden te noemen. Of hij ziet het echt alleen maar als gezellig maar geen vonk. Er kan van alles spelen. Die mysterieuze stand dan maar inderdaad .

En Moozana, bedankt voor je reactie, leuk om te horen, ik ben inderdaad superstoer echt wel .
Oh, en look stunning.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
(verruilt nu haar spijkerbroek voor een zijden jurkje)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven